Nem nagyon van vázméárés motorokhoz, különböző pontok mérésével szoktak próbálkozni, de gépről még nem tudok......tavaly még volt hír, hogy a prop-tech csinál ilyesmit, de nem tudom mi lett a vége.....motorvázat pedig többnyire cserélni szoktak ha sérül, talán ezért nem is érdekel senkit a gép....
Megbasztak a rendőrök 5ezerrel most mert átmentem a bal oldali sávba, egy kihalt úton ahol csak a szél fúj, most éjfélkor! Mondtam nekik, h kurva nagy hibát csináltam mi, h ezért meg kell büntessetek ének évadján. aztán felemelte a fószer a hangját, h ne káromkodjon meg kurva anyázzon itt mert megbilincseljük Mondták, h felvett mindent a kamera, ha nem megyek bele a helyszínibe akkor feljelentés és az min 20E. Nyilván kamu volt a felvétel igazsága, de a feszült légkör miatt mondtam, h írd meg a csekket akkor. Drága sex volt ez...
Ha úgy akarjuk mondani, volt vele gond.
Valószínűleg a fékpadi méréskor valami nem klappolt, és az első beállítás nem sikerült valami jól. Kicsit több mint fél litert növekedett a fogyasztásom.
Visszakerült hozzájuk a gép, megcsinálták újra a beállítást, de sajnos azóta csak egy tankot mentem vele, már azt is rossz időjárásban, így nem tudok most mit mondani. Szezon elején jönnek a további tapasztalatok.
pilot power és conti ród atakk nem a legjobb párosítás