Akinek szüksége van fúróra 1-7mm-ig (0,1-enként,de egész és x,5-ös méretek nem nagyon vannak),M2-M8 menetfúróra (háromlépcsős és készrefúró is),keressen e-mailben.
Emelőszemeket még mindig csinálok,sajnos eloxáltatni nem tudok,úgyhogy natúrban,2000 Ft/pár véleményekről kérdezzétek hzolee-t vagy janoSV-t!
Találtam pár cuccot a garázsban SV-re, akit esetleg érdekel...
- Km óra jeladó 2005-ös vagy utáni SV 650/650S-hez. Gyári, új. 3200Ft.
- Gyári kuplungbowden 2003 és utáni SV 650S-ekhez. 6000Ft.
- Vadi új SV-s pulcsi piros színben, M-es. 4500Ft.
- Svmedia baseball sapi 1300Ft.
- A típusú bontatlan elsősegély csomag 1500Ft.
- Motul Fork Oil, villaolaj, 20W-s 2700Ft.
- Motul Chain Clean 2700Ft.
- Motul EZ Lube, csavarlazító, kenő-, olajzóspray 1800Ft.
- Gyári légszűrő (új) SV 650/1000-hez K3 után 5000Ft.
Elég szarok voltak rajta a gumik (az első még gyári volt), amikkel nem szívesen döntöget az ember. A hátsó gumi kegyetlen kockára volt kopva (kb. két ujjnyi majrécsík), ugyhogy az előző tulaj sem volt egy kanyarvadász.
Lecseréltem a 650-s SV-m gyári gumijait.
Éppen hogy csak bekoptattam, de nekem nem váltak be.
Most eladóak.
Dunlop 220 ST 120/60 és 160/60
Azt állítják közel 20.000 km - et meg lehet vele tenni. Most 1.000 km van benne, szóval 90-95% - osak.
Ha valakit érdekel keressen meg.
Pest környékén házhoz viszem.
20/26-28-441
Hát az az ülés kicsit öngyilkos jellegű nekem.Elgondolkodik a rider picit hátrébbül leesik és a hátsó kerék katapultálja hátrafelé.Elég fájdalmas lehet.
Helló SV funnok érdeklődnék h nem tudtok volokit akinek az alábbi alkatrészei vannak K6 sv 650 s-hez:
- fejidomtartó konzol
- váltókar
- baloldali lábtartó csak a felhajló lábtartó rész vagy nem tudjátok hol lehetne hozzá venni utángyártott bármilyen lábtartót párban ami jó hozzá
- baloldali kapcsoló ház vagy egyben az egész kapcsoló
- első lámpa
vagy ha tudnátok valakit aki sv bontással foglalkozik az is jó lenne előre is köszi a segítséget SZÉLES UTAT
Majd ha felnövök lehet bátrabb leszek akkor nem minuszban lessz a köridőm.Egyenlőre marad a gyári lábtartó az előző tulaj még ezt sem karcolta 2 éves a gép és még makulátlan a koptatócsavar.Lehet nálam is olyan lessz sokáig.
Itt láttam adaptert:link
Igaz 99-02-ig de egy telefont megér hátha tudnak újabbhoz is.
A féket én is rendkívül sokat használtam, de azután szóltak, hogy így sosem fogok körbeérni a pályán.
Köszönöm a lehetőséget, ha nem lesz eladó használt darab, lehet hogy valóban gyártani kéne.
Na az is jó lenne ha valaki lenne olyan szives levett állapotban körberajzolná egy A4 papíron a vasdarabot meg hogy milyen vastag és pontosan a lyuktávot.Ez is jó segítségnek.De hogy minek nem kényelmes bár lehet csak nekem láma kezdőnek még elég kempingbiciklis-tanulósan kanyarodom.Inkább a féket használom mielőtt kanyarhoz érnék.
Emelőszemeket még mindig csinálok,sajnos eloxáltatni nem tudok,úgyhogy natúrban,2000 Ft/pár véleményekről kérdezzétek hzolee-t vagy janoSV-t!