Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Zoli!
Köszi a tippeket, elindulok ezen az úton..mármint az infó szerzésen. Igen a kisebbik SV-m van. Ezek szerint a gsxr első telóját nem tudom felhasználni?Mások a felfogatási pontok?
A külföldi SV fórumon fél szemmel úgy láttam mintha nem lenne nagy kaland..de még nem jártam teljesen utána.
Egy progresszív rugószett és egy 15w-s olaj segíthet a dolgon.
Féket fel lehet rakni adaperrel SV1000,bandit1250,gsr600,01 gsxr600-750 4 dugós tokico-t.
Ezzel elég jó kompromisszumot lehet vele elérni.Szerintem régebbi CBR szintjére fel lehet hozni ezekkel.
De én a hátsó telót is kivágnám a vérbe.
Ha ennyi elég akkor jó lesz a gép..............kérdés hogy neked bejön e.

GSXR cucc komplett bele kéne dobni.Bontva fejétől a farkáig.De akkor meg kell oldani a sebersségmérőt is.Már ha 650-ed van.
Sziasztok!
Egy ideje nem jártam erre, mert még mindig a nyaralásomat töltöm,de most volt egy kis időm..
Szóval mielőtt kijöttünk 1 nap felváltva vezettem a saját Suzukimat és egy Honda CBR 600FS-t (F4). Persze a két motor más kategória én ezt értem, de akkor is ámultam, hogy a Honda mennyivel komolyabban fékez, milyen hamar tud megállni és milyen keményen tapad az úthoz ( nincs benne ABS ). Nagyon feszes az egész.

Azon gondolkodom, hogy ezt vajon meg lehetne közelíteni egy SV-vel?Elsősorban fékerőre és stabilitásra gondolok. Az biztos, hogy a telók puhák erre mindenki panaszkodik. Ennek érdekében vagy kicserélem az olajat bennük elől ( amúgy is gyöngyözik az egyik szimmeringnél ) vagy gondoltam még arra is, hogy egy GSX-R telót raknék át ( úgy hallottam, hogy lehetséges ). Szerintetek az olajos dolog mennyit segít összehasonlítva egy CBR-rel?Vagy ne is szórakozzak vele és egyből másik teló?

A fékeknél szóba került a több dugattyú de azt sem tudom, hogy befér e és simán lehet,h csillagászati költség.
Szóval csak ötletelek és gondolkodom egyelőre..valakinek vélemény erről a témáról?

ui: Itt amerikában nagyon kevés sportmotor van. Mindenki csak Harley-n ül és úgy járja az utakat. Motoros felszerelés nuku, a bukó a max még a sportgépeken is..legalábbis azon a kevésen amit láttam.
Megmondom őszintén, hogy nekem az a szám meg is van a Motorrevűből, de kíváncsi voltam hogy esetleg konkrétan SV1000S-t tud-e valaki.
Köszönöm szépen!
43cm
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene! Meg tudja nekem valaki mondani hogy a gyári sárvédőn a gyári indexek széle milyen távol van egymástól?
Álompálya... :-)
nem is Bp amit írok, hanem Bp-Dunakeszi-Göd-Sződliget-Vác és vissza.
A városban való közlekedés kész túlélő show,ha esik az eső akkor meg az összes halmozott hátrányú kocsiba ül esernyőnek használják a kocsit. Minden nap van valami hülye még csepelröl be érek a II. kerületbe, vagy hazafele.
Hi all,
egyetértek, Pilisszentivánról járok dolgozni a Nemzeti színház mellé, ma extra retardált a város.
Mobiltelózásból felriadt azonnali sávváltók, sávközépen döcögő félig alvó emberek, akik gázfröccsre összerezzenve "ébrednek" fel, majd valamerre elrántják a kormányt, ez volt ma reggel a sláger.
Így száraz úton még elmegy, de nem tudom mi lesz majd esőben. 20év (250MZ) kihagyás után ez az első szezonom, néha lever a víz, mire beérek...
Hát............ma voltam az x-bike-ban.Csak a szokásost láttam.
azt akartam az egészből kihozni, hogy tán front van vagy nem tudom, de ha kimentek, figyeljetek oda...
hát ma nem tudom, mi volt a közlekedőtársakkal... általában elégedett vagyok velük, nade ma... többszöri elsőbbség-megnemadás (főleg "falun", traktor lassúságú Transitokkal meg Gazellákkal), aztán lámpás kereszteződésben fullpiroson átvágtató terepjáró (majdnem oldalba kapott), szembejövő 2 autó egymást előzi (kitérni pártíz méterem volt, a lassabbik félig a padkán ment, az előző pedig a felezővonal tetején, alig fértünk el), indokolatlan lassú haladás, stb-stb... a balra kanyarodóktól a végén már szabályosan rettegtem :-). Ja, ezek főleg nem gonoszak voltak, hanem tudatlanok. Láthatóan azt sem tudja, hová nézzen, mire figyeljen, csak megy előre mint a barom. Többnyire persze nem az idén nyáron barnultak közül.
Valami dönörűséges két 28-as befogót dobott le a postás nekem.
Tudok hát.10-20-at szoktam rádobni az aktuális korlázozásra nem 50-et.
Szerpentinen meg nincs mérés.
Várjuk a képeket....
csaka kkor gyere, ha tudsz lassan menni....3 ismerős jogsija ugrott, mert a 80as lakotton kívüli táblát 130-nak nézték...

a csekk majd 1000franktól indul (ügyintéző jóindulatától függően, ami nem lesz, mert 1.magyar jogsik 2. magyar motorok)

szóval, nem éri meg
főleg, ha jó képet töltök fel!

tehát:
a felhők felett mindig süt a nap ....az egyik hágó 2 nappal ezelőtt olasz-svájci határon...
Nagy szerencsénk volt.....pénteken du. fél háromkor indultunk és 8 előtt ott voltunk és akadt szállás a szokott helyen szokott áron. Másnap verőfény és indultunk a mangart felé vrsic-en keresztül ahol elég felhősre váltott meg hűvösre az idő, igaz 1600 fölött voltunk, onnan lefelé felhők eltűntek, de a hegyeket nézve semmi jóra nem számítottunk a mangart felől, felértünk és úgy is lett, alig láttunk az orrunkig a felhőben, gondoltam lesz pár kép a nagy szürkeségről amiben vagyunk oszt irány le........,de épp amikor öltözni kezdtünk hirtelen(tényleg, pillanatok alatt) eltűnt e a felhő és verőfény újra....csináltunk rögtön egy halom igen jó képet .....oszt átmentünk Tarvisio-ba meg egy rövid karikát az olaszoknál és vissza Bled-be....ma a legutóbbi útvonalon jöttünk haza azon amelyiken az kiváló szerpentin van a szlovén-osztrák határon és persze Lavamünd is befigyelt a curry wurst-tal együtt...
Itt a teszt.

http://www.motorrevu.hu/termekteszt/tartosteszt_vege_suzuki_tl1000s
Talán a motorrevün szedtek szét egy TL1000-est 100.000 után. Még a henger falán látszottak a hónolás nyomai.