Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy ilyen volt:

http://www.bikez.com/motorcycl...

Szintén 2001-es, pöpec hibátlan állapotban. De ne értsetek félre, nem akarom hype-olni a CBR-t ( bár tényleg jó motor ) csak erről van referenciám és ehhez tudok hasonlítani.
motorcsere?:)) Azt meg miért?Van még azon a motoron valami amihez nem nyúltál hozzá?

Viszont az mindenképp jó, hogy gyakorlatilag kívül-belül ismered a motort igazán. Ez irigylésre méltó.
Ja........de az igazán öreg régebbi cbr-eknek fenn van a kormánya a híd felett.F sportok lentiek de azon nem olyan régiek.
Hmmmm.................a fara nem pumpált,az eleje nem esett össze hogy leharaptam volna a kormányt és a brembo jól fogott a 4 dugóssal.

De őszintén............a legjobb a motorcsere volt.
A csutka alatt azt érted, hogy rövid kormány és szorosan lehajlik a tankhoz?Mert a CBR-nek ilyen van. A suzuki kormánya a CBR-hez képest egyenesebb bár tény, hogy nem sokkal. (Talán hosszabb is pár centivel de ez csak érzet )
Persze a két motor teljesen más karakter de itt kifejezetten a fék és futómű ami nagyon meglepett. A motort nem is használtam felső tartományban kb 6-7e közötti értékekről fékeztem visszafelé dobogókőről általában nagyon rövid fékutakat használva és akkor jött az az érzés, hogy úúúúú bmeg mennyire más és milyen jó.
Elraktam a linket a motorodhoz ott jól le van írva, hogy miket cseréltél ki mindkét területen és referenciaként tudom használni.
Miután ezeket mind megcsináltad ég és föld volt a különbség ugye?:)
A csutkakormányt arra találták ki hogy nagy sebességnél a legkisebb felületet tudd mutatni a légellenállás miatt.
A szélesebbel meg több nyomatékot tudsz kifejteni alacsony sebességnél.
Nem bizonytalan biciklizés lesz.
Egyszer próbálj ki egyet.Szerintem a korai cbr-ek pont nem csutkásak.Jóval biztosabban irányítja az ember.
Bár ha laller megszokta nem lehet annyira rossz.
Korai cbr szintjét szerintem hozza az sv.Ha minden jó és gyári rajta.
Bár szerintem a fékben lehet különbség.Bár szemre ugyanaz az alsó kétdugós úszóágyazású a nyereg de nissin nem tokico.
Mindazonáltal nincs akkora difi köztük.
A blokk tekintetében van rendesen.
Homlokegyenest más karakter.
És felső tartományban rendesen kijöhet a 3 ló különbség.
Nem ezt érzed?
wow+!
Na ez szimpatikus.
Akkor máshogy kérdezem:))

Az SV1000 cuccait fel lehet használni SV650-re?Gondolom nem...
Mintha olvastam volna, hogy még a villa hossza sem egyforma..
Kormány kérdés:

A gyári kormány és a "széles" kormány között mi a különbség és miért jó / nem jó?
Nekem nem tűnt fel semmi probléma a gyári kormánnyal azon kívül, hogy hosszabb távon fáj a csuklóm de ez majd idővel elmúlik gondolom:)
Fék és eleje korai 01-es GSXR állítható telóját és fékjét kapta meg.
Az eddigi hsz-okat nézve akkor kérdéses még az is, hogy a jelentősebb módosításokkal elérhető legalább egy korai cbr adagolhatósága és stabilitása?

Egyébként jól fogalmaztatok, tényleg az adagolhatóság az egyik nagy különbség. Hihetetlen jó volt, hogy nagy tempórol is keményen fékezve pillanatok alatt tudtam lelassítani és meg sem nyikkant a gumi.
Úgy látom, hogy az SV1000 sok helyen itt összehasonlítás alap. Miért? Ugyanaz a modell, úgy gondolnám ( nincs tapasztalatom ), hogy a fékek és a futómű ugyanaz csak annyiban tér el, hogy hozzáigazították a motor nagyobb erejéhez és súlyához. Vagy nem így van?
Egyáltalán vajon el lehet érni egy jó kompromisszumos megoldást ezen a téren?Imádom ezt a motort, főleg mivel elég egyedi az enyém ( az előző tlaj sokat költött rá ) de ez egy kicsi hervasztó és jó lenne kezdeni valamit vele..
akkor összeszedted az összes muslicát az úton
Namiapálya?
Senki nem módosít futóművet/féket?
egy hónapja Mad-el lementem a balatonra,cseréltünk
az a sportdob olyan széles vigyort ültetett az arcomra hogy ihaj
pontosabban az ismerősöm Krakkói :)
jövő héten nem lesz hideg?
Szia, nincs ismerősöm, de a Villa Maura, Zakopane-ban, nagyon jó, kellemes, családias, kedves idős bácsi vezeti (remélem még ő). Gugli kiadja. Tökéletesen beszél angolul, több évig kint vendéglátózott.

Ha elmentek Krakkóig (javaslom egyébként), akkor ott pedig Camping Klepardia (vagy Clepardia?). Vannak vityillók illetve persze sátorhely. A belvárosig sajnso taxizni kell, de nem vészesebb, mint Bp-n a rendes nem-hiéna cégek.
200................gondolkodj 5 évre előre................a 180-as akkorra biciklinek számít.
Zoli, Neked van ismerősöd Zakopane-ban ugye?....érdeklődnék, hogy tudnál-e valami szállást ajámlani arrafelé....eddig amikor oda mentünk szlovákiában szálltunk meg, igaz nincs túl messze, de jó lenne estefelé is mászkálni a városban...és most vagy jövő héten el kéne oda gurulni....
egy biztos, a következő motoromon MINIMUM 180-as lesz a hátsókerék :)
A mekdönci előtti látvány meg dob vagy 30%-ot.
a kipuff hangja meg a maradékot
Szerintem a váz+futómű adja az érzet KB 60-70%-át egy motornak.
én sose értettem, mi az, hogy szar a zsiguli fék, hiszen azzal is lehet blokkolni... aztán mikor felrakták a turbós lancia fékjeit, és _adagolhatóvá_ vált, kb feleakkora féktávokat tudtam venni, közben végig _kontrollálva_, nem pedig találomra csúszkálva... én akkor értettem meg. Motorkerékpárnál még az első fázisban vagyok: csak ezt vezettem, mást nem ismerek. Amellett azért kitartok, hogyha már szemmel láthatóan folyik neki a telóolaj, akkor egy sima gyári felújítás is sokat hoz a dolgokon.