Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

minden burkolatot leszedni majd kisvésűvel megindítani és utána kézzel is jön jó munkát. nem nehéz kiszedni.
Valakinek tapasztalata van gyujtáskapcsoló cserénél kocsival akkor ossza meg velem.
A két tartócsavart amit gyárilag törhető fejjel szerelték azt hogy a jó úristenbe tudom kibányászni házilag úgy hogy minél könnyebb legyen?
Ha már veszel ilyen szerszámot, vegyél kuplungharang blokkolót is, mert előbb-utóbb az is kelleni fog.
A kis "lapátos cucc" a hűtésért felel és látod, szerszám nélkül rögtön el is tört. Amúgy tudsz külön is venni ugyanabban az áruházban ahol ezt mutattam (http://www.scooterracing.hu/).
A görgőket darabra mérik és 6-os (vagy típustól függően 8-as) szettben árulják.
Minél kisebb a súly, annál jobb a gyorsulás, de annál alacsonyabb a végsebesség. Ha kísérletezni akarsz, javaslom, hogy vegyél egy cserélhető görgőszettet (ilyesmit: görgőszett) és azzal "próbálkozhatsz", hogy neked hogy a legjobb. Akár keverheted is őket 3-3 arányban.
Persze ezen kívül számít még a kuplungrugó és a nyomórúgó erőssége is, azzal is lehet játszadozni...
Latom felporgott a hasznalt motor piac. Gratulalok mindenkinek es sok balesetmentes km-t.
nem volt kockásra kopva a görgő. és a csavar meghúzási nyomatéka 3,3nm.
mindenkinek gratula az új motorokhoz.
Aki meg csak tervezi annak is sok sikert a vásárláshoz
köszi :) egy ilyen szerszámot vennem kell :) illetve majd egy olyan fogas lapátot mert a 32ből 2 letört. Sikerült leszednem a görgőkig és az egyik lehetet a bibis. szétszedtem cakk pakk szépen össze pakoltam vissza. aztán nagyon frankó let a gép. Amúgy annak a lapátos tárcsának a hűtésen kívül van valami szerepe ? sejtem én hogy a levegőt geringeti. Egyébként a görgőket db/súlyra mérik vagy a 6 görgő össz. súlyát. Még nem volt időm utána nézni. Gondolom minél kisebb a súly annál hamarabb pörög ki.

egyébként köszönöm a segítséget mindenkinek !
Még egyszer nincs mit! Vigyázzatok egymásra!
Gergő még egyszer köszi, h megnézted a Bandit! Ha Te nem vagy nincs motorom
Gratula! Sok túrát és széles utat!
Gyakorlatilag már nekem sincs.Csak elméletileg.De ha sikerül szétdarabolnom már úgysem lesz.
Nekem nincs légkulcsom így ez nem játszik és gondolom az emberek nagy részének sincs... És egy darabig én is szarakodtam a hűtőborda blokkolással, csavarhúzókat meg ékeket dugdostam bele, de aztán vettem egy ilyet és 1000x egyszerűbb lett az "életem".
Szóval ha nincs légkulcs, meg szerszámpark, akkor megéri.
Bár azóta már robogóm sincs.
Nekem nem kell.Légkulcs eccerűbb.
Már ha minarellisem van.Ami nincs.
Pigis van.
Az is atomra szétszedve.
Ahhoz már csináltam varioblokkolót 15Ft-ból.
Vagy van eszed és veszel egy ilyet még mielőtt bármi is törik:
Variátor blokkoló
Nöm.Ne próbáld.Minarelli egy fos konstrukció ebből a szempontból.
A nagy anya alatt van a vix tárcsa majd a szíj a hüvelyenmajd a mobil tárcsa amiben vannak a görgők és utána a nyomólap ami megint a főtengely bordázatán van.Ezek mind leszedve lehet visszarakni viszont a fix tárcsát nem tudod megfogni hogy ellentarts így általában a ventibordákat szokják letörni meg a főtengelyt elgörbíteni.
sokat segít,ha bent van a kesztyűtartóban a használati utmutató Én 1,5év után is olvasgattam,és találtam benne új dolgot
tehát leszedem azt az első körmös szart és az alatt lesz majd a görgők meg stb. Megpróválom kézzel ma megcsinálni. Ha nem megy akkor hnap szerzek légkulcsot köszi zoli
van.

8,9,10-es alkatrészek.Minarellihez kell a légkulcs.
nincs légkulcsom itthon. kézzel pedig nem tudtam lazítani.
vmi robbantott rajzod nincs róla ? nem igazán vágom a robogók felépítését. most tanulom/gyakorlom
Oda semmi nem kellett.Ment mint a csík.Bezzeg az Omega a a 2,0-ás batár az mindíg az árokba szeretett menni.
ne kelljen az "50 kilós cementeszsák a csomiba" városilegendát elolvasnom mert csalódok :)

na jóéjt, töltök mégegy duplát
Szedd le az első variot és rakd vissza a görgőket rendesen a pályájukba.Valszeg kiesett egy-két darab az előző mutatvány miatt és kiékelte a nyomólapot.Pont fordítva kéne a a szíjcserét.Első variot levenni légkulcsal a hátsót elég addig nyomni míg be nem megy teljesen.
na ezt mondom, az esetek 99%-ában jó, aztán van 1%, amikor valaki tapasztalatból és hozzáértésből akar vmit megoldani - erre letiltja. Na... én megijedtem h az erdőben éjszakázunk, amikor az akkor még barátnőm - most feleségem - elárulta, h a mercin ki lehet kapcsolni az ASR-t. Onnantól téptünk felfelé mint az állat, és ő is kacagott :)
kuplung harangot vettem le meg onnan a hajtó tengelyről mindent. első szíj tárcsa maradt fixen. hátsóra gooo fel a szíj aztán vissza tengelyre. Elsőre pedig rá forgatam. Hátsó szépen dolgozik. De az első az baszik csinálni bármit is.