1-2 német autópályaszakaszon kivül hol kevés a 650?
egyáltalán,mire kevés?
Az ezres sv jobban megy,de attól meg még jobban megy egy ezres gixer,de attól meg jobban megy az ürhajó,(csak azzal meg nem lehet a meki elött leparkolni)
kényelem:N-es sv,szivacs csere az ülésben ötezeré,oszt csók
...a futómü már megint más,azt olyan sokan mondják hogy jobb az ezresé hogy elhiszem
- ha 18 éves vagy és 19 is szeretnél lenni, 650-est vegyél, ne ezrest. (BOCS!).
- ha 18 éves vagy, mit törődsz az utassal? ha nem tetszik neki, akkor nem a motort kell lecserélni, ezt ugye vágod?
- ha 18 éves vagy, inkább az sv, mint a "túra" motorok ;-)
- ha 18 éves vagy, az a jótanácsom, hogy nem kell mindenkire hallgatni (persze ránk sem). Kik azok az ők, akik szerint a 650-es kicsi lesz neked? (kivéve ha az számít, hogy egy kifutópálya egyenesében kell húzni percekig).
amúgy ezt a különböző célokra különböző motort... csak részben értek egyet. szerintem mindenféle motorral lehet túrázni, meg városozni is, meg mindent csinálni. mintha sv-vel nem lehetne kilométer-százakat belecsavarni...
Tegnap hazaértünk és este már el is akartam hozni a paripát, hát rakom gyújtásra,h röffentsek...de nincs gyújtás.
Konkrétan egy nyikkanás sem.
Szóval akksi kuka, ma megyek venni másikat. Van ötlet,h milyet és hol érdemes nézni, vagy ebből ne csináljak nagy ügyet?
Ja: Miközben itt beszélgettünk arról, hogy hogyan kéne okosítani az SV-t futómű ügyileg meg fékeket tekintve, 1 dolog nagyon hiányzik ( a tudáson kívül). Egy szerelő. Hol tudok SV szerelőt, vagy legalább egy jó általános motor szerelőt találni Pesten?
Ez a konkrét Varadero szerintem jobb vétel egy hasonló árú rendes SV-nél. A kis SV max a súlya miatti könnyebb kezelhetőség miatt lehet jobb egy kezdőnek. De azt fenntartom hogy aszfalton utassal túrázni, jobb.
Szándékosan írom hogy aszfalton.. mert a Varadero sem túl erős "terepen"
Nem hiszem hogy nagy a különbség az 1000-res meg a 650-es között, már ami az utas pozícióját illeti. Szerintem nem valami kényelmes... egy gixxernél mondjuk kényelmesebb.. de ha nem opció, hanem feltétel a kétszemélyes túrázás, akkor szerintem ezen a ponton ha nem is elvérzik, de nem kevés kompromisszumot kíván az utastól.
Utassal onroad túrázgatni ennyi pénzért.. arra ott van pl a Varadero. 10 év körüli megkímélt darabokat 100k kilométer körül már egész olcsón kapni. Erős, kényelmes.. és állítólag 5-6 liter között eszik az is. Tuti jobb mint egy SV
egyáltalán,mire kevés?
Az ezres sv jobban megy,de attól meg még jobban megy egy ezres gixer,de attól meg jobban megy az ürhajó,(csak azzal meg nem lehet a meki elött leparkolni)
kényelem:N-es sv,szivacs csere az ülésben ötezeré,oszt csók
...a futómü már megint más,azt olyan sokan mondják hogy jobb az ezresé hogy elhiszem