Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt Te minősíted a motozáshoz való hozzáállással magadat,de valóban nem szükséges egymás hsz-eire reagálni.És így valóban jobb is lesz,mert hatalmas OFF tenger lenne belőle.
Nem lehet mindenki olyan okos mint Te vagy.. A hozzászólásaidat én nem minősítettem,okosabb lenne ha Te sem minősítenéd más hozzászólásait..
majd a fűrészeden Roli bácsi .
hát nem is tudom.30000 vs 37000.
Végülis ha jó gumi..akkor mérne
és sajnos itt is a vétlen húzta a rövidebbet
azért kell ócsárolni mert nincs meg a tudása hozzá,és az ilyen hülye hozzászólások szülik az ilyet:

a nagymenő
Szerintem és sokak szerint is a legjobb a PR2.....igaz a legdrágább is...
ilyen kell nekem ,ami nem is kopik de tapad!
pedig annyira nem is nyúztam és Korzikán se voltam vele.Szegény kukába landol pedig még korzikát se látta
de az még a gyárija volt......utána jött a pr2 és az nagyon jó volt, nem is csúszott(illetve egyenesen igen) és nem is kopott....
ezt néztem
Zoli Neked milyen van?
Ne dobd el jóazmég pályázni.
én is 42000-nél dobom le.
akkor ezt félrenéztem, a conti tényleg van akinél csak ennyit megy el....
a széle jó még az a baj ,sokat megyek egyenesen
már a michelin PR1-et...
pedig aztat 27000-nél dobtam le az 1000-ről........sokat driftelsz......kéne néha egyenesen is menni...
ród atak1
az volna a kérdésem gumival kapcsolatban,hogy fel megy a 180-as az ezsvére?

Volt már a héten ez a kérdés
amelyik gumi elkopott, az mi volt?
bocsánat nem 300 hanem 3000
a 2 talán 300ft-al drágább,uh inkább a road atack2.
Vennék én pilot powert is mert csak3000ft-al drágább mint a r.a 2,
de az nem igazán menne az elejéhez ami r.a.1....
Anno a Csege TT-n is volt pár arc aki körbemotorozott volna itt sok mindenkit(köztük engemet is).Az mz kupások tényleg állatok voltak..
Road 1 vs 2?
Fr tesztje alapján elvártam volna azért 15000km-et