Hát igen, 4 éve vettem fel az első hitelt mert mikor megszűnt(illetve a tulaj lenyúlta mindenki melóját, vett rá eszközt és csinálta tovább) az iroda aki munkát adott addig akkor vagy abbahagyom és elküldök mindenkit vagy hitel és görcs tovább. Azóta egyre nagyobb a görcs és több a hitel, de egy ponton túl már mindegy és most már a bankoknak van több vesztenivalója.
Hát fel is vágnám a torkom ha most hitelem lenne.Örültem hogy megszbadultam tőle.Viszont talán a 3. legrosszabb kereskedelemi formában punnyadok ebben az országban az autó az építőipar után talán a bútorpiac ült le a legjobban.De fel a fejjel ahogy Demszki mopndaná már látom az alagút elejét. .
Ment a fene.Túl öreg és félős vagyok én ezekhez a dolgokhoz.Jó nekem a kis 650-es még sok is.Tuti befigyelne a barnanaci egy ilyesmi gépen.Nagyon kezdő vagyok még 15 év autó után az átszokás kicsit több időt vesz igénybe mintha régóta motoroznék.Majd talán 4-5 év múlva rá mernék ülni a nagyobbra.Pláne máséra sajátot meg nem tudnék jelenleg kifizetni.
És még mondják hogy a magánvállakozók gazdagok.Fenét örültem hogy erre a 650-esre tellt.
Nah nem sírok mert tele lessz a zsepi.Lényeg túl kicsi túl tanulatlan és túl csóró vagyok még a B-kinghez de ami késik az lassan jön tehát valahogy felnövök a feladathoz és pár év múlva talán leesik egy pöpec használt gép is.
Mentél már Vele? Nem az a lényeg, hogy 1-2-3-ban elnyúlik az ember keze mert azt minden 600ccm feletti motor tudja........hanem az, hogy ez az érzés 220 fölött 6.-ban is átélhető!
Nem, azt hiszem Freon próbálgatta a Gladiust teszt célzattal, fogalmam sincs, hogy felment-e a pályára vele vagy csak a parkolóban ment pár kört, én ott láttam. Épp ezt mondom, nekem nincs bajom a Béka kinézetével, de hallottam már más véleményt.
Már van aki vett Gladiust? És jobban megy mint az SV?Me ha nem akkor nemigen éri meg a plussz pénzt.
Amúgy mi a baj a B-king kinézetével?
Avval a blokkal ha sámlinak néz ki akkor is jó lenne.
Gladius?Hát kicsit túl csics az tény de szódával elmegy.Inkább az a nagy gond vele hogy egy szinte szőr ugyanolyan gépet ami csak designban tér el fél milával többért akarnak az emberre sózni mondván hogy új.Úgy hogy még a K8-as SV ott van a kereskedőknél meg a listában.Van aki 1.3-1,4 Milio körül gurult ki a vadi új SV-vel.Így az életben nem fognak eladni Gladiust bárhogy reklámozzák.
Jó motor az a GSR de mégis olyan kapkodósan lett összerakva, nem túl eredeti! Gixi blokk meg egy kis fazer kinézet keveréke! Jobban szeretem a kiforrott múltal rendelkező motorokat mint az SV! De a kici japóknak ezt is el kellett cseszniük és kihozták ezt az új SV utódot, ami úgy néz ki mintha egy firenzei homokos kapkodta volna össze! AGYHUGYKŐ!
Szerintem sehogy tökbe más a panelje a GSR-nek.Látni kéne az elektromos rajzot meg a csatlakozót de még akkor is necces.Én hagynám a műszert és csak a lámpát raknám át.Pedig a barbár home made átalakítások nagy híve vagyok.
Sziasztok!
A régi SV-nek a könyve a villogástól számítva: 3,5L-t, a világítástól 1,5L-t ír fogyasztás alaplyán, bárki kiszámolhatja, hogy menyit tud még elmenni! Nekem amúgy a legalacsonyabb fogyasztásom 3,5 liter volt (hasonlóan a kollégához :D , 250-es motort kísértem), Egyébként meg 4-4,5, de ebben van autópálya (néha 200-ra kihúzatva), két személy, város.
sziasztok
a melóhelyemen egy GSR mellett parkolok.
és minden alkalommal azt nézegetem, hogy lehetne a GSR első lámpa-egységét átrakni az N-es SV-re.
és hogy maradhatna-e az SV-s műszer, vagy akkor már GSR műszer kell, és hogy azt mennyire tudná megvezérelni a mi motorunk, mennyire átjárhatak a suzuki rendszerei ilyen szempontból.
z.
És még mondják hogy a magánvállakozók gazdagok.Fenét örültem hogy erre a 650-esre tellt.
Nah nem sírok mert tele lessz a zsepi.Lényeg túl kicsi túl tanulatlan és túl csóró vagyok még a B-kinghez de ami késik az lassan jön tehát valahogy felnövök a feladathoz és pár év múlva talán leesik egy pöpec használt gép is.
Nameg rajta ülve nem sok látszik belőle.
Amúgy mi a baj a B-king kinézetével?
Avval a blokkal ha sámlinak néz ki akkor is jó lenne.
8ezerért odaadom
a gladius nekem sem tetszik, és talán a reklámjaival is melléfogtak :)
z.
A régi SV-nek a könyve a villogástól számítva: 3,5L-t, a világítástól 1,5L-t ír fogyasztás alaplyán, bárki kiszámolhatja, hogy menyit tud még elmenni! Nekem amúgy a legalacsonyabb fogyasztásom 3,5 liter volt (hasonlóan a kollégához :D , 250-es motort kísértem), Egyébként meg 4-4,5, de ebben van autópálya (néha 200-ra kihúzatva), két személy, város.
a melóhelyemen egy GSR mellett parkolok.
és minden alkalommal azt nézegetem, hogy lehetne a GSR első lámpa-egységét átrakni az N-es SV-re.
és hogy maradhatna-e az SV-s műszer, vagy akkor már GSR műszer kell, és hogy azt mennyire tudná megvezérelni a mi motorunk, mennyire átjárhatak a suzuki rendszerei ilyen szempontból.
z.