Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Tiedben a régi 650-es blokkja van ugye? Nekem ez nem jelent jót, mikor megvetted nem volt meg a jelenség?
Szevasztok!
Tegnap vmi fura rezonációt vettem észre a gépemen teljesen véletlen és nem tudom hogy normális e vagy csak nálam csinálja..(Sv 650 blokk)/ Előzés közben belenéztem a tükörbe és láttam hogy vibrál.Aztán később próbálgattam és csak 6 ezres fordulattól csinálja és ha figyelem akkor a kormányon is motoron is érződik picit a + rezgés.Ez normális vagy valami más okozhatja pl kehes kicsit nyúlt lánc vagy akármi.A kormány tükör masszív szerkezet szóval tuti nem ott a baj hogy vmi kilazult stb.Mit tudtok javasolni mit nézzek meg a gépen...
Előre is köszi mindenkinek!
Voltam, de a pálya fölött akkora eső volt mint állat, vártam 1 órát és beszélgettem azután haza. Szívás volt, elmaradta a mersz.
Hát akkor wz bukta
Talán majd jövő héten, bár én biztos h csak szombaton tudok menni.
Jó hétvégét.
Nekem a francos sima robiba való bannerre is 1 évet adtak.A full Gasba se megyek akksiért.
A fehérvári full-gas-ban csak fél évet adtak rá, de azért megcsörgetem őket.
Nem létezik.Fél évet nem vállalnak sehol akksira.Minimum 1 vagy 2 évet jobb márkáknál.
Jó ötlet!
Csak rábasztam, mert 3 hete lejárt a gari....
Sanyi!

Ha voltál ma pályázni, elmesélhetnéd tapasztalataidat. (mint fékbetét, mint minden egyéb)
skacok..
úgy szoktunk akksit visszaküldeni ,hogy tuti garis legyen.
azaz kiöntjük 1 cellából az akku savat,és desztvízzel őntjük fel..
más lasz a savsűrűsége,és MEGESZIK..
üdv : csaba
Ja és lehet a vadi új akksi is cellazárlatos.Fater asztrája fél év után adta be a kulcsot.Egyszer csak nyikk meg sem mukkant.Le kéne venni a sarukat feltölteni várni egy napot és ha veszít feszültséget az a kuka gariban cserélik.
Basszus az elektronyos hiba az egyik legutálatosabb leggusztustalanabb hiba.Pedig edzettem 2 hét volt mire kábelről kábelre átnéztem egy ditech vezetékezését és nem lett meg a zárlat így mérgemben vettem egy kábelköteget.Nem kívánom senkinek éveket vett el az életemből.Bár így ölég jól megtanultam forasztani tesztert használni és szidni a békaevők anyukáját.

Amúgy van zárlatkereső mődja a kézi elektromos tesztereknek csak nem jötem rá hogy kell.
Na mindjárt kipróbálom.
Mérhető is az akksi feszültségének csökkenése, durván 2 óra alatt 0,1V
Ha műszerfal azt is lehet javítani.
Így orvosoltad a problémát?
Először vedd le a sarukat és 1-2 nap múlva próbáld indítani, azért kapásbál kár elvetni az akksi hibát, néha beüthet. Ha ez nem jön be akkor jön a kiméregetés. Van itt Tárnokon egy villamosságis aki motorokat is hekkel igaz szétszedés nélkül, de megmondja mit kell megcsinálni és ha kiszedve odaviszem hamar megcsinálja.
gyroli
szia. nekem ma derült ki hogy a müszerfalam szívja le az akkut.. lehúztam a csatit,és már nem is volt áram vesztés..
üdv : csaba
Eseteleg nincs ötleted hol kereshetem a hibát?
Akkor az lesz. Épp most irogattam Tökivel akinek szintén szépSV-je van és töltésprobléma lépett fel.
Fél éves Yuasa akksi. Valami zárlatra gyanakszom.
Elvileg semmi, mikori és milyen az akksi?
Köszi! Nem is tudtam, hogy a Lángnál motoralkatrész is van.
Nincs ötletetek mi szophatja le az akksimat állóhelyben gyújtás nélkül?
Ez meg az sv.
A jobb oldalán a kivezetés fent van.
nem kő valakinek sv 650 gyári dob? zsir fasza.
vagy értelmes dologra csere