Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hiszem bár meg ke nézni....
Az az a drága ami lehet nekem szórakozik az alapjárattal?
A tps?.....az nem elálítódik hanem ahogy a motor kopik úgy kel utánaáítani ezért használatfüggő is, hogy kinek mikor kell igazítani, de a 6000-enkénti szervizweknél nem nagy dolog ránézni......a nagybandiknál viszont sokszor már az első 6000-nél rossz heéyen van....
Itt most nem ez volt a kérdés,vagy a lényeg,hanem a ruha:)
frpeter,

Hát ha neked az információ megosztás, hogy ne nézzenek téged (is) hülyének... az konkurencia harc, akkor no comment
Hello,
En meg tegnap dobtam mailt a freemail-es cimre, ami az adatlapodon van...
Roli, engem erdekelne, dobj egy mailt!
Ja, S verzió, jó állapot, egy fül javítva van rajta, plexi, foncsor kifogástalan. 20 ezerért vihető.
Olyan jó ez a kunkureciaharc :D
Z3,

Az ECU-t nem lehet átirni. Aki azt állítja, hogy átirja, az nem igazán mond "igazat"!

Az ECU-nak lehet mondani, hogy durva léptékkel -10% és +15 százalék között (-10%, -5%, 0, 5%, 10%, 15%) adjon több vagy kevesebb üzemanyagot (alsó, középső vagy felső tartományban).
Ennek az állításnak azon kivül, hogy hülyének nézzenek, nem sok értelme van, hiszen a motor minden gázálláson és minden fordulatszámon más-más mértékű üzemanyag többletre vagy kevesebbre van szüksége.
Mivel nem homogén - azaz nem egyforma mértékben kell az üzemanyagot módosítani - innentől kezdve ami valahol segít, ott máshol elrontja a motort.
Aki ezt a módszert csinálja, az:
1. vagy nem ért az egészhez, csak csinálja
2. leszar téged és csak a munkadíj érdekli

Létezik egy Suzuki FI Tuner Pro, ami kívülről képes "vezérelni" a gyári ECU-t és ezen -10% és +15% között megfelelő beállítás mellett menet közben dinamikusan változtatni az üzemanyag ellátást.
http://www.agomotors.hu/websho...
De ehez mindenféle képpen szükséges egy megfelelő fékpadi beállítás a 11 gázálláson és 500 fordulatonként.
Szia mien fajta s-vagy -n ja és mien álapot és ár köszönöm
elöreis
mehetnénk 1 üt Sanyához tavasszal mert az enyémen is volna némi állogatni való
Végre egy értelmes arc a topikban! ! !
Suzukihoz Egyrészes,racsing ruha de mióta eladtam az sv-t nem sokat volt rajtam..Az apriliskához felvettem kb.kétszer.
Minek vetted?
Elég nekem a dyno módosítás is..Birodalmi lépegető ruhám meg van már..Épp most eladó mert a színe nem megy a motorhoz..
Csigacsáp májszter Az átírt ECUhoz szerezz egy ilyen cuccot is
Én azért elgondolkozok jövőre egy dyno fúvóka szetten.A sportszűrő meg a kipuf mellé felmegy aztán már csak egy beállítás kell padon..by Ago szerintem
Nagyon ritkán... Inkább ha piszkálják, akkor van baj.
És felmegy szépen pórázon?
Enyém az istennekse szereti.
nééégy
Nos. Nekem teljesítmény növelésre kicsit sincs szükségem. Bőven sok amit tud a masina az én szintemhez. Ha sanyi be tudja állítani ezt a tökéletes arányt akkor nekem az bőven elég lesz, nem tudom, hogy a tökéletes a gyári-e... De én hibát nem érzékelek, ami nem jelenti azt, hogy nincs
A prop-tech-nél tudnak rá tenni egy suzuki efi tuner-t amivel a tökéletes benzin-levegő arányt lehet optimálisra belőni..Ha a bandi injektoros akkor szerintem tudnak vele matekolni kicsit..
Nahh így már értem! És ez el szokott állítódni?
tps=Throttle position sensor=gázállás érzékelő szenzor.

Általában a pillangószelep állását közvetíti az ecu felé.