Viszont a lényeg hogy kell egy tartó fémszalagot szerezni hozzá mint a sportkipuffokon vagy aluhegesztővel a normál SV helyre felhegesztetni felfogófület mert a TL-é máshol van így levettem róla.
Ja.en megmondom oszinten annyira fakezu vok hogy hogy meg nem mondom mi a kulonbseg a motul meg a repsol kozt.
Sovobe repsol ment meg ecer motul.most ketszer motul.Igy eddig 3-3 at allas ez x jelenleg.
Üdv
Zoli,írtam neked régebben hogy megírom milyen lett a váltóm az olajcsere után.
Motul 5100 került bele.
A motort csak én használom,és tudom milyen kaka volt elötte!Akadt a váltó!
Na mind ez eltünt,olyan lett mint a doxaóra!Nem hittem volna hogy olaj és olaj között ennyi kulömbség lehet,de igen
Szóval érdekes,és jó
Na ez egy más kategória, mint az enyém! SZÉÉÉÉÉÉP! ezért jó ár, és, ha sor4-esen volt akkor nincs kirázva belőle a tömőanyag sem! Biztos fasza lesz, ha meg lesz!
Most azon vagyok!Ebay-en néztem már párat de egy picivel mindig lecsúsztam róluk.
Mind1 itt a tél mindjárt úgyh ráérek még ez ügyben.Csak ha kifognék most egy jó darabot jó áron akkor lecsapnék rá
Lehet, hogy jobban jársz, ha veszel egy használt "e" betűs dobot rá! Nem rossz a Mastek, de semmi papírja nincs és hát idővel lehet, hogy gond lesz vele.
Viszont a lényeg hogy kell egy tartó fémszalagot szerezni hozzá mint a sportkipuffokon vagy aluhegesztővel a normál SV helyre felhegesztetni felfogófület mert a TL-é máshol van így levettem róla.