Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felső munkahener?
Miben jobb mint az SV-é?
A 650-re nem, amúgy ugyanaz mint az SV1000-é.......inkább a főfékhenger cserén agyalj....
Sándor a GSR féknyerge pásszolna SV-re?
Már tárcsa meg ilyesmi csere nélkül csak úgy natúrban.
És jobb lenne e vagy ne szöszöljek vele.
Meg ZZZ is
Aztán majd lesz csodálkozás ha egyszer összefutsz gergővel lepencén
Szia! Meg tudjuk oldani, dobj egy emailt a bacsi_77@freemail.hu-ra, és ott ledumáljuk.
Nem teljesen.Kicsit kevésbé lírai:


Joe Cornelius Hallenbeck: Sokkal többet nem kell tudni. A víz nedves, az ég kék... ...és a Vérapó is egyre erősebb.

(Az utolsó cserkész)

Bár ez is nagy klasszikus.
A lényeg hogy az ég kék a víz nedves .......................
Imádom a biztosítómat! Ha nem váltok másik társaságra, akkor megfelezik a kötelezőmet!

Éljen a "25kW"
A lényeg, hogy megy! Szokja! Élvezi!

Majd rákap és jöhetnek a nagyvasak!
Valamivel etetni kellett azt a sok lovat....2 utem az ilyen
annyit még az ezres is megeszik

de egy 125től sem rossz teljesítmény
Ja es 9 litert evett
Nekem volt NSR 125, azzal mertem elozni varoson kivul is. Mondjuk 30 Le volt
és csak részben lett igazad...

kezdőknek valóban jó, de csak ha a környéken rohangál...

városon kívüli előzéshez, meg 90feletti tempóhoz édeskevés...Amikor kell a tartalék a jobb csuklódban, egy 250-400ban már talán van, akkor jó ha nagyobb köbcenti...

mondjuk ezres tényleg sok kezdésre.Mindenki nem olyan fegyelmezett mint én
Na mivan? Csak nem igazunk lett?

Halljam szépen: "IGEN BUD MEGMONDTAD!"
inkább gondolkodj egy cbf250en
Pedig nagyon törpölök az ezresen a budin ülve a motorrevűvel a kezemben.
túl 600km-en a 125R-rel itt a beszámoló:

futómű sportos, minden légyszart megérezni az úton, cserébe gyilkolja a hátad és a csuklód.Mondjuk az utat, kanyarokat jobban fekszik mint az sv.

Két személlyel 110 a vége, 1 személlyel 115-120.

90es tempó felett kétszer kell meggondolni, h az ember tud-e még előzni, vagy sem, mert ott már nem nagyon megy.

Városi rohangálásra szerintem 5*

Elmegy 3-3.2L-rel.

Ha nem pályázni vagy nagy túrákhoz kell, akkor ajánlom minden kezdőnek mert NAGYON barátságos kis gép

A hangja pedig nem olyan vészes, csak megszokást igényel.

megkedveltem.

Azért maradok az sv-nél, szeretem ha rácsavarom a gázt bármely fokozatban és ugrik.Ezt hiányoltam a kicsinél, amúgy.Persze, egy 125-től így is jó teljesítmény ez!

Szóval, kezdőknek tényleg inkább ilyet, mint gixxer ezret
esetemben egy kisebb szíjat érd. lenne próbálni, nem ?
gratula majd a fogyasztás kárpótol:)
Esetleg meg oldható hogy elküldöd postán. Persze ha nem túl nagy kérés. Mert én vidéki vagyok s nem tudom még hogy mikor tudok feljutni Pestre de amugy nagyon is érdekel a lámpa.