Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pont annyit ér amiért el tudnád adni itthoni forgalomba helyezés és restaurálás után.
Nem azt mondom, hogy a lenti kritériumok teljesülésekor minden ok, de ez az alap. Mondhatod magadnak, hogy nem veszek 600-as, csak 250-est, mert nekem még csak az való, de nem leszel vele boldog. Ennyi erővel, akkor senki nem venne csoppert, mert nem lehet vele kanyarodni, nagy, nehéz, kényelmetlen. Még is mennyi van belőle. Az embernek kell alkalmazkodnia a géphez. Fordítva sajnos nem megy, pedig párszor milyen jó lenne egy mindet az egyben motor.
Erről van szó.Ami teccik azt kő venni a bontósok örülnek az alkatrészeknek az orvosok meg a sok fiatal egészséges szervnek így mindenki buldog...........őőőőőőőő.....................boldog lészen.


Jelenleg szerintetek ez a borzadvány ér e ezer eurót vagy ki lehet fogni olcsóbban is ilyen hányadék de még mentképes példányt?
Nem hiszem, hogy az ember csak olyan dolgokat vesz, amire feltétlenül szüksége van. Ráadásul nem pont olyat, ami kielégíti a vélt vagy valós igényeit. Szerintem olyat kell venni, ami tetszik, megengedheti magának. megfelel a célnak és még műszakilag is rendben van. Régen még a motorversenyzők is azt mondták, hogy 30 lóerőnek elégnek kell lennie. Meg a Bill Gates is mondott valamit, hogy 64kB-nak is mindenre elégnek kell lennie. Oszt' hol tartunk.
Ja és azt sem hiszem el, hogy bármilyen közegben is indokolt lehet 1000ccm-nél több egy motorban. Ugyanúgy, mint ahogy egy autóban sem hiszem, hogy 3000ccm-nél bármikor is több kellene.
Én má' kéccer örültem! :-D Most harmadszorra, mert Hondám van.
Én jónak látom, hogy kezdőként nem "SVszerű" vagy speed gépre ültem, hanem 1 év robogózás, majd 1 év GS500.
Pedig higgadt ember vagyok és még technikailag se vagyok "hülye". Elsőre biztos nem ültetnék senkit 600-es gépre, pedig ma már ez "csak egy kis motor".
Több emberrel is találkoztam, akik autósiskolában szó szerint esnek kelnek, egyszerűen nem tudnak mit kezdeni elsőre egy 600-as gép súlyával és erejével. Pedig ma már ennél kisebb majd hogy nem nincs. Illetve van 250-es, de az már az "A" vizsgához kevés, így a 600-ast rakják alájuk. Aki meg "bátor" az úgyis azt mondja, hogy "ne már akkora motort vegyek, mint amivel a pályán próbálkoznak". Így már adott is a 800-1000ccm első motornak. Az ilyen hozzáállással az ugye nem szempont, hogy a "kis" 600-assal is csak úgy ment át a vizsgán, hogy előtte 3x elesett és megkente a vizsgabiztost. De a 600-as már ciki, nem hogy 500 vagy 400.
Nem értem hova tűntek a 3-500ccm-es "barátságos" túramotorok, amiket TALÁN nem félnék egy kezdő kezébe adni.
Szerintem itt gyártói és marketing felelősség is van, igen vastagon. De ez nem csak a motorokra igaz szerintem...
Nöm.
Azegyik nag H a másik meg noalei oroszlán.
Az egyik körte a másik citromos puncs.
Mellesleg olyan rohadt mindegy, hogy RSV vagy CBR RR!

Akkora baromság ez a kezdőnek bármit lehet.

Nem arról van szó, hogy ne lenne olyan embber aki akár egy BossHoss-szal is vígan megteszi az első kilométereket, hanem a kockázatról

Egy kezdőnél nagyobb a kockázat a sportgépeknél.
Vannak kockáztató, meg kockázat kerülő emberek. Szerinted jó dolog kockáztatni, ezért vettél 1000-est. Játssz nyugodtan az életeddel. Más életével viszont felelőtlenség.

Általában a kezdők szívnak az erősebb motorral (vagy nevetségessé teszik magukat). Néhány kivétel azonban simán boldogul.

Ne legyetek mindig annyira nagyképűek, hogy a kivételek közé képzelitek magatokat.
Szeretnék már másodszor örülni.
Én nem olvastam a cikket sajnos. Csak Wiccát ismerem.
nemtom, a km mit számít...
gyakorlatilag mindenki azt állít be, amit nem szégyell.
ehhez a cikket is elég elolvasni (fastride, mivel onnan kezdődött ez az egész thread).
Tudod az ember 2x örül a Hyonak.
1x mikó megveszi
1x mikó eladja.
Érdemes lenne foglalkozni Kecskeméten a Hyo-val, mert viszik, mint a cukrot. Egy hét alatt kettőt eladtak... Az enyém lesz remélem a harmadik.
Nemáááááá.
Yamaha TDM 900, Suzuki DL650, vagy Honda CBF600s. Amelyiket olcsóbban sikerül megszerezni minél kevesebb km-rel. Az első kettő azért esélyesebb, mert a magasságomhoz jobban passzol. Vagy gondolkozom még a Hyo-n.
Helyette mi a kövi?
A héten megjön az újabb adag alkatrész, összerakja a gyerek és rögtön kitolja az eladó motorok közé.
Hiába mondta, hogy minden ki van cserélve rajta és ezt már érdemes lenne megtartani, én már nem ülök rá.
Hogy van a kóreai rettenet?
Az a gond hogy nem lehet megállni hogy ne húzzon nyelet először.Főleg nem 600-as idomos motornál ahol a nyomatékcsúcs eléggé fenn van.(bocs hogy megint kezdem).Viszont a másik fele hogy még ha meg is állja hogy ne húzza elkezd rutinosabbakkal menni és ott a gond.
Igyekszik utolérni őket a motor tudna menni csak a pilóta a nem.
Hány ilyen baleset van?
Sok.
Sajnos ez a megállom és nem húzom ez nem reális.
Inkább a megveszem a nagyot mert menő húzok neki és ha túlélem egész életre befosok tőle és mindíg lassan megyek meg nem találom egy évig a 6.-at.
ŐŐŐŐ! Úgy fest több realitás van abban amit én ugatok!

Zsé! Vegyetek gixxer 1000-es gépet aztán egykerekezzetek bele a naplementébe!

Milyen romantikus!
Igazat kell adjak!
Nap mint nap találkozom efféle magamutogató pojácákkal,akiket még magamra nézve is veszélyesnek tartok!
Nem csodálkozom azon(az általánosítás miatt),hogy néha rám is csúnyán néznek az autósok........................
Ha Kiss Vikire gondolsz, neki azért volt egy kis előélete motorozásban. A kecskeméti gokarton szinte minden nap kint volt a 250-essel pár évig.