Csak külön búra nincs komplett belső kell belőle.Viszont bontva is lehet kapni rá.Asszem jó hozzá az SV 99- évjáraté is meg a 1200as bandité is tehát ha olcsón kapsz bontva jó az is.Cikkszám:
SKU: 35121-19F00
LAMP UNIT
Hát ez hosszú történet.Annyi hogy nem naked volt hanem idomos.Azé ez a tartály.Törött volt az idom és így jobban tetszik.Kösz a szín nevét má ezt is tudom hogy én mennyit szívtam a kikeveréséve.
Egyszer a villogástól számitva elmentem 42 km-t, de akkor már beparáztam, pedig még mindíg csak villogott.
Nekem olyan kerek 5 lityi körül mozog a fogyasztás, mondhatni lendületesen megyek vele. Nem erőltetem 2-3ezres fordulaton, 5-6ezer körül elváltok.
Hö most nézem a tied ugyanaz motor mint az enyém.
Nem semmi ,ritka evvel a színnel nagyon.Jah és most én sem tom K6 vagy K7.
Esetleg a színkódot tudod vagy a nevét?
Az én 650-es sv-m rekord fogyasztása 3,5 volt/ 100km, de akkor egy 125-öst kisértem a balaton körül, szóval nem volt nagy száguldozás! Amúgy alapból 6-6,5 liter/ 100km az átlagom, de akkor kap mindent! Pálya, szerpentin, hümmögtetés a sorok közt és a csajoknak!
Kérdés: Amikor folyamatosan világít nem csak villog akkor ki mennyit tud elmenni vele? Nem merek a villogás után sokáig kóricálni, pedig elvileg 17 lityi fér bele és amikor villogni kezd akkor 12-13 amit bele tudok tankolni! Valaki próbálta már a 650-est száraz tankig?
Üdv bud!
Nekem a fogyasztási rekordom 4,2-4,3l /100 km és a Raptornak 19.4 l-es a tankja .De az átlag az 5-5,5l körül van.Az a kevés fogyasztás úgy jött ki h teljesen gyári a gépen minden és 5-6 fokozatban alacsony fordulaton kóvályogtam fel alá kisvárosban.Hozzáteszem hogy még éppen nem rángatott a kis fordulat miatt.Azóta sem volt ilyen kevés a fogysztás.....elég uncsi volt így lenyomni a 100 km-t ez is csak kíváncsiságból volt.
Köszi majd megpróbálom így markolászni a dolgokat.(senki ne gondoljon roszra).
A 650-esé sajnos nem ugyanaz a csutka a villára megy a 650-esé 41 mm-es az 1000-é meg ha jól tévedek 47 mm-es.Pöttyet utánanéztem a sajátom szerelésénél me majdnem vettem egy 1000-es villahidat.
Azért fáj a hüvelyk és a mutatóujj között, mert markolod a kormányt. Időnként menet közben használd úgy a kezedet, mint egy "villáskulcsot" azaz a puha bőr résszel támaszd a kart, ne akard körbefogni a markolatot folyamatosan, tudod ugyan úgy adagolni finoman a gázt és így tud egy kicsit pihenni. Elég váltásnál jobban ráfogni.
Már csak azt nem tudom, érthető voltam-e, illetve más hogy csinálja.
Jaja a belső comb az igen,pöttyet izomlázas lett meg pár nyakizom.Bár ezeket az egészségtelen életmód és 15 év kocsiban punnyadás számlájára írom.Egy csomó izom létére jövök ilyenkor rá amikről még csak nem is tudtam.A végén kitalálom a motoros fitnest mint a kicseszett Sóbert Norbi és lemosom a piacról.
Ott van Nálad az igazság,az tényleg légtelenítőnek néz ki!
Nincs gond,a tank 17 literes,ha jól tudom,nekem 6-9 liter között fogyaszt a gép,de a 650-et sem hiszem,hogy 4,5-5 liter alá lehetne vinni,szóval max 350 kilóméter.
Nekem is szokni kellett az S-en,hogy fárad a kezem és a csuklóm,bár én az MZ-re is csutkakormányt csináltam,úgyhogy nem volt tök szokatlan,de kb 1 hónap alatt megszoktam,mostmár a belsőcombom fájdul meg a hosszú utakon
Srácok hogy mentek egy seggel 5-600 kilómétert?Nekem 300-350 után meg kell állnom tankolni.Valamit rosszul csinálok hogy 5 liter körül fogyaszt a gép?Nos ez a kis tankolási pihenő pont elég az ülőgumóregeneráláshoz tehát nálam az ülés marad viszont a csukló és a hüvelyk/mutató ujj közt a kezem szokott fájni.Ezt edzéssel mármit sok motorozással lehet erősíteni vagy marad és meg kell szokni?
No a kuplung nekem a 27-es alaktrész a munkahengeren tök úgy néz ki mintha egy légtelenítő lenne.Fent feltöltöd friss folyadékal és addig pumpálod míg kitsztítod a frissel.A másik megoldás a teljes szétszedés és kipucolás.
Ha már itt szó volt olajokról:
Az én gépemet a Motorradba hordta szervízre az előző tulaj,hát én is oda vittem.Ott olajcserekor Tóth Laci (akkor még ott dolgozott) Castrol GP 20-w50-et rakott bele (ez ásványi),kérdezem,h elég-e ez bele,azt mondta,ha nem versenyezni használom,igen.Mondjuk szoktam csapatni hegyen,akkor forgatom,meg pályára is szeretnék kijutni idén is.
Szerintetek?Csak mert itt 10-w40 fél és fullszint olajakról írtatok.
Másik:beretkelődött a láncszettcserekor a kuplungfolyadék,le szeretném cserélni.A munkahengernél hogy lehet leereszteni és ha feltöltöm,hogy légtelenítsem?
SKU: 35121-19F00
LAMP UNIT