Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

650-nek is van oil hűtője, nem?
valvoline durablend -ezek szerint jó az SV-be ?
Na ez most lehet láma kérdés lessz, de nekem ez van azn öreg Opelomba is , ez kell az SV-be is?
Akkor tényleg lényegtelen az a hűtő!Nekem sajna nincs hőfokmérőm....max majd veszek egy olyat amit az olajbetöltőcsavar helyére lehet becsavarni.
Nekem a karbis sv-n volt olajhőmérő és a legnagyobb melegben ha mentem 50°, városban tötymörögve max. 80°-ra ment fel az olaj hőfoka. Azokon az autóimon amiken volt olajhőfokmérő ott annak 110° volt az üzemi hőfoka, de a könyv szerint 130°-ig nem kellett aggódni.
nem az injektorosnak van olajhűtője hanem az 1000-esnek, legyen az karbis vagy injektoros,
Hali!
Csak kíváncsiságból kérdem!A Karbis Sv-re rá lehet tenni az injektoros olajhűtőjét?Gondolom meg van az oka hogy arra már rátették a régiről meg elspórolták.Hallottam hogy a v2 az hajlamosabb az olaj tülhevítésére és gondolom ezért is van rajta.Aztán ha netán rátehető és véletlen látok egy hűtőt aprópénzért akkor rátenném.Ránézésre minta meg lenne a helye csak nincs kifúrva a lyuk.Mondjuk így belegondolva inkább nem fúrkálnám a blokkot házilag meg eddig is megvoltam nélküle...csak úgy kérdem..
Oksi, csak nyugodtan. Nem értettem miért nem találsz bele csavart, aztán rájöttem, h nem SV-d van, hanem Raptorod... Így már érthetőbb lett...
Kösz szépen majd ha látok valami értelmeset + van lóvé amit megérné bespájzolni majd jelzem!
Ha az ebay-ről kell szólj, szoktam venni pár cuccot...
Köszi és venni fogok menetrögzítőt és még lebontok a motorrrol 1-2 dolgot hogy máshol is leellenőrizzem a blokktartó csavarokat mert elég jól el vannak dugva a többiek.Sajna eredeti csavar kilőve mert ehez a géphez gyári cuccot az országban nem lehet kapni bontottat meg pláne nem..ezt egy szalon mondta telón keresztül...és ők is csak viszonteladók és a motoron kívül semmi mást nem tudnak szerezni.Rengeteg mailt telefont dobtam már sok helyre de csak sóhajtozás a vége.De ennek ellenére imádom és nem is akarom lecserélni kivéve ue 1000ccm-ben Max az ebay-on lehetne elcsípni néha egy két alkatrészt de onnan még nem rendeltem semmit.Addig is mig nem lesz kész a csavar átraktam a túlsó aoldalról lánckerék felőli oldalra hogy legalább ne csavarja a vázat és tatás tempóban krúzolok...(1-2 nap és lessz csavar)
Akkor nézhetnél nekem árakat Brembo betétből a GSX-R1000 K2-mhöz.
Sztem vehetsz bele eredeti csavart. Belekerül vagy 1 ezresbe. Esztergályos sem csinálja meg olcsóbban. Menetrögzítőt meg használj , mert a rázkódás miatt megint szétmehet.
Most járok utána, javítani szépen tudják, egy helyen mondták, hogy legyártanák, de kell a minta és úgy mondanak árat. Van valakinek egy sérült nem használt hűtője? Elmennék érte és elvinném mintának, persze utána visszaadom.
Érdeklődtem már náluk, de a múlt héten adták el ami volt nekik. Így most nem tudnak segíteni, de azért köszi.
Heló Mindenki!

Segítségeteket kérném több ízben is, az alábbi problémákra:
A motorom SV 650 S K6 4550km van a gépbe szal szinte még új. A motort sérülten vettem (csúszássérült váz futómű abszolut nem sérült) és most h kezd összeépülni kipróbáltam és érdekes ciripelés hellatszik a motor eleje tájáról alacsony fordulatról nagy gázzal történő kigyorsításkor valakinek valami ötlete ha ezzel kapcsolatba lenne azt megköszönném
A másik h az első féktárcsa érdekesen van megkopva mintha nem lenne rajt rendesen a nyereg de abszolút úgy néz ki h nem lett hozzá nyulva szal full gyári még. esetleg ha valaki meg tudná nézni a sajátját ha azon is van e azt megköszönném, mert h ez ilyen
Mindenkinek előre is köszi a segítséget
http://www.gexcube.fw.hu/
Itt találtam sv650-re hűtőt,érdmes lenne érdeklődni ha érdekel.
Egyre jobban érdekel az utángyártott hűtő. Esetleg tudsz nekem ebben segíteni?
Köszi
felvettelek msn-re, a többit megbeszélhetnénk ott
vagy email-be
Van akár 4 darab is!
hali!
nincs valakinek eladó gyári első indexe?
bocsi az offért, csak nem működik a kereső :S
üdv Stavi
Sajnos nem mindenre van 1-2 év... Aksinál elég gyakori a fél év, és csak gyártási hibára vonatkozik, tehát ha 1-2 héten belül nincs visszavive, akkor elég nehéz cseréltetni. Bár szerencsére még nem volt ilyen problémám.
Lángnál van motoralkatrész, a Brembot pl "mi" forgalmazzuk. Elég közel vagyok a tűzhöz, ha kell valami onnan, szólj/szóljatok...
Ok köszi szépen az infót!Most per pl Shell advanced ultra full szintetikus 10w40 van benne.Korábban itt azt hiszem te irtatd hogy habosodik de akkor már meg volt rendeléve így beleraktam.Azóta kb 3-4 ezer km-t mehettem vele és nem fogyott belőle..a habosodásra nem tudom mit mondjak...nekem amolyan buborékos inkább mint hab...Mutogattam egy két embernek azt mondták hogy normális az a kicsi mert dolgozik az olaj...erre nem tudom mit mondjak.Mivel úgyis nemsoká csere majd majd félszintire váltok!Ja és akár a mostani olaj miatt is lehet az a kis zörgés a napi első indításkor amit korábban írtam.
Szerintem mindenképp menetrögzítővel tedd vissza, bármelyik autósboltban kapsz és párszáz forint. Olajból pedig a 10W40 teljesen jó, elég a félszint is, motul 5100, valvoline durablend vagy akár a mobil is. A lényeg, hogy megbízható forrásból származzon ahol nem kavartak vele.
A nyílal jelölt veszett el....(ez nem az én motorom képe) A 2 szélső megy a blokkhoz a középső pedig a vázhoz húzza.Menetrögzítőm nincs így addig húztam ameddig bírtam (remegő kéz) de úgy hogy meg ne szakadjon!Sajna ez egy 17-s csavar és sűrűmenetes így itthon nem találtam...marad az esztergályos.Max majd rakok alá rugós alátétet ha készen lessz.De ha eztán is rezonál akkor... Bár nagy az esély hogy ez okozza.
Kérdés! A karbis sv-nek tényleg jobb a fél szintetikus olaj mint a full szintetikus?...persze a gyári előírt 10w40-ben.Valami olyat hallottam hogy a full szint az 2-3 ezret bír aztán már az ekhasználódás miatt túl vékony neki meg egyébként is vékony olaj ennek....Mobil félszinti 10/40-t ajánlottak..Esetleg valakinek tapasztalat?

Előre is köszönöm!
Megyünk szombaton az 577-re, jöjjön akinek kedve van: http://motorozz.hu/main.pl?men...