Jó kis csővázas N-es!
Tudnék gumist mondani, de nem tudom hol laksz, és gondolom 100km-eket nem utaznál egy hátsó gumiért.
Ha túrázol szerintem a Motul 5100 a legjobb választás, 3l kell venned. Szűrőt se felejts cserélni.
Sziasztok. Ma megvettem az első nagymotorom egy 650es SV-t. A hátsó guma kuka rajta, 160/60-17es Hol ajánlott új gumit venni? Tud valaki esetleg olyan helyet ami a legolcsóbb? Mert akkor nem keresgélek. A másik meg a motorolaj. Milyen viszkozitású, mennyiségű és márkáju olajat vegyek vele?
A dainese.com árai nagyjából stimmeltek.S mivel ez egy D-Store volt, nem sima kereskedés, ezért gyakorlatilag mindenük volt:)
Az árak pedig úgy alakultak, h
Full metal racer: 259.-
Axial: 319.-
A stripes pedig 749.-
1327.- lett volna, de elhoztam 1205.-ért.Amíg nem megy az euró vissza 290-re addig számszakilag jobban jártam.Ja, meg valami akció volt, azt kaptam sorsjegyet valami italian tour-ra.Esély nem sok a 18 résztvevő egyikére...Agostini, Biaggi meg a Lucchinelli lesz ezen a Dolomitos túrán.Nameg gyárlátogatás stb...A Dainese-AGV fizeti a kiutat, szállást, hazautat...Esély annyi rá, mint a lottó ötösre:)
Azonban inkább olyanokat kérdezz a ruhákról akik régóta motoroznak, nekem etéren (első 2részes:) még nincs tapasztalatom.
Az eladó amúgy azt mondta, h amit ad a bőrruhához tisztító és ápoló az komoly szennyeződésekre van.Azt javasolta, h a bogarak stb. ellen a sima samponos víz + babaolaj kombó is megteszi.
Szerintetek?A víz nem szárítja ki?Azt után ameg berepedezik és b*szhatom...
A másik, szintén láma kérdés, a csizma takarja a gatyát, vagy a gatya a csizmát?
A csizma száránál két helyen is van tépőzár, az mire kell?Amúgy, ha kívülre raktam a gatyát, akkor hátul csak az egyik cipzárt tudtam behúzni.Valami rosszul csinálok?
Az FG ugyanis azt írta, h a lentebb linkelt SV kiváló álapotú.Mi van akkor, ha én jóhiszeműen megveszem és menet közben derülnek ki dolgok?Mivel nem értek hozzá, így könnyű átnyesni...Akkor jogilag hogy alakul a szitu?
Dobok egy képet a friss bevásárlásomból.Hihetetlen, de a gyenge forint ellenére is olcsóbban jöttem ki, h itt Kölnben megvettem, mint otthon...
Nagyjából 20ropival olcsóbb lett a végösszeg.
Nekem az ezresen még a gyári gumi van és még van benne párezer kilóméter..most járok 15500-nál..
Egyébiránt meg mikor ilyen motorokat látok akkor jövök rá,hogy nem is adom a gépet drágán
Nekem mindketto furcsa...de lehet tulzottan gyanakvo vagyok.
A 650esen uj gumi van, 5900 km-nel?! Nekem az 1000esen is 9000et birt a hatso....az elso meg igy 10000 korul is birja.
Az 1000-es amit belinkeltel pedig nem gyari szin es erosen ar alatt van...Meg a gumi sem gyari rajta. Furcsa egy gep ez nekem.
Véletlenül nem Békéscsabán vetted? Ott láttam egy hasonlót.
Amúgy nekem igol 10w-50es van a gépemben.