80-90nel az esetek többségében idegbajt lehet kapni, nem kellemesen túrázgatni.. szerintem. Ezzel csak az a gond hogy oda is kell jutni ahol már lehet élvezni.. addig meg tolni kell neki 100 fölött (minimum)
A motoros túrázás az kb az a műfaj, hogy el akarunk menni A-ból B-be, úgy hogy közben a lehető legtöbb technikás szakasz legyen, látnivalóknál megállva. Ha ez on road, akkor nyilván a kanyarok számítanak, ott meg lapon kell menni.. különben semmi értelme nincs. Off road meg a minél jobban szopatjuk magunkat annál jobb elv a nyerő
Szerény, javaslatom inkább ez lenne,nem lebecsülve az ezreseket.
Néhány tuning cuccal el lehet vele gurulgatni egy darabig,aztán ha megszokja jöhet a csere.
Bozont nevű felhasználót ismerem, ő ajánlott téged, azt mondta majd elvisz hozzád,de azért lehet elkél majd egy privát.tel szám is biztos ami biztos. Kb azokat szeretném megcsináltatni amiket itt leírtam. Futómű és fék ügyében. Persze ésszerű határok között a te tanácsaidat maximálisan figyelembe véve.
Más: Megmértem az akksit, 3.8V volt benne. Az gyakorlatilag egy kisült akksinak felel meg ha jól tudom. Szóval az tényleg kuka.
10-20-at lehet...........de KB 50-et már talán.
Gyakorlatilag ha nem elmebeteg összefossa magát.
De hány ifjút titánt halottam aki csak túráznának 3 hónap után meg pówerkomondor,sportdob,sportendszámtartó,oldalidom satöbbivel szeretnének gsxr-t csináln a 650-esből.
Nameg a 180-as gumi felfér e.
Ezt megelőzendő szokom tanácsolni hogy kezdje az ezrest.
Egy 18 éves veterán motoros,akinek gyakorlatilag vezetői engedélye sem lehet,nem hiszem,hogy 10-20 lóerő különbséget érdemlegesen el tudjon határolni. Kettőszázzal lehet menni kevesebb köbcentivel is.
Én már száznál a kormányon lebegek mint a nemzeti zászló az ünnepeken.Nyolcvan-kilencven elég a túrázáshoz,nézelődéshez.Száguldozni nem a közúton kell.
Nekem elég.
Én most adtam el a 600-as cbr-em és most az sv-k felé kacsingatok!
Kipróbáltam 1000-es powercommanderes, anyámtyúkjást, és egy sima 650-est,de amire nekem is kell, túrázni, arra bőven megfelel a 650-es is, mivel túrákon átlagban 130 az utazó! Dinamikus,jó a hangja, persze,ha sikerül venni is egy normális 650-t, akkor gixer futóművet azért alá faragom !
Technikás oszt kész.