kezdőknek valóban jó, de csak ha a környéken rohangál...
városon kívüli előzéshez, meg 90feletti tempóhoz édeskevés...Amikor kell a tartalék a jobb csuklódban, egy 250-400ban már talán van, akkor jó ha nagyobb köbcenti...
mondjuk ezres tényleg sok kezdésre.Mindenki nem olyan fegyelmezett mint én
futómű sportos, minden légyszart megérezni az úton, cserébe gyilkolja a hátad és a csuklód.Mondjuk az utat, kanyarokat jobban fekszik mint az sv.
Két személlyel 110 a vége, 1 személlyel 115-120.
90es tempó felett kétszer kell meggondolni, h az ember tud-e még előzni, vagy sem, mert ott már nem nagyon megy.
Városi rohangálásra szerintem 5*
Elmegy 3-3.2L-rel.
Ha nem pályázni vagy nagy túrákhoz kell, akkor ajánlom minden kezdőnek mert NAGYON barátságos kis gép
A hangja pedig nem olyan vészes, csak megszokást igényel.
megkedveltem.
Azért maradok az sv-nél, szeretem ha rácsavarom a gázt bármely fokozatban és ugrik.Ezt hiányoltam a kicsinél, amúgy.Persze, egy 125-től így is jó teljesítmény ez!
Szóval, kezdőknek tényleg inkább ilyet, mint gixxer ezret
Esetleg meg oldható hogy elküldöd postán. Persze ha nem túl nagy kérés. Mert én vidéki vagyok s nem tudom még hogy mikor tudok feljutni Pestre de amugy nagyon is érdekel a lámpa.
Miben jobb mint az SV-é?