Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

14.2 körül lenne jó.....ahogy mondod lehet rossz a műszered is...

...mail-t megkaptam...
Hmm felvételből tudja a rák.

Gondolom valami HD-s katoni cucc.komplett computeres rendszerük van összekapcsolva.Rögtön a parancsnokság is látja.

Mennyinek kéne lennie a töltésnek?

Akksit már előre tudtam hogy döglődik.Lehet a mérő sem acélos.
Az még az alja, meg kell méregetni, hogy miért ennyi?

....amúgy ez milyen kamera lehet?...jó a felvétel: link
13,75 voltos töltés az normális?

2,4 dízel.
Szerintem az de az akksi igen öreg és kinn van szabadon.
Odaadom még 5 rugóért is....
Suzuki sv 650 kipufogó eladó
1-2 horpadás van rajta és karcos csúszott a motor.
Belseje nem zörög.
5000 Ft ért vihető
azon is töröm a fejem, csak ott meg a kötelező alkatrészek cseréje drága
attól függ melyik gsxr! :-) :-)

egyébként egyetértek, a V2 hang az a legzsírabb.

hát még ha egy kis kuplungcsörgést is hozzáveszünk...
a gsx-r meg 13 nál, az akárhogy is 4000-es különbség...
Jelentem a teljesítményét 8-9e közt adja le.
de akkor sem kell 10 fölé forgatni mint egy sport gépet ez itt a nem mindegy meg a v2 nek a hangja is sokkal szebb
A CBF 600-at viszont pont alsó fordulatszámra hangolták
3e alatt a 650-esből kiesik a blokk annyit rángatózik.Kell azt biza pörgetni.Nem traktor.
igazából leszarom más mit gondol utálok egy motort forgatni ezért kéne a v2 vagy 1 henger(supermoto) nem villogni kell a motor hanme azért hogy motorozzak
A hármat cseszheted.........olyan ványadt mint a vékettő..............takarja a baszom hűtő az egész blokkot.
A takaróműanyaggal együtt.
Titta bicikli.
De az ezres............
Ilyen megközelítésben se láttam még V-motort
venni=villogni
namost ha a csajok és a haverok előtt akarsz venni, akkor mégis sor4 kellene... szerintem tök impozáns a 4 leömlő... a V2-t pedig a lámák akár egyhengeresnek is nézhetik az egy leömlő miatt, és tök slank, tök ványadt így a blokk is... bezzek 4 (esetleg 3 ) henger egymás mellett, az már igen.
sor 4-es nekem alapból kilőve, nem tetszenek a sor 4 motorok, v2 kéne a nyomaték miatt de jó kis beszélgetés lett ebből hogy kinek hogy mi menyire erős V-maxot fogok venni szerintem
Okos ember nem megy autópályára kedvtelési céllal motorozni
van egy távoli ismerősöm, szerencsére ritkán találkozok vele.

1. frissjogsival gixer ezret vett (ikerkipufogóst, az volt akkor a 0km-es).
2. tecsó parkolóban elcsúszott egy aknafedélen (száraz idő!). idomok lebontva.
3. szólt, hogy elment szegedig meg vissza az M5-ösön, és csak sebesség kérdése, hogy mennyire izgalmas, de ő X perc alatt megjárta odavissza. menjek vele, higyjem el, nagyon jó. persze csak azt akarta hallani, hogy a kis sv-m nem megy annyit, mint az ő akkorra már lezózott superbike-ja.
4. miután az M5-ösön jól begyakorolta magát, elment a ringre nyílt napra és szarrá zúzta a mocit (ő megúszta, mert védelemre is sokat költött, leginkább mert a drága dolgok tetszettek neki, egyrészes bűr, márkás kupak, stb).

ez most csak az autópályai izgalmakról jutott eszembe.

(egy másik ismerősöm is van, aki meg azért tette le a motort, mert elege volt abból, h szintén autópályán már a második barátjára húzza rá a kamionos és viszik el tepsiben... nem akart ő lenni a harmadik).
belejavíthatok? :-)

húzzuk ki, hogy "látnivalóknál megállva".

tegyük bele, hogy "megállás: csak ha tankolni, enni, inni, pisilni kell".

részemről az offroadot húzzuk ki. ha lelépek az aszfaltról, én szédülni kezdek :-)...
De nem lehetetlen.
Az M6-on Szegedre eljutni, na az az igazán technikás