Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemmindegy?
Technikás oszt kész.
Az M6 Pécsre visz
Én eccer megkerültem a Népstadiont.

Na az nagy kanyar vót.
M6 szegedig.Kellemesen technikás.
Ahogy kerülgetem a belógó gyökereket az alagútban.
Ekkorát kanyarodni egy "kezdő" meg úgysem tud.

Amúgymeg szépen látszódik hogy minden milyen kényelmesen elfér rajta.. még lógni se kell a motorról hogy bevegye a kanyart
80-90nel az esetek többségében idegbajt lehet kapni, nem kellemesen túrázgatni.. szerintem. Ezzel csak az a gond hogy oda is kell jutni ahol már lehet élvezni.. addig meg tolni kell neki 100 fölött (minimum)


A motoros túrázás az kb az a műfaj, hogy el akarunk menni A-ból B-be, úgy hogy közben a lehető legtöbb technikás szakasz legyen, látnivalóknál megállva. Ha ez on road, akkor nyilván a kanyarok számítanak, ott meg lapon kell menni.. különben semmi értelme nincs. Off road meg a minél jobban szopatjuk magunkat annál jobb elv a nyerő
Ilyet láttam 210-es babszival is.
Azt túrázgatásnak hívják.. az elugrunk egy fagyira a szomszéd megyébe.. na azt nem Arra jó bármi..ami szépen csillog
Szerintem lehet vele kanyarodni szépen.

Zsifi a "túraisten" és a Varaderoja
Nagyon jó!
Nagyon tetszik az ilyesmi látásmód és felfogás habár én ennyire sosem leszek elvetemült. Nem is akarok...
aki akar egy jót mosolyogni és rájönni, hogy vannak még "elvetemült" motorosok

http://www.hegylakok.hu/2012/0...
A gond hogy ennek nagyon kockás a hátsó gumija.
Hogy döntöm én ezt pofára?
Áh, nem tölti fel a képet.

Itten van-e:
http://farm4.static.flickr.com...
1 henger 2000ccm. Biztos jó rotyogós lehet.
Szerény, javaslatom inkább ez lenne,nem lebecsülve az ezreseket.
Néhány tuning cuccal el lehet vele gurulgatni egy darabig,aztán ha megszokja jöhet a csere.
Bozont nevű felhasználót ismerem, ő ajánlott téged, azt mondta majd elvisz hozzád,de azért lehet elkél majd egy privát.tel szám is biztos ami biztos. Kb azokat szeretném megcsináltatni amiket itt leírtam. Futómű és fék ügyében. Persze ésszerű határok között a te tanácsaidat maximálisan figyelembe véve.

Más: Megmértem az akksit, 3.8V volt benne. Az gyakorlatilag egy kisült akksinak felel meg ha jól tudom. Szóval az tényleg kuka.
Igen...
10-20-at lehet...........de KB 50-et már talán.
Gyakorlatilag ha nem elmebeteg összefossa magát.
De hány ifjút titánt halottam aki csak túráznának 3 hónap után meg pówerkomondor,sportdob,sportendszámtartó,oldalidom satöbbivel szeretnének gsxr-t csináln a 650-esből.
Nameg a 180-as gumi felfér e.

Ezt megelőzendő szokom tanácsolni hogy kezdje az ezrest.


Tökéletes válasz:DDD
Egy 18 éves veterán motoros,akinek gyakorlatilag vezetői engedélye sem lehet,nem hiszem,hogy 10-20 lóerő különbséget érdemlegesen el tudjon határolni. Kettőszázzal lehet menni kevesebb köbcentivel is.
Én már száznál a kormányon lebegek mint a nemzeti zászló az ünnepeken.Nyolcvan-kilencven elég a túrázáshoz,nézelődéshez.Száguldozni nem a közúton kell.
Nekem elég.
Telefonon simán..........Meg tárnokon szombat-vasárnap ha otthon van és nem valahol máshol.

Na ezt is jómegaszondtammondtam.
Csak 72 az a ménes..................és ki az akinek nem jobb a több?

Most is vót egy laikus aki megkérdezte hogy mennyi a vége?

Most mondjam azt hogy 203 nál nem mertem többet menni a fényképészek miatt?

Ehh akkor má benyögném nagy vagizva hogy ezres mittoménmennyi mert sok.

Ciki hogy csak 675-ös.


Ezé benyögöm a kérdésre hogy cirka 2 méter és élősúlyban a süldő még csal 190 KG jövőre eléri a 200-at akkor levágjuk.
Többfelé körbenézve azt hallottam,h Tsanyi lesz az emberem ha SV-t szerelnék szereltetni:)
Őt el lehet érni valahogy?
Én most adtam el a 600-as cbr-em és most az sv-k felé kacsingatok!
Kipróbáltam 1000-es powercommanderes, anyámtyúkjást, és egy sima 650-est,de amire nekem is kell, túrázni, arra bőven megfelel a 650-es is, mivel túrákon átlagban 130 az utazó! Dinamikus,jó a hangja, persze,ha sikerül venni is egy normális 650-t, akkor gixer futóművet azért alá faragom !
Tökéletes válasz! Akinek nem elég közel nyolcvan ló,180-200 km/ó végsebesség annak Farkas Bertalan legyen a tanácsadója.