Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te is bútor?Részvétem. A kék naked csak jó jellemre vall.Na és a V2 is.
Ritka kék csupasz SV650! Bútoripar! Mi lesz a következő közös pont?
Jah metaláltam apróban.Picit furán áll a lámpa de azért így is jól néz ki.
Fúrva van, kényelmesebb tényleg.
Hát igen, 4 éve vettem fel az első hitelt mert mikor megszűnt(illetve a tulaj lenyúlta mindenki melóját, vett rá eszközt és csinálta tovább) az iroda aki munkát adott addig akkor vagy abbahagyom és elküldök mindenkit vagy hitel és görcs tovább. Azóta egyre nagyobb a görcs és több a hitel, de egy ponton túl már mindegy és most már a bankoknak van több vesztenivalója.
Hát fel is vágnám a torkom ha most hitelem lenne.Örültem hogy megszbadultam tőle.Viszont talán a 3. legrosszabb kereskedelemi formában punnyadok ebben az országban az autó az építőipar után talán a bútorpiac ült le a legjobban.De fel a fejjel ahogy Demszki mopndaná már látom az alagút elejét. .
Egy 10-es vagyok öregebb mint Te és szintén magánzó egyre kevesebb lével, de leszarom.....aggódjon a bank, hogy tudom-e fizetni!
Ment a fene.Túl öreg és félős vagyok én ezekhez a dolgokhoz.Jó nekem a kis 650-es még sok is.Tuti befigyelne a barnanaci egy ilyesmi gépen.Nagyon kezdő vagyok még 15 év autó után az átszokás kicsit több időt vesz igénybe mintha régóta motoroznék.Majd talán 4-5 év múlva rá mernék ülni a nagyobbra.Pláne máséra sajátot meg nem tudnék jelenleg kifizetni.
És még mondják hogy a magánvállakozók gazdagok.Fenét örültem hogy erre a 650-esre tellt.
Nah nem sírok mert tele lessz a zsepi.Lényeg túl kicsi túl tanulatlan és túl csóró vagyok még a B-kinghez de ami késik az lassan jön tehát valahogy felnövök a feladathoz és pár év múlva talán leesik egy pöpec használt gép is.
Mentél már Vele? Nem az a lényeg, hogy 1-2-3-ban elnyúlik az ember keze mert azt minden 600ccm feletti motor tudja........hanem az, hogy ez az érzés 220 fölött 6.-ban is átélhető!
Hát ha rajta ülök és húzok egy nagyobb gázt az életemért aggódás kiöli a designal való foglakozást.
Nameg rajta ülve nem sok látszik belőle.
Nem, azt hiszem Freon próbálgatta a Gladiust teszt célzattal, fogalmam sincs, hogy felment-e a pályára vele vagy csak a parkolóban ment pár kört, én ott láttam. Épp ezt mondom, nekem nincs bajom a Béka kinézetével, de hallottam már más véleményt.
Már van aki vett Gladiust? És jobban megy mint az SV?Me ha nem akkor nemigen éri meg a plussz pénzt.
Amúgy mi a baj a B-king kinézetével?
Avval a blokkal ha sámlinak néz ki akkor is jó lenne.
Láttam élőben a Gladiust a Hringen kedden és nekem tetszett......igaz, nekem a B-King is tetszik!
höp, nem bontottam meg az sv 650 kipumat, van asza szinte zsir uj vagy 500 km van benne
8ezerért odaadom
Gladius?Hát kicsit túl csics az tény de szódával elmegy.Inkább az a nagy gond vele hogy egy szinte szőr ugyanolyan gépet ami csak designban tér el fél milával többért akarnak az emberre sózni mondván hogy új.Úgy hogy még a K8-as SV ott van a kereskedőknél meg a listában.Van aki 1.3-1,4 Milio körül gurult ki a vadi új SV-vel.Így az életben nem fognak eladni Gladiust bárhogy reklámozzák.
mini-Bking.
a gladius nekem sem tetszik, és talán a reklámjaival is melléfogtak :)
z.
Jó motor az a GSR de mégis olyan kapkodósan lett összerakva, nem túl eredeti! Gixi blokk meg egy kis fazer kinézet keveréke! Jobban szeretem a kiforrott múltal rendelkező motorokat mint az SV! De a kici japóknak ezt is el kellett cseszniük és kihozták ezt az új SV utódot, ami úgy néz ki mintha egy firenzei homokos kapkodta volna össze! AGYHUGYKŐ!
Szerintem sehogy tökbe más a panelje a GSR-nek.Látni kéne az elektromos rajzot meg a csatlakozót de még akkor is necces.Én hagynám a műszert és csak a lámpát raknám át.Pedig a barbár home made átalakítások nagy híve vagyok.
:):) nem a hengerszámot akartam átrakni csak a rovarfej lámpát :)
Pont egy GSR lámpát? Nemár! Jó mondjuk én személyes sértettség miatt utálom! Parkolj arrébb, megbutul a motorod! Átveszi a soros négyes vinnyogást!
Sziasztok!
A régi SV-nek a könyve a villogástól számítva: 3,5L-t, a világítástól 1,5L-t ír fogyasztás alaplyán, bárki kiszámolhatja, hogy menyit tud még elmenni! Nekem amúgy a legalacsonyabb fogyasztásom 3,5 liter volt (hasonlóan a kollégához :D , 250-es motort kísértem), Egyébként meg 4-4,5, de ebben van autópálya (néha 200-ra kihúzatva), két személy, város.
sziasztok
a melóhelyemen egy GSR mellett parkolok.
és minden alkalommal azt nézegetem, hogy lehetne a GSR első lámpa-egységét átrakni az N-es SV-re.
és hogy maradhatna-e az SV-s műszer, vagy akkor már GSR műszer kell, és hogy azt mennyire tudná megvezérelni a mi motorunk, mennyire átjárhatak a suzuki rendszerei ilyen szempontból.
z.
Am kb ugyanennyit eszik az enyém is (650S), csak pályán tudtam felvinni kb 8L-ig a fogyasztását.
Szárazig nem de folyamatos világítóig igen. Ha jól emlékszem kb 30 km volt.
Ha valaki tud ajánlani valami pofás plexit az N-esre ne kíméljen!