Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az LSL sztem pofásan néz ki, nekem is az van. Ha érdekel hogy mutat nézd meg a fotógalériámban.
Heh szerintem marad az LSL sem méretet nem tudok sem esztergályost sem anyagot semnem semmit cak azt hogy ne legyen túl csúnya ilyen henger valami fehér műanyagból ami fél méterre kiáll és rá lehet akasztani anyu bevásárló kosarát.
Köszi az LSL-el már segítettél.Kövi fizuból elkülönítek erre a célra,nameg a GPS-tartóra.Ezek az elsők a listán.
tel:20/539-6024 ;30/293-6845
k4 sv650s-hez keresek vízhűzőt
Az LSL jónak mondható, az egyszerűbb tartóval 20 körül, a jobbik tartóval 38 körül lehet kapni. Persze ezen kívül van még egy csomó féle, ha maszek mellett döntesz akkor polyamidból legyen mert a danamit túl kemény és inkább töri csavart vagy a vázat míg az előbbi szépen elkopik.
Sisakot akarok venni, kérdezném tapasztalatok alapján hogy milyet érdemes venni 40-60e forintig? Köszi
Nos olajtémához háááát nemigen akarok hozzászólni.Mivel tök láma vok hozzá saját tapasztalatom nincs motorbótban mondták jó ez a Repsol 10w-40 moto sintetico így azt lötyböltem bele pont.
Viszont hogy már többet mentem a verdával és most hogy így olvasom a profik is el-el csúszkálnak rémítően belémnyilalt mégis csak köllene valami bukógombaféle.
Tehát KB hol lehetne menyiért és milyesfélét érdemes venni ami nem olyan csúnyácska durung alakú hanem szíp kecses és véd is valamicskét a nehéz pénzen összekuporgatott motoron?
Hello! Az olaj témához szeretnék hozzászolni. Nekem 4000 km alatt evett meg 1 litert a Motul 10w40-esből. A szervízben azt mondták, hogy ez természetes.:D Tudnátok olyan olajat ajánlani, amiből kevesebbet eszik meg? Előre is köszönöm.
Nemigen.150-nél már egész szépen belefekszem a szélbe.Viszont eltakarja hogy az órából a fele hiányzik.És nagyon csini proccos K8-as lessz tőle a kinézet.Ja és 9e-ért bugáztam a vateráról tokkal vonóval fém tartóstul csavarostul.Mondtam ha má lúd legyen kövér.Kár hogy fekete volt.
Most nézem milyen kis plexi van a gépeden.
Ad valami szélvédelmet?
Én is szeretnék valami szélvédőt....
Darage!
Pontosan nem tudom, csak evvel magyarázom én is. Lehet, hogy egész más miatt történt.
Még az olajos témához visszanyúlva egy kérdésem volna. Valakinek volt már szerencséje a Mol Dynamic pro street 10w 40 es olajhoz? Elvileg ezt hozza ki a mol honlapja a 650-es hez. Csak kérdés, hogy milyen a minősége
Első blikkre, jobb csutka letört, fékkar letört, fejidom kopott, oldalidom össze-vissza repedezett, bukógomba kitört (ráadásul ott is maradt a sóderágyban), kipufogó kilyukadt és horpadt, lábtartó eltűnt , fékpedál görbült a hűtő enyhén meghajolt (?). A többi a szétszedés után derül ki. Szerencsére a pályaidom rendesen megvédte a blokkot.
Egyébként mindent összevetve nem tűnik túl súlyosnak.
Érdekes.Ma én is a hungaroringen voltam.Vicces fiú volt a kapus mondta menjek a hangok irányába de a pályára nem tévedjek be.Egy 8 éves kék puntoval voltam.

Szép látvány lettem volna a sok motor közt békésen körözgetve.

Azé jó hogy nem sérültél.
A gumimelegítééééésss! Ejnye-bejnye! De akkor legalább megúsztad! A bukógomba fenn volt?
Nem sérültetek komolyan, ugye?

Sanyi!
Nem árt ha én is elmentem a számod.
Persze.
Nem volt az egész túl komoly. H.ringen a 3. kanyar bejáratában kiment az eleje a felvezető körön , szerintem 80-100 Körül mehettem csak.
De ha így folytatom, soha nem készül el a gép.
De zért minden OK?
Naná
Egy kicsit csúszkáltam, egy kicsit hemperegtem, bukómon pörögtem, majd kavicságyban megpihentem gépemmel
Most akkor mi is történt? Veled minden OK?
Mivel Sanyit mindenki megbízhatónak tartja
illetve én köszönöm, hogy engem hívtál!
nincs mit, sajnálom, hogy ezúton találkoztunk....
Szia Sanyi!
A szállítás sikeresen megoldódott , mégegyszer köszi.