Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy újabb fikázzuk a "KIS" SV-t hozzászólás?

Soha, de soha nem volt bajom a fékkel pedig 215-ről bevettem eddig mindig a Hring célegyenes végén lévő kanyart!

Valamit te nem kezelsz jól!
100 méteren ha 2 vödör vízzel nyolcvanra gyorsul az anyósom akkor mikor áll meg egy sörre ha stomil radiál talpú gumicsizma van rajta. én nem kétszer húztam már be a fékkart de az esetek 80%-ban mikor jó a fék úgy érzed akkor egy sárfelhordás van ott. Úgy hogy csak óvatosan.
De csak akkor álltál meg ha akartál?.....és amikor menni akartál volna, de állnod kellett?......akkor nem lett volna jobb egy kisebb hatásfoku fék?.....hm?...
Eddig meg tudtam állni fékezéskor ha akartam,de minél többet olvasom a topikot ,annál inkább tudatosul bennem,hogy jobb ha nem is fékezek mert úgysem tudok megállni a motorral.
Azért kell megismerkedni a motorral,hogy megtanuljam mekkora a fékút.
Én csak beszélek,sosem motoroztam még.Nem is tudhatom
Agyalok egy holnapi rámszakadésok mászkáláson.......igaz autós dolog lenne...
összefutunk?
eddig csak az SV1000 volt szar, már a 650 is?
miért vettétek meg akkor?
Minden heten latok.El is koltom.Meg lehet szokni.
Kar hogy nem sajat celra mivel csak atmegy rajtam es szinte semmi nem marad.
Kertitraktormotor........ .............nemhinnem.
VW Triple.............Zolinak biztos bejönne
Én életem alatt nem is láttam ennyi pénzt nem-hogy elköltsem
gumis haver (krosszozik+néha ráül mindenféle gumizás elött álló motorra) simán stopizott amikor odaadtam neki egy körre állatkodni az sv-t
ráadásul még a gyári fékcsö volt rajta
...lehet hogy ha kipróbálnék egy uberszuperféket változna a véleményem,de szerintem semmi baj nincs az sv fékével
nem ratyi,csak láma edíSÜN!
ABS!
Egyébként amikor a GS-t lecseréltem (1 tárcsás), nézegettem a dupla féktárcsát, hogy húúú de fasza lesz, ez aztán jól fékez, de király.
Aztán mentem az SV-vel és ugyanolyan "vacak érzés" volt a féket húzni, mondom ááá, majd bekopik még új, majd bejáratódik 1000 km, stb...
Így félév után rá kellett jönnöm hogy tévedtem. Ez a fék ratyi.
ja...bezzeg a cbf500on olyanokat fékeztem vele,r125ttel nem mertem olyat
Naeztmondom.
de városba krva szar...huzod és: semmi semmi semmi semmi hophophopajajahophophop
Tényleg szarul adagolható a féke,de én úgy vettem észre hogy mire odáig jutsz hogy harapjon,már felépítette a tapadást,szal nem olyan rossz ez
Nem az erő a gond hanem az adagolhatóság és/vagy az érzéketlenség.
Húzok rá akkor először ellenáll de nagyon könnyen bekap és pofáraesem.
És nem is elég a lassítóképesség.
De lehet csak rosszul érzem és én vagyok fakezű.
Én mitot próbáltam,az . .Az Sv fékje még az Réhez képest is...hülye biztos.Ami nem baj,csak átkell szokni:)
Megszokás kérdése..A digón nekem is egyújjas fék volt..Überfasza
Vagy rakj rá egy vákuumos fékrásegítőt mint a kocsiknál Akkor is elég lesz kisujjal húzni
Ezzel már Neked kell együttélni.....megtanulsz finoman nyomkodni....
Az nem lesz káros a túl nagy nyomás miatt?
Mittomén ráhúzok egy lehelletnyit és orraesem az első keréken át?
Nem azt mondtam, hogy a gsr-ét hanem bármilyt, de nagyobb átmérőjűt és ha lehet radiálisat tehát gixer, béka, busa vagy valami ha a suzukinál akarsz maradni(bár ezek ugye többnyire tociko-nissin cuccok) vagy bármilyen más pl. brembo főfékhengert...