Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon nem kellett ütni megkocogtattm és kinnvolt.Köszíííííí.
Mostmár csak össze kell rakni.
hanyadikon is laksz?......azé' minden nap felvinni.....
Hétvégente lesz.....
Itt aszik nállam
Hát bevallom őszintén ehhez nem értek semmit. Most megy téli álomba és szezon kezdetkor megnézed ha lesz rá kapacitásod, benned megbízok.
Műár haza is vitted?....igen jó gép az.....
Gyere Rolcsika , bármikor szivesen látlak
öööö....a személyautókon is van, viszont nem nehéz belőni ha dealer módba teszed az ecu-t akkor mutatja a kijelzőn a helyét bár az se mindig pontos, volt, hogy ki kellett mérni manual szerint ami kábelcsapolással járt, de utána jó lett....
köszi
vennem kell ilyen cél szerszámokat :)
görgők csak kicsit vannak kockásra kopva. Majd cserélem idővel. Most perpill rendeltem bontóból olyan körmös szart amit eltörtem meg még 1-2 hiányzó alkatrészt. illetve még kell egy aksi.
megnéztem a légszütyit is. szép tiszta lehet szarul raktam vissza mert szívató nélkül kicsit torpant a motor de ez lehet betudható annak is hogy nem volt üzemi hőm. a motor. Holnap majd rá pislantok meg kipróbálom. Talán nem szív falsh levegőt.
Jó, a gyertyából csak a gyárit rakom, de a tps-t nem tudom micsoda. Egyébként úgy nézki nem kell 2.5-es szorzót alkalmazni a 8E-es km óra álláshoz. Makulátlan szalon állapotban van, megnézte pár nálam jobban hozzáértő és mind ideges volt, h nem Ő vette meg
Szóval mi is az a tps?
És a belevaló gyertyát tedd bele mert általában a nagyobb hőértékűt teszik bele kényelemből mert az van raktáron....
A féket Brembo betéttel könnyen tuningod, ugyanaz mint az SV1000-en....tényleg jó gép a vizes nagybandi ......viszont szinte mindegyiken be kell lőni a tps-t mert nem jó már 6000km-nél sem.....
Nahh ma mentem egy karikát a nagy Banderasszal Autopálya is volt benne és gond nélkül viszi a 230-at. Legjobban az lepett meg, hogy egy 1250ccm-től azt hittem, h egy idegbeteg motor lesz, de nagyon kezes bárányként funkcionál. Úgy húz mint egy gőzmozdony és nagyon egyenletesen, teljesen mindegy hányba vagy. Kis csukló mozdulat és meg is előztem az előttem lévőt. Az első fékje lehetne egy picit jobb. Fazereken sokkal jobb van
Hali! 2003- utánihoz van első lámpám....
Henti gépén elvitorlázott már jó régen.
Egy jobbos enyhén sérült csutkám még van meg egy hátsó rugóstagom.
Ja és egy Streetfigter lámpám.
Szia érdekelne a lámpa hogy megvan e még ja és hogy milyen évjárat
Helló láttam a fórumon hogy vannak alkatrészeid sv 650- hez esetleg elsőlámpád van e.
Ha jössz és összeforrasztod a 345 db vezetéket én már vágom is.
Te vagy az elektronyos zseni.
ha a vezetékeket egy jó csípőfogóval megtámadod rögtön nem lesznek útban
Majd meglátom.Úgy néz ki ez nagyobb hozzákészülést igényel mint gondoltam.
Aszittem pikk-pakk kikapom át az immo karikáját és uzsgyi.
amúgy a kormányt nem kellene leszedni esetleg a kényelem kedvéért.
nem sértegetni akartam az autódat de ha gyengeség jeleit mutatod akkor ellen áll. légy férfi és üssed.
Punto 2 de nem fostalicska.
Csak elhagytam a pótkulcsot a mostani meg elkopott.
Csináltatnék de olyan árat mondott a márkakereskedés aminek a feléért megvan egy teljes bontott zárszett.
nem úszod meg de szépen csak kocogtatni kell. milyen típusú fostalicska?
Burkolat len van de kismillio vezeték van körülötte.
Meg akartam spórolni a kormánykapcsolórész leszedését meg a kormányt.
Na mindegy ez van.Akkor jön a favágás.