Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

140-nél mennyit forog a tiéd?
Na a clint még nem próbáltam csak a bogároldót.Próba cseresznye megküldöm avval is.Már kész vegyi üzem a kocsi eleje.motoron csak most kezdtem a bogárgyüjtést. De legalább az első 60-70 Km es tesztüzem megvolt.nem melegszik minden a helyén és jól műkszik úgyhogy meg vagyok elégedve a tákolmányommal elég jó vásárt csináltam vele a sok melóval együtt.Kicsit szeles 140-nél azt szokni kell még.
Veszel valami jó minőségű ablaktisztítót, befújod, vársz vele 5 percet, Utána úgy hozza le a vízsugár a bogarakat, mint a huzat.
Az autó elejét is mindig így tisztítom.
Persze, megvolt hozzá a gyári is, csak váltókar, és fékpedál hiányzott. Csak ugye váltókarból és fékpedálból is kétfajta van.
Ez a cucc tényleg pályára való , megemeli a lábakat rendesen.
Sikerült kicserélni.?
eladók.
Köszi próbálom majd lámpán plexin még jó bár telón és a többin hogy műkszik foggalmam sincs.
Peti köszönöm a cuccokat,megkaptam ma őket.Állítólag egy darab szilviát kell tenni a plexire,jól benedvesíteni vízzel és állni hagyni egy darabig.Van aki szerint ez beválik..nem próbáltam még.
Nekem azért szerencsésebb.Van minden a tisztálkodáshoz.Egy ötlet jut eszembe hirtelen a sima brigéciol+virágspricni 250 Ft ért.Nekem bevált.Bogároldóval viszont bajban vagyok vettem már egy rahedli tipust de egyik sem oldja a bogarakat félórákat suvikszolok egy lámpát és csak háromnegyede jön le a többi mindig rajtamarad.
komolyra fordítva, múlthéten mondtátok páran, hogy laza tempójú túrára lenne kedvetek jönni. Én most a motorozz.hu -n néztem ki a "Pest-Nógrád megye élménytúra" nevű túrát ápr.18-ára. (Rajtam kívül mégegy sv-s van, nem tudom, hogy innen-e). Az időterv alapján ez tényleg nem lesz száguldozós...
akkor nézegesd az enyémet, amióta megvettem (tavany nyár végén), nem volt lemosva, mert nem tudom hogy álljak neki (és hogy hol!). Ha lenne a kúton lassanfolyó normális slag, az ok, de a nagynyomású... felnitisztítót már vettem, még talán spricni-fejes brigéciol se ártana, láttam a corában. Régi időkben ilyen se volt, ecsetelgetni kellett. De még nem vitt rá a lélek, hogy megküldjem a nagynyomásúval. A lámpámat talán leadhatnám a bogártani intézetnek :):)

egyébként nekem is nagyon bejön a sárga. Az új szinekből meg a fehér, piros üléssel.
A 190-se gumit elég durván össze kéne nyomni oldalirányban. Szerintem annyira kibomborodna a futófelület közepe, hogy beleérne a lengővilla keresztmerevítőjébe.
Szerintem nem, nekem volt fent 180-as, nem volt rossz, de a 190 sok lenne.
Sziasztok!

Csak egy gyors kérdésem lenne,2000-es évjáratú SV650S hátsó felnijére fel lehet tenni a 190/50-17-es gumit? (elfér rendesen?)
Az SV-be az 5100 az egyik legjobb. Ha nem kamu ahogy Fr gyanítja akkor teljesen jó.
Valamelyik nap volt nálam egy gép hasonló problémával!Prolongot tettek bele és megfogta a kuplungját!
Szét kellet szedni a kuplungot,kimosni,új olaj és csk utána volt hajlandó működni!
Értem, akkor a váltó gondnak is ez az oka és idővel elmúlik?
Egyértelmű hogy az egyéni izlés dönt először az én bugyikékem se teccet,de megszoktam.Nekem a "kolbászzsírmetál" a nyerő.Viszont túl tiszta tessék motorozni rajta sokat,jókat és összekoszolni.
Ez teljesen szubjektív, de szerintem a régi SV ebben a színben a legszebb, főleg az N-es verzió
Falun elmegy.
Na ez az szép ez nem rossz.Bár kár hogy sárga mennek rá a muslicák.Igaz jól áll neki.Ismerősömnek is ilyen van de S-es.Miatta vágtam bele az SV-be.Aszondta jó ez, utána jött a lavina.
Ne mond rá, hogy szutyok! Szép ez!
Na végre összeált a szutykom.
Igen, amíg új a motul egy kicsit fogja a kuplungot.
Vagy nem 5100-ast tettek bele vagy ott valami más gond lesz.