Szia. Lánc szett ár után érdeklődnék, gondolom ezzel is foglalkozol. Az enyém 1000 N-es ha jól tudom rövidebb az átételezés egy foggal. Erre tudnál árat mondani?
Hát én nem igazán tudományoskodom el ennyire a dolgot.
Ha azt veszed, hogy ezeknek a gyári futóműveknek (hátsó) 2 személyt kell kibírni (esetleg még csomagot is) akkor szerintem tök felesleges parázni, hogy nem elég a rugóerő. Nekem az ezresen a gyári teló van bent, a rugóban még van tartalék pedig 100 kg felett vagyok párral. Inkább a cél a megfelelő állítási lehetőség.
Ha váltanék, semmiképp sem tennék gyári sportmotor telót, akkor már spec mehetne bele (Öhlins, WP, Wilbers, stb), abban van tartalék és nem rugóerőben, hanem kimotorozhatóságában, mivel sorral precízebbek a gyáriaknál.
Szerintem.
Nem csuklana össze a gixxer,mert a gixxer alapból könnyebb motor mint az SV-ezért annak nem kell olyan erős hátsó rugó.Tehát tudni kell az sv súlyát,tudni kell a gixxer súlyát amiből kiveszed a hátsó telót és tudni kell a te súlyodat.Osztani szorozni és meglesz az eredmény,hogy melyik teló kell a motorodba.Ezt már sok sv-s megtette és ennek lett a égeredménye,hogy a legideálisabb a kis SV-be a K4-es gsx-r 1000 teló,olyan 100kg-ig,utána jön a kawa teló.Én sem magamtól tudom ezeket,sokat beszélgettem Bopéval,örök ála neki
Rugót a hátsó telóban is tudom erősíteni, szerintem még az SV-ben is. Az 1000-ét tuti, de lehet, hogy megoldjuk a 650-es szétszedését is és akkor annak sincs akadálya.
100 Kg felett akkor nem csak hülyén mutatnék gixeren hanem még össze is csuklik alattam.Jó tudni iyet is még jó hogy SV ilyen legózható.Először meglátom milyen lessz ha rendbeteszem az elejét utána gyűjtés és megy a háta is.Köszi a tanácsot meg is fogadom.
Az akksi dobozt mindenképp vágni kell,mert gáztartálya mindkét telónak van.
Ha tényleg 100kg körül vagy ne vegyél 600-ét,mert a rugója gyengébb mint az 1000-nek.Összeül a motorod majd a súlyod alatt mint az állat,kanyarodni nem bírsz majd vele,stb...Nagyjából egy árban vannak a 600 és az 1000-es gátlói.Ha tényleg gátló cserén gondlkozol,akkor 1000-ét tegyél bele és abból is a K4-é a jó.A többi rugója szintén gyengébb.Sanyi tuti tud szerezni és be is építi.Ha már pimpeled a motort,akkor egyszer pimpeld és jól
Van egy kereső program a racetech.com-on,benne van minden motor első és hátsó rugóállandója,ott érdemes nézelődni.Egyébként,ha tényleg 100kg felett vagy akkor a gixxer teló már nem is jó.Ebben az esetben a K4-es Kawasaki 636 hátsó telója kell,annak még erősebb a hátsó rugója.
Először nagyon köszi a válaszokat! meg a türelmet.
Magaságban mennyit számít, h sima ülés vagy alacsonyított?Mondjuk a közel 190centimhez nem szükséges, csak érdekel:)
Nézegetve a régi hozzászólásokat, valaki említette a motorfóliázást.Tudtok ajánlani megbízható helyet?Esetleg tippet az árra?Mivel új moci, jó lenne megvédeni.
Erre varjatok gombot!
Tegnap megállít a rend szigorú öre, ellenörzia papírokat stb. aztán egyszer csak fekcsillan a szeme és azt kérdezi,hogy ki HEGESZTETTE meg utólag ezt a törött alu vázat?
Kérdezem,hogy mire gondol, erre mutatja a varratot a vázon.
Azt hittem ,hogy rosszul hallok és mindjárt felrobbanok a méregtől.
A végén annyiban maradtunk,"hogy legközelebb ne találkozzunk",mondta a bunkója.
Annyit bizonygattam a világ barmának,hogy ez gyári,hogy kb.20 percet elvett az életemből.Szerencsémre jött egy másik SV-s kollega, akit leintettem és mutattam,hogy egyforma a két váz.
Akkor csak hümmögni kezdett az örmester úr. és próbálkozott az izzó készlettel de mondtam neki,hogy hagyjuk egymást békében.
Na jó akkor a haccázé marad nem vagyok én Rossi.
Most a közeljövőben az eleje kerül terítékre majd ha gyűjtök pízt megy a háta mivel rossz úton hintázik mint a fapaci.
Vajon egy 600-as hátsó telo mennyi lehet használtban?
Akkor amire sanyi még nem válaszolt :D
Áthúzást kárpitos sztem, bár én még nem huzattam, de többen már csináltak ilyet. Ha felteszed a kérdést a médián, sztem lesz rá válasz.
180-as felmegy, de én eddig úgy hallottam nem igazán lesz jó, mivel a 650-es kis felnije nagyon púpossá teszi.
A PilotPower jó gumi, biztos van minden méretben.
A kipuff sokat nem hoz, inkább keveset, de valamennyit igen :) Dobj be még egy légszűrőt is és irasd hozzá az elektronikát, na az már érezhetőbb lesz :)
Bódisban esetleg tudok segíteni, szűrőben meg pláne :)
K&H-nál vagyok bónusz sokban :)
Idom miatt hívd fel őket, mert amúgy sose lesz belőle semmi :D
Hú ez csini 100 felett vagyok némileg Kg ban akkor a 600 asé nem jó?
Plussz akksidobozt ki kell e vágni hozzá vagy elfér?Mert akkor kéne valamit csinálnom vele.
Ugyan nem a Peti vagyok, a pp2ct tényleg jó, a dobbal némi erő is jön +-ban, a 180-as elfér, én is azzal jártam a 650-el, de más lesz és persze a gumit fel is szereljük.
frPeti: Áthúzatást kárpitos csinál?Ez gyors művelet?Mert ugye azaz egy db ülésem van egyelőre:)
Olvastam valahol, h hátulra már túl nagy a 180-as. http://www.pirelli-motor.hu/te...
Akkor azt inkább ne erőltessem?Egy a lényeg, h tapadjon mint atom, de ne legyen versenygumi:).Ez a pilotpower mennyire jó gumi?S van 170-esben?Elöl hátul cserélném.Átgumizni is tudjátok?
Kipuff: Koca írta egyszer régen, h egy sima végdob max. hangot javít mást nem.Tényleg csak audio és hangulatjavító?:)
Bódist terveznék rá...
Hogy lehet 20k alatt a biztid? Kinél vagy?
Az idomos részt már átnéztem.Akkor várok az idomra:), mert a nívóék 70k-s ára kicsit szivenütött...Plussz fehérben nem gyártják, tehát még át kellene fújatni...
Úgy tudom,hogy az 1000-nél is de most nem vagyok motor közelben
Hát én nem igazán tudományoskodom el ennyire a dolgot.
Ha azt veszed, hogy ezeknek a gyári futóműveknek (hátsó) 2 személyt kell kibírni (esetleg még csomagot is) akkor szerintem tök felesleges parázni, hogy nem elég a rugóerő. Nekem az ezresen a gyári teló van bent, a rugóban még van tartalék pedig 100 kg felett vagyok párral. Inkább a cél a megfelelő állítási lehetőség.
Ha váltanék, semmiképp sem tennék gyári sportmotor telót, akkor már spec mehetne bele (Öhlins, WP, Wilbers, stb), abban van tartalék és nem rugóerőben, hanem kimotorozhatóságában, mivel sorral precízebbek a gyáriaknál.
Szerintem.
Mert akkor nem kell kawa cucc a suzukiba.Nem mintha ilyen márkafanatikus lennék.
Ha tényleg 100kg körül vagy ne vegyél 600-ét,mert a rugója gyengébb mint az 1000-nek.Összeül a motorod majd a súlyod alatt mint az állat,kanyarodni nem bírsz majd vele,stb...Nagyjából egy árban vannak a 600 és az 1000-es gátlói.Ha tényleg gátló cserén gondlkozol,akkor 1000-ét tegyél bele és abból is a K4-é a jó.A többi rugója szintén gyengébb.Sanyi tuti tud szerezni és be is építi.Ha már pimpeled a motort,akkor egyszer pimpeld és jól
Van egy kereső program a racetech.com-on,benne van minden motor első és hátsó rugóállandója,ott érdemes nézelődni.Egyébként,ha tényleg 100kg felett vagy akkor a gixxer teló már nem is jó.Ebben az esetben a K4-es Kawasaki 636 hátsó telója kell,annak még erősebb a hátsó rugója.
Magaságban mennyit számít, h sima ülés vagy alacsonyított?Mondjuk a közel 190centimhez nem szükséges, csak érdekel:)
Nézegetve a régi hozzászólásokat, valaki említette a motorfóliázást.Tudtok ajánlani megbízható helyet?Esetleg tippet az árra?Mivel új moci, jó lenne megvédeni.
Tegnap megállít a rend szigorú öre, ellenörzia papírokat stb. aztán egyszer csak fekcsillan a szeme és azt kérdezi,hogy ki HEGESZTETTE meg utólag ezt a törött alu vázat?
Kérdezem,hogy mire gondol, erre mutatja a varratot a vázon.
Azt hittem ,hogy rosszul hallok és mindjárt felrobbanok a méregtől.
A végén annyiban maradtunk,"hogy legközelebb ne találkozzunk",mondta a bunkója.
Annyit bizonygattam a világ barmának,hogy ez gyári,hogy kb.20 percet elvett az életemből.Szerencsémre jött egy másik SV-s kollega, akit leintettem és mutattam,hogy egyforma a két váz.
Akkor csak hümmögni kezdett az örmester úr. és próbálkozott az izzó készlettel de mondtam neki,hogy hagyjuk egymást békében.
Most a közeljövőben az eleje kerül terítékre majd ha gyűjtök pízt megy a háta mivel rossz úton hintázik mint a fapaci.
Vajon egy 600-as hátsó telo mennyi lehet használtban?
Áthúzást kárpitos sztem, bár én még nem huzattam, de többen már csináltak ilyet. Ha felteszed a kérdést a médián, sztem lesz rá válasz.
180-as felmegy, de én eddig úgy hallottam nem igazán lesz jó, mivel a 650-es kis felnije nagyon púpossá teszi.
A PilotPower jó gumi, biztos van minden méretben.
A kipuff sokat nem hoz, inkább keveset, de valamennyit igen :) Dobj be még egy légszűrőt is és irasd hozzá az elektronikát, na az már érezhetőbb lesz :)
Bódisban esetleg tudok segíteni, szűrőben meg pláne :)
K&H-nál vagyok bónusz sokban :)
Idom miatt hívd fel őket, mert amúgy sose lesz belőle semmi :D
Plussz akksidobozt ki kell e vágni hozzá vagy elfér?Mert akkor kéne valamit csinálnom vele.
Olvastam valahol, h hátulra már túl nagy a 180-as.
http://www.pirelli-motor.hu/te...
Akkor azt inkább ne erőltessem?Egy a lényeg, h tapadjon mint atom, de ne legyen versenygumi:).Ez a pilotpower mennyire jó gumi?S van 170-esben?Elöl hátul cserélném.Átgumizni is tudjátok?
Kipuff: Koca írta egyszer régen, h egy sima végdob max. hangot javít mást nem.Tényleg csak audio és hangulatjavító?:)
Bódist terveznék rá...
Hogy lehet 20k alatt a biztid? Kinél vagy?
Az idomos részt már átnéztem.Akkor várok az idomra:), mert a nívóék 70k-s ára kicsit szivenütött...Plussz fehérben nem gyártják, tehát még át kellene fújatni...