öööö....a személyautókon is van, viszont nem nehéz belőni ha dealer módba teszed az ecu-t akkor mutatja a kijelzőn a helyét bár az se mindig pontos, volt, hogy ki kellett mérni manual szerint ami kábelcsapolással járt, de utána jó lett....
köszi
vennem kell ilyen cél szerszámokat :)
görgők csak kicsit vannak kockásra kopva. Majd cserélem idővel. Most perpill rendeltem bontóból olyan körmös szart amit eltörtem meg még 1-2 hiányzó alkatrészt. illetve még kell egy aksi.
megnéztem a légszütyit is. szép tiszta lehet szarul raktam vissza mert szívató nélkül kicsit torpant a motor de ez lehet betudható annak is hogy nem volt üzemi hőm. a motor. Holnap majd rá pislantok meg kipróbálom. Talán nem szív falsh levegőt.
Jó, a gyertyából csak a gyárit rakom, de a tps-t nem tudom micsoda. Egyébként úgy nézki nem kell 2.5-es szorzót alkalmazni a 8E-es km óra álláshoz. Makulátlan szalon állapotban van, megnézte pár nálam jobban hozzáértő és mind ideges volt, h nem Ő vette meg
Szóval mi is az a tps?
A féket Brembo betéttel könnyen tuningod, ugyanaz mint az SV1000-en....tényleg jó gép a vizes nagybandi ......viszont szinte mindegyiken be kell lőni a tps-t mert nem jó már 6000km-nél sem.....
Nahh ma mentem egy karikát a nagy Banderasszal Autopálya is volt benne és gond nélkül viszi a 230-at. Legjobban az lepett meg, hogy egy 1250ccm-től azt hittem, h egy idegbeteg motor lesz, de nagyon kezes bárányként funkcionál. Úgy húz mint egy gőzmozdony és nagyon egyenletesen, teljesen mindegy hányba vagy. Kis csukló mozdulat és meg is előztem az előttem lévőt. Az első fékje lehetne egy picit jobb. Fazereken sokkal jobb van
Punto 2 de nem fostalicska.
Csak elhagytam a pótkulcsot a mostani meg elkopott.
Csináltatnék de olyan árat mondott a márkakereskedés aminek a feléért megvan egy teljes bontott zárszett.
Burkolat len van de kismillio vezeték van körülötte.
Meg akartam spórolni a kormánykapcsolórész leszedését meg a kormányt.
Na mindegy ez van.Akkor jön a favágás.
Mostmár csak össze kell rakni.