Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zselés ülést szerettem volna én is, de Európában nem forgalmazzák, csak az USA-ban, kb. 140 $-ba kerül. Tegnap mentem vagy 90 km-t, persze ez nem sok, de sokkal jobb az új ülésem, mint az eredeti volt. A gyárival 300 km után kezdtem fészkelődni, remélem ez most kitolódik 5-600-ra.
nekem csak a seggem szokott megfájdulni, és szeretnék is puhább (esetleg zselés) ülést, de azon is gondolkoztam közben, hogy a fájdalom eredhet nem az ülés keménységéből, hanem a testtartásból is (láb felhúzva, behajlítva, stb). Tehát mondjuk az ülőgumónak nem azt a részét használom, amit kellene. (Nemtom mennyire érthető).
A derekam nem szokott fájni.
(Gyári N-es 650, én pedig 183cm)
Akkor viszont mielőbbi "gyógyulást".
Valszeg hétvégén megyek ki. Ma írt darage is h menne.
No fenn van a túrásabb kormány?Meg lett fúrva?
Ja nem mörfi, hanem drager. Bocs :)
Már éppen írni akartam, de mörfi megelőzött. A bukócsövet a motorhoz kértem új korában.
A kormány az eredeti.
kormány csutkám van mindkét oldalra, fék pedálom is.
Suzuki árulja 20-as körül

http://www.spare.suzuki.hu/kat...
Gratula a motorodhoz. A bukócső az első képen saját gyártmány, vagy meg lehet valahol venni?
S-es vagy N-es.Me egy balos S-es kormánycsutkám éppen akad.
Nagyon csinos kis motor.A kormány maradt gyári N-es vagy valami szélesebb került rá.
Sziasztok.Segítségeteket kérném, van egy Suzuki SV 650-m és felborult.Alkatrész kellene hozzá sebváltó kar és kormány.Ha lehet minél kevesebbért mint a szerviz.Jó az után gyártott is.Tudtok címet vagy tel. számot?Előre is köszönöm.
Sziasztok!
Pár napja szó volt arról, hogy kényelmetlen az SV hosszabb távon. Az enyém ma öltött végleges formát, mert elkészült az ülésem is (http://motorkarpit.hu/). A kormánykiemelő (közel 3 cm, így maradhatott a gyári fékcső) már régebb óta megvan, azóta nem fájdul meg a hátam, meg a derekam. Ülésteszt szombaton lesz.
Ha már itt szó volt olajokról:
Az én gépemet a Motorradba hordta szervízre az előző tulaj,hát én is oda vittem.Ott olajcserekor Tóth Laci (akkor még ott dolgozott) Castrol GP 20-w50-et rakott bele (ez ásványi),kérdezem,h elég-e ez bele,azt mondta,ha nem versenyezni használom,igen.Mondjuk szoktam csapatni hegyen,akkor forgatom,meg pályára is szeretnék kijutni idén is.
Szerintetek?Csak mert itt 10-w40 fél és fullszint olajakról írtatok.
mielőtt bárki félreértené
akarom mondani KAKUCSOLUNK
2-3 hét és remélem Kaucsolunk
Szeva zombi. Most olvasom csak, h mi történt. Azt már nem kérdezem meg 20.-ára h mit műveltél ,de viszont jobbulást neked is meg a vasnak is. Remélem Kakucson majd még összefutunk vmikor.
Válaszoltam... :)
Olajtémához: Ha 4000 alatt 1l-t megeszik, azon már csak a blokkszétössze segít...
Köszi, tényleg pofás pásszol a vázhó.
ok mail:svjohnny@freemail.hu
1 ugyanilyennel estem 120-al és a fejem még megvan ,érdemes a jót megvenni .=-fejed csak 1 van
Nah ha már itt mindenki hűtőt keres megkérdezem a hűtős ismit mennyiért gyárt le egyet és lehet belefeccölök az üzletbe ha nem túl drága.
én 60000-ért szereztem z2-es shoei-t