Menő arcnak nem is.De ki mondta hogy én az vagyok?
Mármint menő?
Azért 250e csak hogy R1 fék legyen rajta kicsit nyelésre adna okot pláne hogy 650-es.
Ha borultam volna egyet egy lámpánál akkor üsse kő.Őőőőőő................................borultam is.
Bár a rutin és az évek miatt az a fránya eleje megúszta.Ehhhhh.
csak addig marad míg az ezredes el nem megy...ami mondjuk nem holnap lesz...De én türelmes vagyok...
egyelőre középtávra gyúrok.
A műszaki oldala nem érdekelt az anyagi részétről meg nem írtál korlátot, gondoltam akkor nincs is (egy jól kereső bútoriparban menő arcnak nem is lehet )
Ezres nemkll nem vagyok olyan jó mint akit a szerpentin életre tanít.
R1 fékkel meg az a baj hogy nem ismered az anyagi és műszaki oldalát.
Ha R1 radiális (ugyanez Gsxr 600-750-1000 K3 utániakkal) akkor a fel nem megy csak telzkóp cserével mert nagyonmás a felfogatás,de ha ugrik a teleszkóp akkor a felső és az alsó híd is mert a fejreállított telok nem mennke fel a 41 mm-es hídba,viszont a teleszkóppal ugrik az első kerék is meg a féktárcsa az egész vackerállyal ami tartja az egészet tengely,távtartók féktárcsa stb.Ha ezek ugrottak akkor ugrik a műszerfal is mert a sövöé a keréknél adja a jelet az órának.Hidat fúrni kell ha nakedet akarok vagy spec streetfigter hidat kéne venni.
Na ez nem jön ki 75 dodóból+ a két nyereg ára.
(Ne értsd félre Zoli) de az én súlyomnál se fosok be mikor a fékkarra nyúúúúlok, mert olyan puha.És itt jön az ápriliás rész 2 személlyel, kicsi 125R úgy harapott geci, h RSV factoryt akarok
A 650-es also nyerge egy 2 dugos uszo agyazasu nyereg.A gixxer,ezres sv,gsr meg egy jobb 4 dugos nyereg.Viszont a teleszkopra csak adapterrel mrgy fel.
Mondom, elhiszem én csak azt tudom mondani amit én méregettem.......a manualban hol van amúgy, hogy hány fokos a gyári?....igaz én még sosem kerestem ezt az adatot, ettől még benne lehet....
be tetted a bogarat a fülembe és megkerestem a könyvében mit írnak. ott is -31 fok van írva fele-fele arányba kevert mennyiségnél.viszont ha a keverési arány felemelik 55%-ra akkor -40, ha 60%-ra akkor -55 fokos lesz a víz, gyárilag -31 fokos.
Akkor a pincét hűtőszobának rendezném be nem műhelynek.
Mármint menő?
Azért 250e csak hogy R1 fék legyen rajta kicsit nyelésre adna okot pláne hogy 650-es.
Ha borultam volna egyet egy lámpánál akkor üsse kő.Őőőőőő................................borultam is.
Bár a rutin és az évek miatt az a fránya eleje megúszta.Ehhhhh.
Az svmédiáról a Zsolti gyerek rakott fel olyat és dícsérte, csak ezért ugrott be...
egyelőre középtávra gyúrok.
A műszaki oldala nem érdekelt
R1 fékkel meg az a baj hogy nem ismered az anyagi és műszaki oldalát.
Ha R1 radiális (ugyanez Gsxr 600-750-1000 K3 utániakkal) akkor a fel nem megy csak telzkóp cserével mert nagyonmás a felfogatás,de ha ugrik a teleszkóp akkor a felső és az alsó híd is mert a fejreállított telok nem mennke fel a 41 mm-es hídba,viszont a teleszkóppal ugrik az első kerék is meg a féktárcsa az egész vackerállyal ami tartja az egészet tengely,távtartók féktárcsa stb.Ha ezek ugrottak akkor ugrik a műszerfal is mert a sövöé a keréknél adja a jelet az órának.Hidat fúrni kell ha nakedet akarok vagy spec streetfigter hidat kéne venni.
Na ez nem jön ki 75 dodóból+ a két nyereg ára.
(Ne értsd félre Zoli) de az én súlyomnál se fosok be mikor a fékkarra nyúúúúlok, mert olyan puha.És itt jön az ápriliás rész
alakul a molekula Balu, lesz itt minden (fehér farokidom, meg kómányfűtés)
inkább R6 fékeket rakjál fel