Mondjuk ezek közül max a főfékhenger külön pénz,meg egy gyorsgáz.
Szériában megyünk,nem tuningolhatod.Könnyű kuplung,generátor ki,ennyi tuning engedélyezett.Nekem 80ból lett versenyMZ-m,a gumi mondjuk sok.Heidenau RSW,előre-hátra 52,de jobban ragad,mint az SV-n a Dunlop vágott slick :D
ááá már az sem....abban a kategóriában is a ccm csökkentés a divat és mindenféle trükkökkel erősítik őket.....cserébe hamarabb megdöglenek mint a régi nagymotorok...
Veszel rá csövet, karbit, tengelyt esetleg féket és máris számolhatod hová lett a pénzed. én tudom és érdekesen jobb az életérzés mikor kapaszkodik a sornégyesek után.
Ha az MZ hááááááát....gyere ki jövőre egy futamunkat megnézni
OK,én még csak 52-t tudtam menni Kakucson (bár ezzel is sok nagyot kikerültem),de Zsombor meg Levente 46 alatt mennek,ami azért nem olyan szar,szóval lehet élvezni és nem kerül tízezrekbe,ha odavered.
Az SV-vel is pályázgattam párszor,Kecsón az aszfalt visszahajtotta a fékpedált,szóval lehet,de jobban élvezem az MZ-zést.H-ringen biztos jó a nagy,de arra nincs pízem :)
Passz.De ha ez egy ezres ami 280e mostani árfolyamon futóval meg ott vagyok 2 tank benzimből.Nameg le kéne alkudni 800euróra a tésztaevőknél.
Bár én a működőképes és 5-800euros határt tűztem ki célul.
Énnnn jót meccselni,köridőt javítani?
Áh messze vagyok én attól.
Csak jól érezni magam meg kanyart biztonságosan,és valamennyire gyorsan venni a cél ez a kotvány meg közel van az utcai gépemhez tulajdonságokban ezért gondoltam karbis SV-re.
400-as belpiacosok meg nem vonzanak jobbára öregek,széthajtottak és alkatrész sem könnyű eset hozzájuk.
Ha találnék egy olcsó Sradot az sem lenne rossz de sokat nem szánnék rá MZ meg lenne de hááááááát nem tom.Majd télen kiagyalok valami jövő évi murira.
Ha meg pályázni akarsz,ebben az erő-kategóriában,jobban jársz egy kisebb géppel.A 400-asok ugyan japán belpiacosak,de ha kifogsz mondjuk egy jó VFR400-at,Euroringen és annál kisebb pályákon jobbat mész vele,mint az SV-vel.
Ha olcsón akarsz jót meccselni,meg megtanulni motorozni,gyere MZ kupába,még tanáraid is lesznek (na nem én,majd a "veteránok")!
Akarja a ...szom forgalmizni meg restaurálni.Olcsón körözni pályára nem versenyszinten kéne.
Ne a normál gépet csukjam össze ha valami gebaszt csinálok.
link
1,5dcinél találkoztál olyannal hogy "fújja" ki a naftát?Csak úgy?
Szériában megyünk,nem tuningolhatod.Könnyű kuplung,generátor ki,ennyi tuning engedélyezett.Nekem 80ból lett versenyMZ-m,a gumi mondjuk sok.Heidenau RSW,előre-hátra 52,de jobban ragad,mint az SV-n a Dunlop vágott slick :D
Azajó legalább a villanyász is örül.
minnyá 16000 kő merazamenő.
OK,én még csak 52-t tudtam menni Kakucson (bár ezzel is sok nagyot kikerültem),de Zsombor meg Levente 46 alatt mennek,ami azért nem olyan szar,szóval lehet élvezni és nem kerül tízezrekbe,ha odavered.
Az SV-vel is pályázgattam párszor,Kecsón az aszfalt visszahajtotta a fékpedált,szóval lehet,de jobban élvezem az MZ-zést.H-ringen biztos jó a nagy,de arra nincs pízem :)
Bár én a működőképes és 5-800euros határt tűztem ki célul.
Áh messze vagyok én attól.
Csak jól érezni magam meg kanyart biztonságosan,és valamennyire gyorsan venni a cél ez a kotvány meg közel van az utcai gépemhez tulajdonságokban ezért gondoltam karbis SV-re.
400-as belpiacosok meg nem vonzanak jobbára öregek,széthajtottak és alkatrész sem könnyű eset hozzájuk.
Ha találnék egy olcsó Sradot az sem lenne rossz de sokat nem szánnék rá MZ meg lenne de hááááááát nem tom.Majd télen kiagyalok valami jövő évi murira.
Ha olcsón akarsz jót meccselni,meg megtanulni motorozni,gyere MZ kupába,még tanáraid is lesznek (na nem én,majd a "veteránok")!
Mind 500 körül kezdődik.
Fehér hondás.
Amúgy meglepő de AZ a honda fehérben még tetszik is.
Ne a normál gépet csukjam össze ha valami gebaszt csinálok.