Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jobb idombal idompiszoár idom.

KB 3 percembe került kikeresni.
Sziasztok!

Sv650s-re keresek teljes-idomot. Sajnos nem találtam sehol.
Ha tud valaki segíteni azt megköszönném.
Sziasztok

Sv 650 2001 seggrakétához keresek KM óracsoportot ÉS Első lámpát vagy csak búrát.
E-mail: 06306051630

Előre is köszönöm

Kistrojak
Tuti hogy jó az ABS.Tény.
Hogy a konkrét SV ABS-e mennyire ezt a ritkasága miatt nem tudom megítélni.
Vannak ABS rendszerek amik kifejezett idegesítőek.


Átszerelni nettó marhaság annyira drága lenne.
Pontosan.............a tapasztalat kiegyenlíti a technikai hiányokat.Vagy legalábbis nem fog zavarni..........................nagyon.
Ahogy visszaolvastam, 2éve nem volt téma az ABS itt a fórumon. :-)

Minden nap kb20-30km-et megyek kocsisorok között, hol szaggatott, hol záróvonalon (persze igyekszek mellette).
Most, hogy túl vagyok 1-2 esőnapon, és egyre több várható, pár hajmeresztő szitu után kezdek vágyni egy ABS-re. :-)

Van valakinek mindennapi tapasztalata ABS-es SV-vel?
Ez "a jó motoros, jobb mint az ABS" válasz szerintem kicsit leegyszerűsíti a témát, úgy gondolom 1-2x kellhet az ember életében, de akkor nagyon.:-)

Olvasgattam, hogy az utolsó SV650 már jött ki ABS-sel, nekem is 2008-as van. Lehet rá utólag szerelni? Kb mennyibe fájhat?
javítsd ki a dolgokat, ne folyjon a telód, fémfékcső, fékfolyadék-csere (!), és meglátod, megújul az egész. Szerintem költsd a pénzt motorozásra, szállásra, stb, és ne faragd át az sv-t. Később add el, és vegyél mást. :-)
Szerintem még jó sokáig tudod örömmel használni a járgányt ha az elmaradt karbantartásokat megoldod.
Alapjában véve nagyon jó kis gép.
Kizart,h mostanaban masikat vegyek.
Egyreszt alig 2 honapja vettem ezt a ritka peldanyt masreszt szeretem harmadreszt tokeletes kezdomotornak.Csupan feltunt a kulonbseg ezen a teren es orulnek ha lehetne javitani az SV-n egy kicsit.CBR-t nem vennek foleg az FS-t nem mert baromi kenyelmetlen..
Sziasztok!
Vízhűtőt keresek 2006-os SV 1000-re. Adatlapomon mail-címre, vagy ide a fórumra kérek segítséget. Köszönöm!
Szerezz hozza masikat.Csak aze kell fizetni.nyereseg 50%.
eggyel mit kezdjek? :-)
Azé én mindíg bepróbálkozom.

Lehet...............kurvaolcsó MZ kormány a mofakertől.

Egy csutkám még van.Tied lehet.
jó az a 650.Én mondom!
ha nem elég a 600-as cibere nyomatéka, vegyél egy 750-es gixit.

(vagy egy 636-ost ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ)
szia, pár dolog...

1. Add el az sv-t, és vegyél egy ciberét, ennyi. Anyagilag is jobban jársz, ez száz százalék! Ezek az összevissza szerelgetések, ebayezés, bontózás, szart kapsz, visszavivés, csere, feljavítás, használt alkatrész mégiscsak használt (éppolyan olajfolyatós lehet mint a sajátod) stb-stb-stb....

2. "Egyenes kormány": ez csak egy elnevezés. A gyári sv túrakormány túlságosan "feljön", tök kényelmetlen (nekem), az egyenesnek itt az az előnye, hogy lejjebb-előrébb kerül a markolat. Akinek S-es SV-je van, az vagy szereti vagy nem szereti a sportos üléspozit. Ha nagyon nem tetszik neki, akkor azt mondja, "túrakormányra" cserél, de persze ez is gyakran "egyenes kormány", mivel olyan béna kempingbicaj-kormányt, ami az N-esen van, nem lehet kapni (szerintem), illetve nem érdemes venni (szerintem). Én még lejjebb vinném a kormányt, most azon gondolkozom, létezik-e alacsonyabb kormánybefogó. (általában a túramajszterek magasabbért sírnak).

3. miért az ezres sv a referencia? mert mint mondtam, a miénk az KICSI. az ezres az RENDES. :-) Tudod, 1000ccm, 100LE, 100kg (testsúly), flex, kompresszor.
Ezeket mindenképp, a tulaj is úgy adta el a motort, hogy ezt meg kell csináltatni rajta.
A fékbetétek sem maiak rajta de bőven a kopáshatár felett vannak.
De ezeket télen mind kicserélem. A fémcsöveket is felrakatom, télen sok mindent ki akarok cserélni, hogy tavasztól csak használni kelljen.
Első a szimering és olajcsere és egy jó pár fékbetét.
Talán fémcső de nem kötelező.
Utána ha még mindíg nem jön be rugó csere.
vááááá..na ott az elejénél az tényleg pénztárcát nem kímélő művelet.
Nem akarok pályázni ( 1-2x max csak a kíváncsiság miatt ), szóval nem kell nekem semmi high-tech izé, csak legyen ésszerű határok között jobb.
Hühha szarul fogalmazom.

A fenn az a radiális vagy nem felső munkahenger.Olcsó és sok pályázó dobja le ezért van dögivel bontva.Kézenfekvő megoldás.
Lenn vannak a féknyergek.Ha nem akarsz gyakorlatilag komplett elejét belefaragni itt nem sok a munka............vagy felteszed adapterrel a 4 dugós 01-es gixxer, sv 1000 nyerget vagy marad a a kétdugós úszó ágyazású.
Ez azért nem rossz mert ez is olcsó és jó.Ha nem akarsz nagyon pályázni tökelfogadható szerkezet.
A hátsó teleszkópot meg azért cseréltem mert nehéz vagyok mint egy úthenger.
Rendesen összeült és pumpált ami idegesített.
Az első telócsere ami pénzügyi rémálom mert nyeli a suskát.
Ha cserélsz teleszkópot kell két villahíd ész összekötő cső,de mivel az első tengely és a féktárcsák mások a gixxeren ezért vagy faragsz mint egy harkály vagy felcsavarsz egy gixxer kereket meg tárcsapárt.Osztán ugott a sebességmérő tehát vagy felfargod a hátsó tengelyre a gyári jeladót valahogy vagy szerzel egy univerzális jeladót felhekkeled és speedohelerrel bekalibrálod hogy jó sebességet mutasson.
Ja, Metzeler gumi van fenn, talán sportec de abban nem vagyok biztos, ha hazaérek megnézem.
ááá szóval futómű és fékbuzi vagy e?:DDD
No akkor most besétáltál a verembe mert téged foglak zaklatni ( bár gondolom ez már feltűnt:)) ) ( elnézést kérek előre is ).

A tapadós gumi megvan, alig van benne 1000km és az első pár százon állandóan blokkolt a hátsó kerék még visszaváltásnál is. Mostmár kezd jó lenni, kezd bekponi. A héten megyek haza Mo-ra és úgy látom jó idő lesz, szóval gyorsan ki is hozom a paripát;)

A többi tanácsodat megfogadom és ezen az úton indulok el.
Hmm.............ennél az SV hasalósabb.A képen is látszik hogy fenn van a híd felett a kormány.
Tudom körülményes vagyok, de próbálok tanulni hamar:)

Szóval a motorról ezt írod:

Előre gsxr asszem K6 hátsó teleszkóp,előre erősebb rugó,fentre 600-as gixxer K6 radiális felső henger,alúra meg egy GSR 600 4 dugós nyereg,fém fékcsővel,

Értelmezve számomra: Előlre fel van rakva egy K6-os gsxr hátsó teleszkópja és egy erősebb rugó. A fent és lent fogalmát itt nem tudom értelmezni, szóval a fékekkel pontosan mi is a helyzet?
Még van.
Bár az esvé.............na az már nincs.

Tényleg jókis motor.
Én most max progresszív rugó/15-ös olaj jó betét és tapadós gumi kombot tennék fel oszt cső.
Ha lenne eszem.
De nincs ezé mint a hülyegyerek a kisautót pimpelem.

Kifejezett futómű/fékbuziként most is ezen ügyködök.
Kellemes kis öszvér lesz ha a kib...tt vám lepasszolja a radiális nissineket.

Így egyenlőre tök gyári csak kissé romos..............még 1-2 hónap és nem az lesz.