Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szabi, régebben volt róla szó, most nem tudom visszakeresni, de alaposan kiveséztük. Szvsz a fokozatkijelzőnek több értelme van, mint annak a fékpadon is talán alig mérhető kiiktatásnak. A "tiltás" kiszedése azt jelenti, hogy két vezeték összekötésével (ennyi az "elektronika"!) elhiteti a computerrel, h a váltó folyamatosan hatodikban van - ott pedig nem a környezetvédelem miatt módosított jellegmező alapján adja a nyálat és az előgyújtást. Már ha a kétféle jellegmező eltér egymástól egyáltalán, vagy legalábbis érzékelhető mértékben tér el. Van aki szerint semmit sem ér, van aki meg brutális tuningnak nevezi. Szvsz ez inkább pszichés dolog. Divatja pedig énszerintem a Busáról származik, de ott nem a motorműködés jelleggörbéje, hanem a fordulatszámtiltás miatt adnak fals sebességváltó-jelet. (hatodikban ugye nem engedi leforogni, így nincs végsebesség. de mondjuk harmadikban engedi, ezért a computernek inkább ezt mondjuk.) Nálunk a fordulattiltással való szenvedésnek szvsz amúgy sem lenne túl sok értelme, a v2-t nem szokás üvegelni. Az autóm is leforogja a nyolcezret, de jobban gyorsulok, ha hétnél elváltom... Kérdés hogy a fordulatszámmal akarok szájkaratézni, vagy inkább ténylegesen lenyomni valakit a lámpánál.
Az ugyanaz mint amit a prop-tech-es cucc csinál csak nem kerül pénzbe, de szerintem azért érezhető a hatás. Nekem van elfekvőben egy "tuningolt" kormánycsillapító ami tulajdonképp abból áll, hogy úgy mint a telónál sűrübb olaj került bele....a hatás döbbenetes különbség, örülsz ha el tudod fordítani a kormányt, de cserébe mindenféle szitálás és tsai megszünnek. Szabi az svmedián tavaly rendesen ki lett tárgyalva a dolog, még ábrákat is mellékeltek hozzá.
Hali ! Engem is érdekelne a tiltás ki iktatása, szóval ha időd engedi írd majd meg. Előre is kösz. Üdv: Szabi
ismerjük :)

de ha már itt tartunk, van vkinek fotója hátsó sárvédővel szerelt 650-esről?
http://svmedia.hu/kiegeszitok/...

köszi
!
Nem tudom,a tre mód más e mint amit a prop-tech modul generál?Az meg ,hogy 1-2-3ban megszünteti a környezet védelmi tiltást nem ad borzalmasan nagy erőtöbbletet.Max.ad rá 2-3 lovat..azt meg ember legyen a talpán aki megérzi.Viszont a sebességfokozat kijelző elég hasznos találmány.Nekem injektorírással 116le-t sikerűlt a gépből kihozni keréken.Ebben van egy sportkipufogó,a proptech modul és egy sportlégszűrő is.Ami nekem még esetleg felírható gyenge pontként az a gyári kormányteló hiánya..vagyis olyan mintha hiány lenne..mert nagy sebességnél(és agresszív gyorsításkor)eléggé rázza az elejét.200km\h felett..
ha csinositgatni akartok!
http://svmedia.hu/kiegeszitok/...
Az is igaz. Én pl utálom aut.pályán használni az SV-t mert 150-60 körül azért már pörög eleget (nem szeretem tartósan forgatni. max gyorsításkot néha). Viszont sor4 1000-et sem vennék. Nekem 1re jobban behönnek az 1000-es V2-k (Aprilia Tuono, VTR SP2, vagy SV 1000)
Nekem is ott írták az injektort és jó lett. Utánvéttel is küldenek ha jól tudom eszközöket, de ezt a tiltást kütyü nélkül házilag is ki lehet venni vmelyik vezetékek összekötésével.
Az esztergomi Prop Tech foglalkozik ilyenekkel
És hol tudom beszerezni? Ez nem a GIpro?
Nekem a 650 esbe volt egy gyujtás doboz közé kell beiktatni ez a kis kütyüt ami kiveszi a környezetvédelmi titásokat.
én castrol superbikot raktam bele de volt benne act evo is attól csuszota kuplungom aztán meg motul 5100 volt benne az is franko volt
Ja,és nem nyelezem,3-7000 között használom.
Segítsetek.Nincs kedvem és időm végigolvasni a fórumot.Mehet az act evo 4T 10-40 a "régi" karbis sv650-be?A volt tulaj szerint most is az van benne (de ki tudja),semmi gond a váltóval,és egy dekát sem evett.
Előre is köszi!
köszönöm előre is!
Sajnos nem értek hozzá, nekem is más oldotta meg, de elég egyszerü dolog és a 650-él is ugyanúgy működik. Utána kérdezek hogy is műkszik a dolog, de az biztos, hogy jobb lessz.
Tudnál nekem erről a tri módról többett írni?
Józsi!
Azért üldözési mániád ne legyen. Senki nem bántotta (?) az SV-t, pusztán leírtam, mit tapasztaltam. Bár te biztos jobban tudod, hiszen neked 650-ed van.
Ezek szerint Balu meg biztosan issza a hűtőfolyadékot.
Én 36000-et mentem a magaméval mielőtt lecseréltem, de nem azért mert nem szerettem hanem mert csak. Az alapjáratot alap, hogy 1400-1500-ra megemelem mert akkor megszűnik a torpanásos jelenség(mint ahogy írtad is). Nekem volt karbis 650-em is és a villanymotoros feelingről annyit, hogy ha kiszeded a tiltást ami 1-2-3-ban benne van(asszem tre mód) azonnal olyan lesz mint állat, nekem 2.-ban az N-es 100 körül gázra kerékre állt. A víz azért szivárog több gépnél (nekem is) mert a vízcsöveket gyárilag annyira húzzák meg, hogy akkor és ott pont ne szivárogjon és amikor jönnek a hűvösebb idők és fűtetlen garázsban áll a hidegtől elkezd a csatlakozásoknál szivárogni ezért egyszerüen hidegen rá kell húzni a bilincsekre. Az első teló pedig az ezresen nem nagyon szokott felütni, az a 650-re jellemző így rugó csere nem kell hozzá, de a csillapítás tényleg gyenge ezért az olajat kell benne 15W-re cserélni mert gyárilag csak 5-ös van benne hiába írják több helyen, hogy 10-es. Én pont eladás előtt csináltattam meg és majdnem olyan lett a szelepelés és olajcsere után mint ami most van(kb15000-be kerül, ha csak olaj mert még új a gép akkor 6-7000). Az meg igaz, hogy motort mindenkinek olyat kell venni amilyet akar hisz azért általában szórakozásra használjuk és a mai új gépekkel azért ritka kivétellel nem lehet befürödni.
Igen!
Van sok igazság abban amit írtál. Engem spec. nem bántottál meg. Amiket le írtál biztosan így van de ezek közt vanak olyan spéci dolgok amiket csak Te tapasztaltál. Az Sv, a többi gyengeségét, futómű fékek,stb. azért az árával ellensujozza,mennyi is az új ára? Valamit valamiért!
Hol is kezdjem?
Próbáltam már a gsxf-et de nagyon nem nyűgözött le..Mikor benéztem az idom mögé akkor meg elég "papírvékony"
váz fogadott..Sem a teljesítményleadása nem fogott meg sem a kinézete bár ez erősen szubjektív vélemény.
Rossz tapasztalataim az sv-ről(hangsúlyozom ez csak az én véleményem és személyes tapasztalatok alapján íródott):
-Ugrándozik az alapjárat,bár ez erősen motorhőmérséklet függvénye de nekem már 99-102 fok környékén is előfordult az pedig már igencsak meg van üzemihőfok.
-Sorozatosan előfordult fulladás ami orvosolható az alapjárat emelésével..mivel azonban ugrándozik a probléma időnként megjelenik.
-10e km alatt másodrjára kell utántölteni a hűtőt mert elfolyik vhol a hűtővíz.Nem piti a dolog mivel az l(low)szint alatt volt tehát igencsak nem egészséges így járatni a motort.Az előző mocim 10e km alatt nem produkált ilyet.
-Az első futómű hajlamos bólintásra erős fékezés után..próbáltam bekeményíteni a futőművön de nem sok eredmény értem el.Sok fórumon javasolják komolyabb villarugókra cserélni a gyárit...nem olcsó mulatság az biztos.
Talán ennyi volt amit rossz tapasztalatnak éltem meg az sv-vel .Szalonból vásároltam a gépet és emiatt voltam egy kicsit bosszús.Ha egy agyon használt leütött gépről lenne szó talán azt mondom ok.De így...11000 km után egy kicsit sok nekem a hibalista.
Egyébként meg egyetértek azzal,hogy mindenki olyan gépet vesz amilyet akar és amilyenre pénze van.
Ami miatt nekem az sv vérszegénynek tűnik:elég villanymotor feeling-je van főleg az előző karbisokhoz képest.
Mielőtt jönnének a visszajelzések,próbáltam a karbist és olyan darálós vadászgép az injektoroshoz képest.
Nincs olyan hirtelen teljesítményleadás ami miatt azt mondom magam alá rakok.Pont e miatt lesz a köv.gépem mondjuk zx10.
Egyébként elnézést kérek azoktól akiket megbántottam a véleményemmel.Hajtson mindenki olyan gépet amilyet szeretne,balesetmentesen.
Ámen!
Valószínü, 1200-as lesz de csak 2010 re. Ezt olvastam egy USA lapon és a Német motoros lapok is ezt írták.
Hogy nagyobbat e még az 1000 gyártását is befejezték és a kereskedőknél sem lehet kapni.
Nanana! Már megint kezdődik! Ne bántsd az sv-t! az hogy alattad le áll meg csörög az nem a moci hibája! Vegyél egy jó cengát! Habár lehet az is leáll ha nem bánsz jól vele! Érdekes hogy nekem egy 650s van és azzal csináltam a rutin és a forgalom vizsgámat! 0km volt benne mikor megvettem! Nem volt sok tapasztalatom a v2-vel! Odáig egy henger enduró! Említettem már hogy nem állt le! Amúgy meg nekem ez a moci volt az álmom mióta a piacon van! nem azért mert nem tudnék sor4 et venni! Hanem ahogy kinéz a hangja…… Ja és bármit mondtok nekem a következő is sv lesz! Csak az 1000! Amúgy nem tervezik nagyobb sv gyártását?