Szerintem van olyan jó mint az, a valvoline-al volt a legcsöndesebb az SV-m, a motulnál mindíg volt egy kis fémreszelék az olajleeresztő csavaron, a valvoline-nál semmi. Ettől még a motult is jónak tartom csak én ezt tapasztaltam. Egyszer próbáld ki, én most a Fuchs-al kísérletezek és a kezdeti hümmögés után most azt mondom jó, de legközelebb a 10W40-et próbálom ki a 15W50 helyett.
Akkor jó mert ilyen kialakításút néztem a shoxba 23 papírért. Ahogy néztem az eredetinél kb 8 centivel hosszabb és ugyanígy visszafelé hajlik a teteje.
Sziasztok! Szerintetek milyen típusú túraplexit érdemes venni 650 s-re? púpos vagy a gyárit vagy esetleg a hosszítottat? Esetleg valami tapasztalat? Utas miatt lenne rá szükség.
Nem tudtok valami tippet adni honnan lehetne vételezni sv1000s-hez valami faszányos rendszámtartó konzolt?Olyan kellene amin van helye a rendszám világításnak és az indexeknek is..
Az a Durablend kb milyen vezetési stílusnak lenne jó?Pályára nem járok.Föként városban hajtom a gépet hol csutka 1.2.3.4 kis utcákban kb 8 ezerig húzva hol csak 5.ben 3 ezres fordulaton tötymögök egyfolytában.Szóval egy kis ilyen is olyan is.Viszont szimpatikus lenne hogy csendes ettől az olajtól a gép....
Nincs,mindig ügyelek a láncfeszességre!Szombaton mikor Haverral hazajöttünk Dobogókőröl,elmentünk itt felénk bögrecsárdázni és homokúton mentünk vagy 15 km.-et,igaz hogy csak 5-tel döcögtünk,főleg hazafelé de lehet hogy az baszott ki vele!
20000 Ft. körül van,én is ilyent fogok venni!
Nem tudtok valami tippet adni honnan lehetne vételezni sv1000s-hez valami faszányos rendszámtartó konzolt?Olyan kellene amin van helye a rendszám világításnak és az indexeknek is..
Utcai vagy versenybetét?
Ma elkezdett ropogni a láncom............HOGY A JÓBÜDÖSKURVAANNYJÁT!
köszi