100 méteren ha 2 vödör vízzel nyolcvanra gyorsul az anyósom akkor mikor áll meg egy sörre ha stomil radiál talpú gumicsizma van rajta. én nem kétszer húztam már be a fékkart de az esetek 80%-ban mikor jó a fék úgy érzed akkor egy sárfelhordás van ott. Úgy hogy csak óvatosan.
De csak akkor álltál meg ha akartál?.....és amikor menni akartál volna, de állnod kellett?......akkor nem lett volna jobb egy kisebb hatásfoku fék?.....hm?...
Eddig meg tudtam állni fékezéskor ha akartam,de minél többet olvasom a topikot ,annál inkább tudatosul bennem,hogy jobb ha nem is fékezek mert úgysem tudok megállni a motorral.
Azért kell megismerkedni a motorral,hogy megtanuljam mekkora a fékút.
Én csak beszélek,sosem motoroztam még.Nem is tudhatom
gumis haver (krosszozik+néha ráül mindenféle gumizás elött álló motorra) simán stopizott amikor odaadtam neki egy körre állatkodni az sv-t
ráadásul még a gyári fékcsö volt rajta
...lehet hogy ha kipróbálnék egy uberszuperféket változna a véleményem,de szerintem semmi baj nincs az sv fékével
ABS!
Egyébként amikor a GS-t lecseréltem (1 tárcsás), nézegettem a dupla féktárcsát, hogy húúú de fasza lesz, ez aztán jól fékez, de király.
Aztán mentem az SV-vel és ugyanolyan "vacak érzés" volt a féket húzni, mondom ááá, majd bekopik még új, majd bejáratódik 1000 km, stb...
Így félév után rá kellett jönnöm hogy tévedtem. Ez a fék ratyi.
Nem az erő a gond hanem az adagolhatóság és/vagy az érzéketlenség.
Húzok rá akkor először ellenáll de nagyon könnyen bekap és pofáraesem.
És nem is elég a lassítóképesség.
De lehet csak rosszul érzem és én vagyok fakezű.
Nem azt mondtam, hogy a gsr-ét hanem bármilyt, de nagyobb átmérőjűt és ha lehet radiálisat tehát gixer, béka, busa vagy valami ha a suzukinál akarsz maradni(bár ezek ugye többnyire tociko-nissin cuccok) vagy bármilyen más pl. brembo főfékhengert...
Soha, de soha nem volt bajom a fékkel pedig 215-ről bevettem eddig mindig a Hring célegyenes végén lévő kanyart!
Valamit te nem kezelsz jól!