És a Banner mennyi volt, mert 153-ért tudok Yuasát... Sztem a Banner max 3 év, de lehet csak 2. Tehát feleannyi idő. Ha drágább volt mint 8e akkor nem érte meg...
Amúgy az YTX12-BS nem 12Ah-s, csak 10-es.
Hát nem tom.Kocsiba bannert küldtem 3 éve me akkor is olcsót akartam.A mostani telet már nyögvenyelősen birta.Szerintem ősszel kuka.A gyári 5 évig birta.
Nah körbenéztem akksi ügyben! Vettem egy banner akksit! Mondtátok hogy azé gyári az biztos jó meg mittomén! A gyári 14-15ezerbe kerül! Nálam 6 évet bírt ki! Szóval ha veszek 2őt az 30e 12 év! A banner mondjuk 4 évet kibír , remélem akkor akkor 3 akksi se fog annyiba kerülni mint a yuasa! És 12 Ah-sat vettem!
Remélem nem ba..ok rá! Most tekeri mint atom!
Keresek gyári hátsó rendszámtartót SV 650-hez K4-től felfelé (S/N).
Eladó egy gyári km óra jeladó 2005-ös vagy utáni SV 650/650S-hez.
Eladó egy gyári kuplungbowden 2003 és utáni SV 650S-ekhez.
A két gyári cumó elrontott rendelés miatt eladó.
36e-ig volt benne gyári szűrő, most sport van, ezres szívócsonkkal. Azóta eltelt 44e, de a blokkom még mindig tart... Az tény, hogy 3-4 ezrenként takarítani kell, különben kuka a blokk.
Amúgy nem a teljesítmény miatt tettem bele, de tök jó szívóhangja lett és nem kell állandóan papírszűrőt vennem. Megjegyzem azt is takarítani kell 6 ezrenként!
Jó a sportszűrő csak az a gond, hogy max. 3000-ként de porosabb helyen vagy nagyobb igénybevételnél akár 1500-ként is tisztítani kell. Ha ez nem történik meg akkor tényleg károsíthatja a motort, nem is kicsit. Az SV-n ez nem nagy macera, de ha sokat mész akkor könnyen elfelejti az ember.
Nekem azt javasolták, hogy maradjak mindenképpen a gyárinál, mivel több srácnak is erősen megkopott a blokkja a nem megfelelő levegőminőség miatt.
Amennyit nyerhetsz a teljesítményen, talán annyit nem ér.
Szia
Tudom nem vigasztal, de az enyém is szivárog egy picit.
Nem bírtam húzni rajta, egyenlőre így marad.
Azért írd meg légy szi, hogy te mire jutottál vele.
sziasztok
lenne egy kérdésem. most jött el a 18k-s szervizem, azon gondolkodom, h a sima levegőszűrő helyett, lehetne bele tenni sportlégszűrűt.
Érdemes? Van róla vkinek tapasztalata?
köszi szépen
Urak kellene nekem egy kis szakértő help..Nemrég lett lecserélve az olaj és a bal oldali deklinél van középen egy imbuszkulcs csavar.Ott néha néha találok egy kis olajfolyást..nem túl jelentős de azért zavar.Mit érdemes azzal csinálni?Meghúzni esetleg imbuszkulccsal..?Ma lecseréltem a kipufogót..hűűű bazzz nagyon durva lett..
Lejjeb már azt is adtam
20-774-2178
Jó a jövő hét,kedden csütörtökön 6-ig németen vagyok,egyébként 4 után jó.
Lánctisztítás:érdemes szerintem,pénteken cserltem láncszettet,majdnem sírva fakadtam,hogy az első lánckeréknél a kuplung munkahenger mellől mi jött ki:félöklömnyi olajsár.Ahogy megbolygattam,egyből be is sötétedett utána a kuplungfolyadék
Hú de sok macera van evvel a láncal.Lehet átállok chopperos harley-snek és veszek egy rojtos bőrkabátot meg szőrt a gépre sokat és szíjas hajtást hátra.
Ja és azt a sok kis bőrizét a kormány végére.
Én petróleumot használok kb 1000 km-ként, majd láncspray. Köztes időben (úgy 300 km-ként) láncspray csak. Bár olyan keveset megyek, hogyha nem kenném és tisztítanám semmivel, akkor se lenne még semmi baja szerintem.
Asszem ez még Kispest.