Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Nem rég vettem egy sv 650-et, 99-es olaszból lett behozva. Tegnap lecseréltük az olajat és szűrőt, amit a suzukinál ajánlottak motul 5100 10w40. Miután lecseréltük a váltó nagyon nehezen kezdett járni, pár kör után pedig elindulásnál 1esbe váltásnál behúzott kuplugkarral is elkezdett fogni a tengelykapcsoló.
Valakinek volt már hasonló gondja, vagy hallot hasonló esetről?
(mivel külföldről lett behozva nem tudom milyen olaj lehetett benne, de előtte nem volt ilyen probléma vele)
Előre is köszi!
Kész vannak az emelőszemek,a 20/774-2178-as számon elérsz,szombat estig Pesten vagyok,utána Szegeden,de netközelben ma 4-ig vagyok.
Akkor cseréltek hűtőt még a puff előtt mert az első forgalombahelyezés még olaszban 2007 március 29 e 4135 Km el karcmentes féktárcsákkal és nagyon megkímélt állapotban került hozzám.Igaz ez nem egy tipikus gyári konfig mert D208-as dunlop sportmaxok vannak rajta és azok is még szőrös oldallal.Tehát az előző tulaj vagy kicseréltette rögtön kezdéskor a gumikat vagy valami nagyon egyedi rendelésű lehetett.
Szerintem meg nem, mert a K6-K7 még csöves volt. K8-tól más lett a hűtő és eltűnt a cső. Ha K6-osod vagy K7-esed van és nincs cső, akkor ott valami buher van. De az nem gyári.
Szerintem maradhat a K6.Enyém is K6-K7 meg nem mondom melyik meg ez amit bugáztam a bikepics-ről az is K6-os az aláírás szerint.Jó tudni hogy mennyi változat van ebből is.
Bocsánat! SK8-tól!
SK6-tól más a hűtő, már nem "csöves".
Hát az enyém full ilyen volt gumicsövet nem raktak rá mint itt ezen a gépen.Bár ez lehet évjáratfüggő is.Nekem sajna azért ment hátra a hűtő mert az idom ahogy lefelé fordult elkezdte a hengerfejre paszírozni az egészet.Ha gumicső van lehet megússza.
Ez nem az S-es hűtője, annak egy gumicsővel meg van hosszabbítva a betöltőnyílása és a burkolat miatt és azon van a sapka.
Hát nem tom.Enyém hajdan s-es volt kerek recés oldalú rögzítőcsavarral.
erre gondoltam, az S-es sapkája lehet rajta....
Van a 650-esen is rögzítőcsavar.Viszont ez a sapka nem úgy néz ki mint a gyári.Legalábbis ami nekem van fenn.Lehet sérült és cserélték másik tipusra.
OK,az egyik darab készen van már,mindjárt csinálom a párját.
Viszont nézz körül elox ügyben,hzolee emelőszemét annak idején elküdtem okos eloxba itt a cégen keresztül(a sajátjaimmal együtt),ennek örömére fél év múltán kerültek meg

Natúron is lehet hagyni,de eloxálva mindenképp szebb.
A kormányvégsúlyok pl,amiket csináltam,natúron lettek hagyva.
Értem én, értem?

A hétvégén letesztelem (no meg kitakarítom), és meglátom mi legyen.
köszi a segítséget.
Lehet, hogy tényleg valamelyik(általában az alsó) munkahenger nem enged vissza teljesen. Persze így látatlanban bármit mondhatok nem biztos, hogy igaz.
előző tulajokra gondoltam, h duhajok
18.000 km van benne. eredeti gumival(lánccal), szóval nemhiszem hogy nagy duhajok lehettek, értem ezt 1kerekezésre ill. mocigyilkolásra.
Hogy 6.ban csúszik-e, szerintem nem?.?(munka miatt havazva voltam,, idén még nem nagyon tudtam használni) De a hétvégén letesztelem és pont ki akartam takarítani a lánckeréktől az olajsárt.
30-ért újat gyártanak és tényleg 7-8 rugó az egyengetés. Viszont a képen nem látom a sapka rögzítő csavarját, a 650-él nincs? Az 1000N-nél van rögzítőcsavar, az S-nél nincs.
De, nem kell állítgatni. Mennyi is van benne? Lehet, hogy a lamellák kopnak, megcsúszik már 6.-ban? Az alsó munkahenger pedig az SV1000-nél meg szokta adni magát főleg ha nem takarítják a lánc által odahordott zsíros koszt mert az szokta kivégezni. A szervizekben a lánccserénél ezt csak külön kérésre szokták megtenni, nem automatikus így ha az ügyfél nem kéri a dzsuva ottmarad. (mondjuk nálunk automatikus a tisztítás)
Szia Sanyi!
olyan kérdésem volna, h mit jelent "alsómunkahenger elhagyhatja magát" és hogyan jelentkezik?
Mert nálam -én problémának gondolom- a kuplung majdnem teljesen kiengedett állapotában kezd fogni ill. ha egy kicsit markolok rá, akkor meg old. Nem vagyok képbe az olajos kuplungokkal de nem automatice állnak be (a gépkönyv szerint)?
előre is köszi.
Köszi a tanácsot! :) Mindenféleképpen akkor megpróbáljuk majd megforgatni a ventit. Remélem, hogy nem fog akadni....így is alkudtam már, mivel baromi nagy a távolság az eladó és köztem ezért potyára nem akartam lemenni. De nagyon szép a moci, nagyon tetszik, ha elhozom majd beszúrok 1-2 képet
Jóéjt!
Üdv az SV-sek közt.
Ha szerencsés vagy nem folyik semmi sehol hagyd a fenébe viszont ha annyira hajlott mint az enyém akkor felpaszírozta a ventillátort a hűtőre a hengerfej akkor ki kell egyengetni egy jó hűtős nekem simán megcsinálta 8e ért.Egyet megtehetsz vásárlás előtt benyúlsz és megpörgeted a ventitkézzel ha akad lehet alkudni keményen hogy kell hűtő stb ha nem és nem ér a hengefejhez semmi akkor is.De csak módjával nehogy ezért kútba essen a vásárlás.
Sziasztok SV-sek!

Remélhetőleg 2 napon belül én is egy SV650N tulajdonosa leszek:) 2005ös, 14500km-el....a kérdésem viszont annyi lenne, hogy a kiválasztott motor egyszer eldőlt, vagyis lassan elcsúszott vele a tulaj és a hűtő berogyott egy picit vagy nem is tudom hogy mondjam. a tulaj azt mondja, hogy nem ereszt és semmi baj nincs vele...szerintetek ez nagyon nagy probléma? ő így használja már egy éve! csatolok 1 képet is,ahol valamennyire látszik. mert nagyon félek hogyha nagyobb a baj, akkor a gatyám is rámegy!
előre is köszönöm a válaszokat!
Szia!
Engem érdekelne egy pár emelőszem.
nem sok mindent lehet róla mondani, tök jó. Ha jól emlékszem, M6x30-as vagy 35-ös imbuszfejűvel raktam fel, a csavarfej pont befér az emelőszem erre kialakított fészkében, szóval profi a cucc :-)