Milyen guma van fennt neked?Én gondolkodom jövőre valami diablo supercorsán ha jó áron sikerűl kifogni..Mondjuk tartok,hogy az a százakárhány nm megviseli kicsit..
Szerintem ahány évjárat annyiféle gumival jöttek ki.. Mindenesetre a keményebb túragumival nem művészet tizenezer kilómétereket menni..Lehet ha lecserélem a gyári gumit sportosabbra nekem sem fog elmenni a csiga 15e km-t egy gumival..
Nekem egészen jól bírta a michelin mivel 15e km volt benne de még egy 10-est simán bele lehetett volna rakni.Nálam lelke van a motornak tehát aki tőlem vesz motort jól jár..
Érdeklődni szeretnék, hogy az SV-k ről miért dobálja le sok ember a Dunlop D220 gumikat? Tudnék venni most jó áron első hátsót. Suzuki Banditra lenne (nem pályázok nem versenyzek túrázni járok) de nem szeretném ha egy körforgóba kimenne a hátulja.
És bukta lenne a történet vége!
Aki ismeri a gumit legyen szíves segítsen jövő hétig kéne eldöntenem.
Nyomatékos Amennyit én megyek vele motor lesz még 20 év múlva is.. Egyébként kényelmes és jó,soha nem gondoltam volna,hogy városban 40-nel elmászkálok 6.-ban is egy sor4-el.
Nemigen.Csak 8e ig pürgrettem életemben.Néha 9 de az fosatós előzés vót.
A lámpától mindig nyélen indulsz.
A vége felé vizes úton már csúszkált.
Tényleg lassan kopik.Igazából mediterrán országok motorosainak merném ajánlani,forró,száraz nyári napokra.
Azt viszont nem tudom,hogy Banditán hogyan viselkedne.CB 1300-as gyári gumija is ez volt(talán még most is).
7000 és olyan volt mint az úthenger.
Pedig én vok a világ legszelídebb szelídgesztenyéje.
Há nem mondom.
Állítólag nagyon kemény gumi.
Má a gumi nem a bandit.
de majd a tőlem okosabbak írnak részleteket
Érdeklődni szeretnék, hogy az SV-k ről miért dobálja le sok ember a Dunlop D220 gumikat? Tudnék venni most jó áron első hátsót. Suzuki Banditra lenne (nem pályázok nem versenyzek túrázni járok) de nem szeretném ha egy körforgóba kimenne a hátulja.
És bukta lenne a történet vége!
Aki ismeri a gumit legyen szíves segítsen jövő hétig kéne eldöntenem.
Köszönöm szépen előre is.