Tuti hogy jó az ABS.Tény.
Hogy a konkrét SV ABS-e mennyire ezt a ritkasága miatt nem tudom megítélni.
Vannak ABS rendszerek amik kifejezett idegesítőek.
Ahogy visszaolvastam, 2éve nem volt téma az ABS itt a fórumon. :-)
Minden nap kb20-30km-et megyek kocsisorok között, hol szaggatott, hol záróvonalon (persze igyekszek mellette).
Most, hogy túl vagyok 1-2 esőnapon, és egyre több várható, pár hajmeresztő szitu után kezdek vágyni egy ABS-re. :-)
Van valakinek mindennapi tapasztalata ABS-es SV-vel?
Ez "a jó motoros, jobb mint az ABS" válasz szerintem kicsit leegyszerűsíti a témát, úgy gondolom 1-2x kellhet az ember életében, de akkor nagyon.:-)
Olvasgattam, hogy az utolsó SV650 már jött ki ABS-sel, nekem is 2008-as van. Lehet rá utólag szerelni? Kb mennyibe fájhat?
javítsd ki a dolgokat, ne folyjon a telód, fémfékcső, fékfolyadék-csere (!), és meglátod, megújul az egész. Szerintem költsd a pénzt motorozásra, szállásra, stb, és ne faragd át az sv-t. Később add el, és vegyél mást. :-)
Kizart,h mostanaban masikat vegyek.
Egyreszt alig 2 honapja vettem ezt a ritka peldanyt masreszt szeretem harmadreszt tokeletes kezdomotornak.Csupan feltunt a kulonbseg ezen a teren es orulnek ha lehetne javitani az SV-n egy kicsit.CBR-t nem vennek foleg az FS-t nem mert baromi kenyelmetlen..
1. Add el az sv-t, és vegyél egy ciberét, ennyi. Anyagilag is jobban jársz, ez száz százalék! Ezek az összevissza szerelgetések, ebayezés, bontózás, szart kapsz, visszavivés, csere, feljavítás, használt alkatrész mégiscsak használt (éppolyan olajfolyatós lehet mint a sajátod) stb-stb-stb....
2. "Egyenes kormány": ez csak egy elnevezés. A gyári sv túrakormány túlságosan "feljön", tök kényelmetlen (nekem), az egyenesnek itt az az előnye, hogy lejjebb-előrébb kerül a markolat. Akinek S-es SV-je van, az vagy szereti vagy nem szereti a sportos üléspozit. Ha nagyon nem tetszik neki, akkor azt mondja, "túrakormányra" cserél, de persze ez is gyakran "egyenes kormány", mivel olyan béna kempingbicaj-kormányt, ami az N-esen van, nem lehet kapni (szerintem), illetve nem érdemes venni (szerintem). Én még lejjebb vinném a kormányt, most azon gondolkozom, létezik-e alacsonyabb kormánybefogó. (általában a túramajszterek magasabbért sírnak).
3. miért az ezres sv a referencia? mert mint mondtam, a miénk az KICSI. az ezres az RENDES. :-) Tudod, 1000ccm, 100LE, 100kg (testsúly), flex, kompresszor.
Ezeket mindenképp, a tulaj is úgy adta el a motort, hogy ezt meg kell csináltatni rajta.
A fékbetétek sem maiak rajta de bőven a kopáshatár felett vannak.
De ezeket télen mind kicserélem. A fémcsöveket is felrakatom, télen sok mindent ki akarok cserélni, hogy tavasztól csak használni kelljen.
vááááá..na ott az elejénél az tényleg pénztárcát nem kímélő művelet.
Nem akarok pályázni ( 1-2x max csak a kíváncsiság miatt ), szóval nem kell nekem semmi high-tech izé, csak legyen ésszerű határok között jobb.
A fenn az a radiális vagy nem felső munkahenger.Olcsó és sok pályázó dobja le ezért van dögivel bontva.Kézenfekvő megoldás.
Lenn vannak a féknyergek.Ha nem akarsz gyakorlatilag komplett elejét belefaragni itt nem sok a munka............vagy felteszed adapterrel a 4 dugós 01-es gixxer, sv 1000 nyerget vagy marad a a kétdugós úszó ágyazású.
Ez azért nem rossz mert ez is olcsó és jó.Ha nem akarsz nagyon pályázni tökelfogadható szerkezet.
A hátsó teleszkópot meg azért cseréltem mert nehéz vagyok mint egy úthenger.
Rendesen összeült és pumpált ami idegesített.
Az első telócsere ami pénzügyi rémálom mert nyeli a suskát.
Ha cserélsz teleszkópot kell két villahíd ész összekötő cső,de mivel az első tengely és a féktárcsák mások a gixxeren ezért vagy faragsz mint egy harkály vagy felcsavarsz egy gixxer kereket meg tárcsapárt.Osztán ugott a sebességmérő tehát vagy felfargod a hátsó tengelyre a gyári jeladót valahogy vagy szerzel egy univerzális jeladót felhekkeled és speedohelerrel bekalibrálod hogy jó sebességet mutasson.
ááá szóval futómű és fékbuzi vagy e?:DDD
No akkor most besétáltál a verembe mert téged foglak zaklatni ( bár gondolom ez már feltűnt:)) ) ( elnézést kérek előre is ).
A tapadós gumi megvan, alig van benne 1000km és az első pár százon állandóan blokkolt a hátsó kerék még visszaváltásnál is. Mostmár kezd jó lenni, kezd bekponi. A héten megyek haza Mo-ra és úgy látom jó idő lesz, szóval gyorsan ki is hozom a paripát;)
A többi tanácsodat megfogadom és ezen az úton indulok el.
Tudom körülményes vagyok, de próbálok tanulni hamar:)
Szóval a motorról ezt írod:
Előre gsxr asszem K6 hátsó teleszkóp,előre erősebb rugó,fentre 600-as gixxer K6 radiális felső henger,alúra meg egy GSR 600 4 dugós nyereg,fém fékcsővel,
Értelmezve számomra: Előlre fel van rakva egy K6-os gsxr hátsó teleszkópja és egy erősebb rugó. A fent és lent fogalmát itt nem tudom értelmezni, szóval a fékekkel pontosan mi is a helyzet?
Tényleg jókis motor.
Én most max progresszív rugó/15-ös olaj jó betét és tapadós gumi kombot tennék fel oszt cső.
Ha lenne eszem.
De nincs ezé mint a hülyegyerek a kisautót pimpelem.
Kifejezett futómű/fékbuziként most is ezen ügyködök.
Kellemes kis öszvér lesz ha a kib...tt vám lepasszolja a radiális nissineket.
Így egyenlőre tök gyári csak kissé romos..............még 1-2 hónap és nem az lesz.
KB 3 percembe került kikeresni.