A tps?.....az nem elálítódik hanem ahogy a motor kopik úgy kel utánaáítani ezért használatfüggő is, hogy kinek mikor kell igazítani, de a 6000-enkénti szervizweknél nem nagy dolog ránézni......a nagybandiknál viszont sokszor már az első 6000-nél rossz heéyen van....
Az ECU-t nem lehet átirni. Aki azt állítja, hogy átirja, az nem igazán mond "igazat"!
Az ECU-nak lehet mondani, hogy durva léptékkel -10% és +15 százalék között (-10%, -5%, 0, 5%, 10%, 15%) adjon több vagy kevesebb üzemanyagot (alsó, középső vagy felső tartományban).
Ennek az állításnak azon kivül, hogy hülyének nézzenek, nem sok értelme van, hiszen a motor minden gázálláson és minden fordulatszámon más-más mértékű üzemanyag többletre vagy kevesebbre van szüksége.
Mivel nem homogén - azaz nem egyforma mértékben kell az üzemanyagot módosítani - innentől kezdve ami valahol segít, ott máshol elrontja a motort.
Aki ezt a módszert csinálja, az:
1. vagy nem ért az egészhez, csak csinálja
2. leszar téged és csak a munkadíj érdekli
Létezik egy Suzuki FI Tuner Pro, ami kívülről képes "vezérelni" a gyári ECU-t és ezen -10% és +15% között megfelelő beállítás mellett menet közben dinamikusan változtatni az üzemanyag ellátást. http://www.agomotors.hu/websho...
De ehez mindenféle képpen szükséges egy megfelelő fékpadi beállítás a 11 gázálláson és 500 fordulatonként.
Nos. Nekem teljesítmény növelésre kicsit sincs szükségem. Bőven sok amit tud a masina az én szintemhez. Ha sanyi be tudja állítani ezt a tökéletes arányt akkor nekem az bőven elég lesz, nem tudom, hogy a tökéletes a gyári-e... De én hibát nem érzékelek, ami nem jelenti azt, hogy nincs
A prop-tech-nél tudnak rá tenni egy suzuki efi tuner-t amivel a tökéletes benzin-levegő arányt lehet optimálisra belőni..Ha a bandi injektoros akkor szerintem tudnak vele matekolni kicsit..
Hát ha neked az információ megosztás, hogy ne nézzenek téged (is) hülyének... az konkurencia harc, akkor no comment
En meg tegnap dobtam mailt a freemail-es cimre, ami az adatlapodon van...
Az ECU-t nem lehet átirni. Aki azt állítja, hogy átirja, az nem igazán mond "igazat"!
Az ECU-nak lehet mondani, hogy durva léptékkel -10% és +15 százalék között (-10%, -5%, 0, 5%, 10%, 15%) adjon több vagy kevesebb üzemanyagot (alsó, középső vagy felső tartományban).
Ennek az állításnak azon kivül, hogy hülyének nézzenek, nem sok értelme van, hiszen a motor minden gázálláson és minden fordulatszámon más-más mértékű üzemanyag többletre vagy kevesebbre van szüksége.
Mivel nem homogén - azaz nem egyforma mértékben kell az üzemanyagot módosítani - innentől kezdve ami valahol segít, ott máshol elrontja a motort.
Aki ezt a módszert csinálja, az:
1. vagy nem ért az egészhez, csak csinálja
2. leszar téged és csak a munkadíj érdekli
Létezik egy Suzuki FI Tuner Pro, ami kívülről képes "vezérelni" a gyári ECU-t és ezen -10% és +15% között megfelelő beállítás mellett menet közben dinamikusan változtatni az üzemanyag ellátást.
http://www.agomotors.hu/websho...
De ehez mindenféle képpen szükséges egy megfelelő fékpadi beállítás a 11 gázálláson és 500 fordulatonként.
elöreis
Enyém az istennekse szereti.
Általában a pillangószelep állását közvetíti az ecu felé.