Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10000km.kicsit többet vártam....
Most 1.6 a minta mélység.Bezzeg a szélén 3mili
Mennyit bírt neked a Road?
a franc, most néztem kell hátsó gumi
Lehet, hogy úgy kéne skálázni a fordulatmérőt, hogy 6000-től kezdődjön a beosztás.
jóvanna, nem kell a számokon lovagolni. az SV1000-hez képest határozottan könnyebbnek tünt
Ha a nő az aranyat akarja akkor nem kell neki az ezüst aranyozd be az életét.
Gixxer 600 163 KG a sövö 650 meg 168 KG.Az az 5 ványadt KG külömbség annyira érződne leszedem a kapaszkodót meg a kipufogót is félbevágom.
csak, hogy én is beleokoskodhassak kicsit a dologba:
szerintem a sor4 600 sokkal barátságosabb egy kezdőnek mint pl. a 650 SV, hiába papíron több lóerő. Múltkor kipróbáltam egy GSX-R 600-at, még úgy is meglepődtem, hogy mennyire nem megy alacsony fordulaton, hogy tudtam mire számíthatok. Szóval ha asszonypajti nem húzza 8000 fölé a fordulatot, biztos nem lesz vele gond. Ráadásul kisebb könnyebb moci, mint az SV.

viszont abban is igaza volt valakinek, hogy mielőtt nagy befektetést csináltok, először tegye le a jogsit, az úgyis fog kelleni. ott kell motorolni egy keveset, akkor el tudja dönteni, hogy vezetni is annyira szeretné, mint utasként ráülni.
Tényleg, nekem is esedékes lenne az olajcsere, meg gyertya, meg légszűrő, meg fékfolyadék, meg akksi... Azt hiszem ezekkel inkább megvárom a következő szezont.... de 1-2 gurulás még belefér idén :)
megkezdődnek a munkálatok rajta.Szelephézag állítás,futómű olaj csere,stb...
vazzeg addigra nem lesz motorom
És ha nem 3-án mennénk hanem 10?
Nekem muszáj mennem. "Szüretelünk" (Van 3 sor szőlőnk - kb 20 liter must)
Péntekre jó időt mond. A vasárnapi hazautam lesz nedves
Igen igen! Ő volt és erősen körbemotorozott mindenkit!

Adnál egy privát elérhetőséget? Lenne pár kérdésem!
Azt tudom hogy imádod az esőt.
Én annyira nem.
Majd még meglátjuk.Péntek tuti felejtős mindennap 6.ig meló.
Én biztos megyek a Balatonra valamikor péntek délután. 2 hónapja nem tudtam motorra ülni... szóval nem izgat az időjárás
Viszont persze ez nem zárja ki a jövő hetet
Hát ha már itt járunk egy szezonzáróra ütközhetnén is.
Pizza Almádiban ha már ott kezdtük az évet.
Nem a mostani hétvége inkább a következő az időjárást nézve.
Majd én nem :)
Az arcoskodás meg azért vicces még,mert mert mindenkinél van jobb.
Volt nálunk óvás azért,mert nem tudta elviselni a srác,hogy jobbak voltak nála ketten,de rászívott,mert nem voltak csalósak a motorok.Szerencsére csak egy ilyen arc van a csapatban...
A motorján a matricázás: bALÁZs
A motorozásnak szerintem pont nem az a lényege,hogy görcsösen próbáljon eredményes meg másoknál jobb lenni,hanem hogy élvezze,amit csinál,nekem akkor lettek a legjobb időim,amikor élvezettel motoroztam.
Nem azzal van a gond hogy körbemotoroznak.(engem KB mindenki) Hanem a nagy arcal.Na attól szállok le motorról menet közben.
Attól még nem lesz nevetséges valaki,ha körbemotorozza egy MZ-s.
Ha én nem is,de a dobogósok tőlünk a kupáról itt mindenkit körbemotoroznak MZ-vel,de ezzel nincs baj,egy rutinos versenyzőtől nem szégyen kikapni (nekem sem volt szar érzés a legjobb 11-ik hely,elsőévesként).A ciki az,ha valakinek a méregdrága motorjára nagy az arca,de fingja nincs a motorozásról,és így gyalázza széjjel egy MZ-s vagy robogós.Nagyon mókás érzés széria MZ-vel elmenni pályán a RRRRRRRR-ek mellett
Ja,és ismerek olyan csaj motorost,aki azért tud kicsit motorozni.Kis Viki neve mond valamit?A kecskemétni verseny előtt voltunk edzeni,ott ismertem meg,nagyon aranyos kiscsaj,18 éves és úgy megy,mint az ördög.

Budmyke!
A kakucsos fotódon Lovas Jani bácsi fordul veletek robogóval,ha jól látom.64 éves az öreg,és Brezován 59-et ment!Le a kalappal,nála már lehet motorozásról beszélni,pedig 30 lóerős sincs a gépe.
Hehe, hát irigy az nem vagyok. Nincs nagyon mire.
Van egy remek fiam. Mindig várnak rám otthon. Remekül keresek. Az úton - ha akarok - gyorsabb vagyok a közlekedők kb. 95%-ánál és az emberek kb. ugyanilyen arányánál erősebb is vagyok Mondhatjuk, hogy majdnem tökéletes az életem.

Nevetségessé akkor teszi magát az ember, ha ráül a 100+ lóra utána meg körbemotorozzák egy MZ-vel például.
(Ha személyeskedni akarnék, írhatnám azt is, hogy nem találja a 6.-at, de nem teszem )

Nem akar senki ócsárolni senkit, csak próbálunk minimális racionalitást belecsempészni a motorválasztásba. Persze tudom, nem kért senki tanácsot. Nem kell ránk figyelni.
Igaza van Bud-nak. Felesleges folytatni.

Őszintén remélem ti is azok közé a kivételek közé fogtok tartozni akik nem szívják meg a fokozatosság kikerülését.
A személyautóknál az eddigi hat kategória hat marad csak máshonnan közelítik meg. A cm3-t a KW váltja. Ezek alapján az új kategóriák, 37 kW alatt, 38-50, 51-70, 71-100, 101-180 kW, illetve e teljesítmény felett.

A motoroknál azonban más a helyzet. Az eddigi három besorolást a változtatás után négy besorolási kategória váltja. 12 kW alatt, 13-35, 36-70 kW, illetve e feletti kategóriákból választhatja ki mindenki azt ahova az motorkerékpárja tartozik.
Az eurotax túl bonyolult lenne. Itt csak megfogható dolgok alapján lehet besorolni, és az tény, hogy a ccm-nél jobb a kW. Nem jó, de jobb. Az adó kiszámítása is jobb így, bár nekünk persze ez nagy szívás, de hát ez van.
Az is tény, hogy nagyobb teljesítményű autóval több káresemény következhet be, persze vannak kivételek, de hát ők szívnak.
Valami rendszert ki kell találni, most ezt sikerült.