650-nek is van oil hűtője, nem?
valvoline durablend -ezek szerint jó az SV-be ?
Na ez most lehet láma kérdés lessz, de nekem ez van azn öreg Opelomba is , ez kell az SV-be is?
Nekem a karbis sv-n volt olajhőmérő és a legnagyobb melegben ha mentem 50°, városban tötymörögve max. 80°-ra ment fel az olaj hőfoka. Azokon az autóimon amiken volt olajhőfokmérő ott annak 110° volt az üzemi hőfoka, de a könyv szerint 130°-ig nem kellett aggódni.
Hali!
Csak kíváncsiságból kérdem!A Karbis Sv-re rá lehet tenni az injektoros olajhűtőjét?Gondolom meg van az oka hogy arra már rátették a régiről meg elspórolták.Hallottam hogy a v2 az hajlamosabb az olaj tülhevítésére és gondolom ezért is van rajta.Aztán ha netán rátehető és véletlen látok egy hűtőt aprópénzért akkor rátenném.Ránézésre minta meg lenne a helye csak nincs kifúrva a lyuk.Mondjuk így belegondolva inkább nem fúrkálnám a blokkot házilag meg eddig is megvoltam nélküle...csak úgy kérdem..
Köszi és venni fogok menetrögzítőt és még lebontok a motorrrol 1-2 dolgot hogy máshol is leellenőrizzem a blokktartó csavarokat mert elég jól el vannak dugva a többiek.Sajna eredeti csavar kilőve mert ehez a géphez gyári cuccot az országban nem lehet kapni bontottat meg pláne nem..ezt egy szalon mondta telón keresztül...és ők is csak viszonteladók és a motoron kívül semmi mást nem tudnak szerezni.Rengeteg mailt telefont dobtam már sok helyre de csak sóhajtozás a vége.De ennek ellenére imádom és nem is akarom lecserélni kivéve ue 1000ccm-ben Max az ebay-on lehetne elcsípni néha egy két alkatrészt de onnan még nem rendeltem semmit.Addig is mig nem lesz kész a csavar átraktam a túlsó aoldalról lánckerék felőli oldalra hogy legalább ne csavarja a vázat és tatás tempóban krúzolok...(1-2 nap és lessz csavar)
Sztem vehetsz bele eredeti csavart. Belekerül vagy 1 ezresbe. Esztergályos sem csinálja meg olcsóbban. Menetrögzítőt meg használj , mert a rázkódás miatt megint szétmehet.
Most járok utána, javítani szépen tudják, egy helyen mondták, hogy legyártanák, de kell a minta és úgy mondanak árat. Van valakinek egy sérült nem használt hűtője? Elmennék érte és elvinném mintának, persze utána visszaadom.
Segítségeteket kérném több ízben is, az alábbi problémákra:
A motorom SV 650 S K6 4550km van a gépbe szal szinte még új. A motort sérülten vettem (csúszássérült váz futómű abszolut nem sérült) és most h kezd összeépülni kipróbáltam és érdekes ciripelés hellatszik a motor eleje tájáról alacsony fordulatról nagy gázzal történő kigyorsításkor valakinek valami ötlete ha ezzel kapcsolatba lenne azt megköszönném
A másik h az első féktárcsa érdekesen van megkopva mintha nem lenne rajt rendesen a nyereg de abszolút úgy néz ki h nem lett hozzá nyulva szal full gyári még. esetleg ha valaki meg tudná nézni a sajátját ha azon is van e azt megköszönném, mert h ez ilyen
Mindenkinek előre is köszi a segítséget
Sajnos nem mindenre van 1-2 év... Aksinál elég gyakori a fél év, és csak gyártási hibára vonatkozik, tehát ha 1-2 héten belül nincs visszavive, akkor elég nehéz cseréltetni. Bár szerencsére még nem volt ilyen problémám.
Ok köszi szépen az infót!Most per pl Shell advanced ultra full szintetikus 10w40 van benne.Korábban itt azt hiszem te irtatd hogy habosodik de akkor már meg volt rendeléve így beleraktam.Azóta kb 3-4 ezer km-t mehettem vele és nem fogyott belőle..a habosodásra nem tudom mit mondjak...nekem amolyan buborékos inkább mint hab...Mutogattam egy két embernek azt mondták hogy normális az a kicsi mert dolgozik az olaj...erre nem tudom mit mondjak.Mivel úgyis nemsoká csere majd majd félszintire váltok!Ja és akár a mostani olaj miatt is lehet az a kis zörgés a napi első indításkor amit korábban írtam.
Szerintem mindenképp menetrögzítővel tedd vissza, bármelyik autósboltban kapsz és párszáz forint. Olajból pedig a 10W40 teljesen jó, elég a félszint is, motul 5100, valvoline durablend vagy akár a mobil is. A lényeg, hogy megbízható forrásból származzon ahol nem kavartak vele.
A nyílal jelölt veszett el....(ez nem az én motorom képe) A 2 szélső megy a blokkhoz a középső pedig a vázhoz húzza.Menetrögzítőm nincs így addig húztam ameddig bírtam (remegő kéz) de úgy hogy meg ne szakadjon!Sajna ez egy 17-s csavar és sűrűmenetes így itthon nem találtam...marad az esztergályos.Max majd rakok alá rugós alátétet ha készen lessz.De ha eztán is rezonál akkor... Bár nagy az esély hogy ez okozza.
Kérdés! A karbis sv-nek tényleg jobb a fél szintetikus olaj mint a full szintetikus?...persze a gyári előírt 10w40-ben.Valami olyat hallottam hogy a full szint az 2-3 ezret bír aztán már az ekhasználódás miatt túl vékony neki meg egyébként is vékony olaj ennek....Mobil félszinti 10/40-t ajánlottak..Esetleg valakinek tapasztalat?
valvoline durablend -ezek szerint jó az SV-be ?
Na ez most lehet láma kérdés lessz, de nekem ez van azn öreg Opelomba is , ez kell az SV-be is?