Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1-2 német autópályaszakaszon kivül hol kevés a 650?
egyáltalán,mire kevés?
Az ezres sv jobban megy,de attól meg még jobban megy egy ezres gixer,de attól meg jobban megy az ürhajó,(csak azzal meg nem lehet a meki elött leparkolni)
kényelem:N-es sv,szivacs csere az ülésben ötezeré,oszt csók

...a futómü már megint más,azt olyan sokan mondják hogy jobb az ezresé hogy elhiszem
Esetleg ha valakit érdekel,vagy tud valakit akit érdekel :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s-5999269
- ha 18 éves vagy és 19 is szeretnél lenni, 650-est vegyél, ne ezrest. (BOCS!).
- ha 18 éves vagy, mit törődsz az utassal? ha nem tetszik neki, akkor nem a motort kell lecserélni, ezt ugye vágod?
- ha 18 éves vagy, inkább az sv, mint a "túra" motorok ;-)
- ha 18 éves vagy, az a jótanácsom, hogy nem kell mindenkire hallgatni (persze ránk sem). Kik azok az ők, akik szerint a 650-es kicsi lesz neked? (kivéve ha az számít, hogy egy kifutópálya egyenesében kell húzni percekig).

amúgy ezt a különböző célokra különböző motort... csak részben értek egyet. szerintem mindenféle motorral lehet túrázni, meg városozni is, meg mindent csinálni. mintha sv-vel nem lehetne kilométer-százakat belecsavarni...
Tegnap hazaértünk és este már el is akartam hozni a paripát, hát rakom gyújtásra,h röffentsek...de nincs gyújtás.
Konkrétan egy nyikkanás sem.
Szóval akksi kuka, ma megyek venni másikat. Van ötlet,h milyet és hol érdemes nézni, vagy ebből ne csináljak nagy ügyet?

Ja: Miközben itt beszélgettünk arról, hogy hogyan kéne okosítani az SV-t futómű ügyileg meg fékeket tekintve, 1 dolog nagyon hiányzik ( a tudáson kívül). Egy szerelő. Hol tudok SV szerelőt, vagy legalább egy jó általános motor szerelőt találni Pesten?

Tuti van...
A túrázgatást ne a te léptékedben nézd.
sv 650!ennyi elég lesz neked bőven!
Nana 18eves vagyok :D nen csak turazni akarok a motorral... Szeretem a kanyarokat is :D
Szólj ha kész, megnézem
Ez a konkrét Varadero szerintem jobb vétel egy hasonló árú rendes SV-nél. A kis SV max a súlya miatti könnyebb kezelhetőség miatt lehet jobb egy kezdőnek. De azt fenntartom hogy aszfalton utassal túrázni, jobb.

Szándékosan írom hogy aszfalton.. mert a Varadero sem túl erős "terepen"
hát az utassal nem kell foglalkozni
Utas szemszögéből közelítettem meg a kérdést. Nekem begörcsölt a rajta a csípőm.. akárhogy is fészkelődtem.
Nem is értem mások hogyan élték túl a túrákat amiket sv-vel nyomtak le
Nem hiszem hogy nagy a különbség az 1000-res meg a 650-es között, már ami az utas pozícióját illeti. Szerintem nem valami kényelmes... egy gixxernél mondjuk kényelmesebb.. de ha nem opció, hanem feltétel a kétszemélyes túrázás, akkor szerintem ezen a ponton ha nem is elvérzik, de nem kevés kompromisszumot kíván az utastól.

Utassal onroad túrázgatni ennyi pénzért.. arra ott van pl a Varadero. 10 év körüli megkímélt darabokat 100k kilométer körül már egész olcsón kapni. Erős, kényelmes.. és állítólag 5-6 liter között eszik az is. Tuti jobb mint egy SV
vegyél 650-et!Nem olyan rossza motor az amilyennek leírják.Sőt!Poroszkálni túrázni tökéletes.
vegyél csak 650est, jövőre lehet becserélem egy 1000res-re az enyémet, elbizniszelhetjük
Túrázni miért nem túramotort veszel?
Valami nagyobb kene ugyerzem :D:D
Ezres.minyimum.
mit ertesz a rendes sv alatt ? :D csereljuk a bogarat el dtm re ;)
hát ha ennyiért odaadod a tengelyt az anyával mint ebay-en 10+20$ akkor érdekel
Nem Te kerestél a hétvégén?....kint voltunk azért nem hívtalak vissza....ha gondolod holnap...
Nekem van k4-es hátsó tengelyem... Meg felni, lengőkar, hátsó gátló ha érdekel valakit.
Akkor viszont hordóban kell keverned...
nagyon pihentek vagytok majd ha nem jó meghívlak benneteket koktélozni de ígérem ezt fogom beletenni szívószálnak
Vagy vastag szívószál darabos koktélhoz...