Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csesznekről jut eszembe...

külföldön is divat a kanyarok fellocsolása olajjal?
Vapamiert baxakodott a hatso kapcsolo.megneztem a lehajtas utan de szet kellett volna szedni igy kikaptam a rugot.
Itthon meg fogoval precizallitas utan jo lett.
Ejj külföld De jó is lenne. Majd jövőre.
De elkísérlek egy darabon benneteket
Múlt hétre terveztem egy balaton körüli karikát Cseszneknek hazafelé. De nem jött össze. ha jó idő lesz hétvégén lehet még megoldható
Zoli ezt Tőled kérdezem !
És mi van a féklámpáddal ?
Nagyon nyomtad egész úton hazafelé.......azon gondolkodám miért fékezel folyamatosan
Hossza elemzés után arra jutottam hogy rossz a benzincsap.
Sziasztok!
Csöpög a tank alatti benzincsapból állandóan a benzin a kis lyukon, ha beindítom még jobban csöpög? Mi lehet a probléma?

2002 Sv 650S

Köszönettel: Norbi
azt hiszem Te érdeklődtál mi történt Lecsoval
https://www.youtube.com/watch?...

másik szemszögből

http://www.youtube.com/watch?v...
próbálgattam ma a kipufogómat, hát... :) hangtompítóval is hangosabb a nyitott mastek-nél, és "recsegősebb". állandó fordulaton nagyjából ugyanolyan, de gyorsításban-motorfékben nincsenek tompítva a zajok, nagyon állat (már akinek ez tetszik).
Én is mindenhová full cuccban megyek (térdproti, csizma, bőrdzseki, gerincvédő). Kivéve munkába, ami közel van, és "majd vigyázok"...
Mondjuk nekem 100 kiloval több is esik a lábamra, ha arról van szó
igazad van.
Amíg nem volt szerencsém "orra esni" én is elég lazán kezeltem a lábbeli kérdést, ha csak ingázásról volt szó. Mióta tudom hogy a csizma is alig ér valamit, azóta nem motoroztam utcai cipőben, mert abba aztán végképp nem akarok belegondolni milyen lehet ha félcipőben súrlódik a lábam a motor és a beton között..
először azt csináltam, és vittem hátizsákban a cipőt, cseréltem, jöttki a csizmaillat, hazajövéskor visszacsere, hátizsákba egésznapos cipő be, stb... lazítottam a szabályokon és egyszerűen félcipőben motorozok melóhelyre (kb 6 km).
A csizma nem kezenfekvobb?
megvolt ma a "hogyan csináljon magából bohócot egy villamosmérnök" c. fejezet, sehogy se volt jó a féklámpavillogtatóm, emailezés a fejlesztővel, mindent próbálok, sehogyse jó. áthidaltam egy vezetékkel h legyen féklámpám és elmentem Ágo-hoz megmutatni v kicserélni. áthidalás kiszed, villogtató visszarak, indít, mutatnám a hibát - nincs hiba. tökéletes. valszeg a csatlakozó volt az, de csak valszeg... mozgatásra reagált, bár ha rendesen össze van dugva, akkor a két fele egymáshoz képest nem mozgatható, szóóóval .

De megleptem magam egy váltókar-zoknival :) cipzáras és neoprén és mosható. miután a munkábajárós bőr Mustang cipőmet szétcseszte a váltó... így UTÓLAG remek lesz
és még a 72-es liptovsky hradok-ig, aminek bizonyára van magyar neve, de nem tudom, és ez az út már eléggé kiesik a tervezetthez képest, de nagyon jó.
A multkor ajánlgattam: az 529-es tetszik nekem nagyon. Hrinova-tól Breznoig.
Ebay.hu- találsz elég sok variánst, olcsóbbat, drágábbat
Ebay.
Köszi, úgy néz ki megszületett a végső :) http://maps.google.hu/maps?sad... de ezt lehet tolódik még mármint egy másik dátumra...köszi a segítséget!
Szia hol mit tettel fel ezek helyere engem erdekele ithon hol lehet meg mennyiert venni rizoma vagy mas jo minosegu karokat mart alaktreszekre gondolok
Akkor most közelíts oda Dobsinához.. és ne oda-visszát menjetek, hanem nézzétek meg a tőle keletre párhuzamosan futó 533-as utat is.. mert az beszarás jó
Szia ricsinel a bontoba pesten uj lamapak kaphatok en onnan vettem es ezzel latni + e betus es musakin sincs gond vele 40 penz volt a a lampa
Igen kicsit jobban megnéztem és a következőre jutottam :) http://maps.google.hu/maps?sad...