Ilyet tényleg nem találni minden bokorban.
Zárójelben mejegyezném, hogy szerintem az első fényszóróbúrára ráférne egy kis polírozás. Sokat dobna rajta.
Esetleg tudnál nekem segíteni a hűtőjavításban/csináltatásban? Nagyon megköszönném a segítséget. Eddigi bontósok mind azt mondták, hogy vagy nincs vagy most adták el. Egyet találtam, amit Zoli32 ajánlott, de szerintem az is kapott egy kicsit, igaz ezért az árért ilyen kapható.
Szerintem sasold meg a GS 500-ast is.Elég szép választék van belőlük nem drágák viszonylag erősek van belőlük korlátozott jogsival vezethető kevés a meghibásodási lehetőség és majdnem olyan a hangja mint az sv-é.
Köszi az infot, de egy fokkal kisebb kategóriában nézelődöm (tapasztalathiány), de ha van v.kinek infója, azt megköszönöm (főleg sv-t keresek, de a cbr f-es hondák is szóbajöhetnek)
Én viszont igen, 30rugó körül a jobb hűtősök vadonatúj hűtőt csinálnak. Volt, hogy pályázós ismerős SV1000-e melegedett és nagyobbat csináltatott rá és úgy jó volt. Teljesen irreális egy ilyen egyszerü hűtőért a gyári 130 rugós és a bontott 60 rugós ár. Én már többször csináltattam autóba is és jobb volt mint az eredeti.
Sziasztok,
friss jogsis vagyok és motorvásárlás kapcsán kérném a segítségeteket! Találtam egy full idomos sv-t és szeretném megkérdezni, hogy szerintetek megér-e ennyit?
Link: http://www.hasznaltauto.hu/2877174_suzuki_sv650s_2005
V
alószínűleg csúszott (a fejidom résznél nem mindenhol passzolnak össze az elemek és a bukógomba menete is meg van rágva egy kicsit!)
Válaszotokat előre is köszönöm!
Ja ha már belejöttem és mindenképp venni akarsz egyet láttam a lakihegyi bonto honlapján 03-tól 160 euroért és egyet 99-est ugyanennyiért fel kéne hívni őket hátha megvan és lesapni rá mert tényleg hiánycikk.
Most így spec. nem Győrtől messze vagyok nagyon de itt a környéken van nagy kupacban belőlük.Hűtőjavszerrel meg úgy vagyok hogy 50-60e-ret a franc ad ki bontottért ha sokkal olcsóbb az egyengetés és nyomáspróbázva van.Nameg a bontott is lutri mivel az SV-nek kiáll a hűtője mint a fene tehát ha jobbra ha balra döntöd tuti kanyar lessz belőle.Plussz az enyémet tuti javítani kellett volna mivel a venti megállt mint a szög annyira felpaszírozta a hengerfejre.De most már még csak látni sem lehet egy csepp víz nem fogy menetben 88-97 közti az üzemi hőfok és 103 körül megindul a venti és le 90 környékére így a javszer megérte nekem.
Viszont én az akksit visszavinném mindenképp a forgalmazóhoz mert 1 év a kötelező jótállás rájuk.Általában lepróbálják és ha valóban cellazárlatos akkor cserélik már volt rá 2x is nekem precedens tehát ha megvan a blokk meg a jótállás egy próbát megér.Én ha ilyennel találkozom nem autós vonalon hanem bútorban már a cég presztizse miatt is megoldom a cserét.
Hát ez az én gondom, hogy a szerelőm mondta, nem igen fogok hűtőt találni hozzá. Azért én nem adom fel. Remélem majd csak valaki elad egyet. Újat egyenlőre nem akarok venni, mert az elég borsos áron van.
Én személy szerint nem csináltatnék hűtőt, a bontottnak (ha egyáltalán találsz) 60-70 guriga körül mozog az ára. Ha tényleg nem nagyon vészes várjál még vele, hátha találsz egyszer valami frankót jó árban
Keress a közeledben egy ügyes hűtőst.Simán kiegyengeti.Nekem 8e ért csinálták szép kurfli volt benne.De szögegyenes lett a végén ha nem szivárog tök felesleges újat veni.
Egy nagy problémával van. Keresek Sv 650 N, 2003-as mocimhoz VÍZHŰTŐT! (sajnos csúszás közben elgörbült, nem folyik, de ha sikerül szerezni rá barátságos áron másikat, akkor csere, ha viszontvan valakinek van rá ötlete, hogy lehet "kiegyenesíteni", azt is szívesen fogadom), illetve keresek még váltókart.
Hát elég sürgős lenne a dolog, így mindenféle segítséget nagyon szívesen fogadok. Előre is köszönöm.
Ákos
Igen 2001-s blokk karbis!Régebben nem vettem észre most is csak véletlenül.Egyébként annyi van vele hogy néha pl minden 3-4 friss első napi melegítéskor fura hang jön az első henger teteje felől..amolyan 2-3 mp es hullámokban megszünik aztán megint hallatszik "kerregés"szerü .Kicsit olyan a hang érzésre mint amikor pl egy tengely környéke ki van szoposodva aztán berezonál amikor nem forog rendesen..de amint bemelegszik elmúlik és tök csenben jár még.A kipuff befogásánál sem hallatszik semmi csak tompa dohogás meg hogy "suhog" a 2 henger...Amióta megvan volt már olajcsere szürővel de az nem változtatott semmit..az olajból meg szemre egy csep sem hiányzik a kb 4 ezer km alatt.Sajna első gép és így halvány fogalmam sincs még hogy hová meg hogy hol érdemes megnézetni.De ha meg elvinném is valahová tuti ott kéne hagyni vagy 3 napra mire valamelyík friss indításra kerregni kezdene..max a rezgést vennék észre..Egyébként baj hogy a régebbi sv blokk?
Zárójelben mejegyezném, hogy szerintem az első fényszóróbúrára ráférne egy kis polírozás. Sokat dobna rajta.
Sokk eksztráávall!
Tudom hogy van ettől olcsóbb is de még egy ilyent nem találsz!
friss jogsis vagyok és motorvásárlás kapcsán kérném a segítségeteket! Találtam egy full idomos sv-t és szeretném megkérdezni, hogy szerintetek megér-e ennyit?
Link: http://www.hasznaltauto.hu/2877174_suzuki_sv650s_2005
V
alószínűleg csúszott (a fejidom résznél nem mindenhol passzolnak össze az elemek és a bukógomba menete is meg van rágva egy kicsit!)
Válaszotokat előre is köszönöm!
www.batszimotor.hu
Viszont én az akksit visszavinném mindenképp a forgalmazóhoz mert 1 év a kötelező jótállás rájuk.Általában lepróbálják és ha valóban cellazárlatos akkor cserélik már volt rá 2x is nekem precedens tehát ha megvan a blokk meg a jótállás egy próbát megér.Én ha ilyennel találkozom nem autós vonalon hanem bútorban már a cég presztizse miatt is megoldom a cserét.
Egy nagy problémával van. Keresek Sv 650 N, 2003-as mocimhoz VÍZHŰTŐT! (sajnos csúszás közben elgörbült, nem folyik, de ha sikerül szerezni rá barátságos áron másikat, akkor csere, ha viszontvan valakinek van rá ötlete, hogy lehet "kiegyenesíteni", azt is szívesen fogadom), illetve keresek még váltókart.
Hát elég sürgős lenne a dolog, így mindenféle segítséget nagyon szívesen fogadok. Előre is köszönöm.
Ákos