igazából leszarom más mit gondol utálok egy motort forgatni ezért kéne a v2 vagy 1 henger(supermoto) nem villogni kell a motor hanme azért hogy motorozzak
A hármat cseszheted.........olyan ványadt mint a vékettő..............takarja a baszom hűtő az egész blokkot.
A takaróműanyaggal együtt.
Titta bicikli.
De az ezres............
namost ha a csajok és a haverok előtt akarsz venni, akkor mégis sor4 kellene... szerintem tök impozáns a 4 leömlő... a V2-t pedig a lámák akár egyhengeresnek is nézhetik az egy leömlő miatt, és tök slank, tök ványadt így a blokk is... bezzek 4 (esetleg 3 ) henger egymás mellett, az már igen.
sor 4-es nekem alapból kilőve, nem tetszenek a sor 4 motorok, v2 kéne a nyomaték miatt de jó kis beszélgetés lett ebből hogy kinek hogy mi menyire erős V-maxot fogok venni szerintem
van egy távoli ismerősöm, szerencsére ritkán találkozok vele.
1. frissjogsival gixer ezret vett (ikerkipufogóst, az volt akkor a 0km-es).
2. tecsó parkolóban elcsúszott egy aknafedélen (száraz idő!). idomok lebontva.
3. szólt, hogy elment szegedig meg vissza az M5-ösön, és csak sebesség kérdése, hogy mennyire izgalmas, de ő X perc alatt megjárta odavissza. menjek vele, higyjem el, nagyon jó. persze csak azt akarta hallani, hogy a kis sv-m nem megy annyit, mint az ő akkorra már lezózott superbike-ja.
4. miután az M5-ösön jól begyakorolta magát, elment a ringre nyílt napra és szarrá zúzta a mocit (ő megúszta, mert védelemre is sokat költött, leginkább mert a drága dolgok tetszettek neki, egyrészes bűr, márkás kupak, stb).
ez most csak az autópályai izgalmakról jutott eszembe.
(egy másik ismerősöm is van, aki meg azért tette le a motort, mert elege volt abból, h szintén autópályán már a második barátjára húzza rá a kamionos és viszik el tepsiben... nem akart ő lenni a harmadik).
...mail-t megkaptam...