Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezekről a cuccokról a 20/9745559 es számhoz tartozó emberkénél lehet érdeklődni?
az hogy kicsit ránget meg hogy leáll nem ugyanaz.. meg kell tanulni vezetni egy V2 est és akkor nem fog iylet csinálni.. egyébként a sor 2 őnél is jelentkezik ez a ksi rángatás
Egyébként az alacsony fordulaton leálló blokkra azt mondta aszerelő, ugyan ezt csinálja az 1500-as chopper is. (1500 alatt meghal)
Igen.
Ráadásul nem csak az én gépem csinálta, más SV-nél is hasonló tünetek voltak, ezért gondolom, hogy általános.
Ezt az sv-re érted,hogy leál és 3000 alatt csörög a blokk?
Egyet értek!
Anno én is azért döntöttem a nagyobb köbcenti mellett, mivel nem akartam nyelezni a motoromat, gondoltam alacsony fordulatból jól húz a gép, nem lesznek lórugásszerű nyomatékkülönbségek, ez be is jött. Azért megjegyzem, kicsit meglepő volt, hogy 1800-2000 alatt nemhogy erőtlen a motor, hanem leáll , 3000 alatt pedig már csörög kicsit a blokk.
Igazat adok teljesen .Végre kezdünk közös nevezőre jutni. Egy apró dolgot kivéve de tényleg nem a vita miatt írom. Nekem spec. ezelött 1,2 Banditom volt és ha veszek ismét sor 4-est legyen az bármely típus biztosan nem fogok 1000 alattit venni. Nem azért mert annyira tudok motorozni(néha a 600 is sok lenne) de azt a nyomatékot amit egy 1000-1200 cm3 motor tud fordulattal nem lehet vissza adni,és amikor valaki megérezte,hogy milyen nyomatékból motorozni csak mosolyog a süvítő 10-12,000 fordulatokon.
Nnnnna ott a pont...
Közútra sztem tük fölösleges 600 ccm-nél nagyobb motor, még pályán sem feltétlenül előny az ezres.
Ami pedig az összehasonlítást illetei sztem is tök fölös a V2-t egy sor 4hez hasonlítgatni. Mellesleg ezzel is lehet lábtartót karcolni pályán, (650 S).
Nem ismertem az idézett szöveget, de tökéletesen igaza van Talmának.
Sziasztok!
Én is úgy gondolom,hogy Sv-t nem azért veszünk mert az a "legjobb" v leggyorsabb motor.Van a V2-ben ami megfogja az embert,és nekem is van olyan barátom aki viszolyog ettől és sor 4-est cincál,de emiatt nem vitatkozunk.Aki tényleg gyorsan akar menni vegyen 1000-es vagy nagyobb sor négyest ,de álljon itt egy idézet:

"Ha valaki nekem azt mondja,hogy nekem már a 600-as motor kicsi,elkezdek magamban mosolyogni,nem állok le vele vitatkozni,csak megjegyzem magamnak az arcot,és megmarad bennem a kép,hogy ennek az embernek még van mit tanulni a motorozásról"
Motorrevü 2004.8. TALMÁCSI GÁBOR (világbajnok 2007)
Kedves Sv tulajok. Megy itt a vita,amibe sajnos én is bekapcsolódtam,bár ne tettem volna de ha már belekezdtem: Az Sv-olyan amilyen ismeri mindegyőnk,hisz evvel a típussal motorozunk. Az,hogy egyes emberkék hasonlítgatják sport motorokhoz teljesen felesleges, akit zavar és úgy érzi, hogy mellé nyult amikor sv-t vett, az adja el és irogasson máshová. Persze szívesen látjuk más típus tulajdonosait is az Sv fórumon. Az Sv egy jó motor se több, se kevesebb.Nem kimagasló a teljesítménye a kül alakja se semmi. Amiben mégis más és külömböző az a semmivel össze nem téveszthető V 2 es blokk, és annak gyönyörű hangja. Az erő pedig relatív, szerintem kevesen vannak akik a tudásuk miatt vesznek 150-180-200 Le motort de ebbe nem akarok bele menni mert megint vita lesz, és hogy sok emberkének mér kevés a 120-ló és azért váltott, ja tényleg az Sv nem megy 260 at ezrét kell egy 1000 gixer Bla Bla.
Az SV-nek pont az a hátránya, mint az előnye!
(na ezt jól megírtam)
Nem vitték el egyik véglet fele sem a tervezéskor, ezért pl nem olyan kényelmes mint egy igazi túragép, de nem is annyira virgonc mint egy szupersport.
Aki viszont szereti, az úgyis azt fogja nézni gyorsabb menetekre, hogy a futóművén mindkét irányú csillapítást lehet állítani, magasan vannak a lábtartói, kicsi az önsúlya.
Aki inkább túrázik, az meg azt, hogy valamivel kényelmesebb a vezetőnek és utasának mint a versenyszöcskék (bár jegyzem meg, 100 km/h alatt nekem gyötrelem a túrázás, bár az N és S ég és föld ebből a szempontból). Rugalmas motorja van, stb.
Átlagos motorhasználóknál viszont ennyi épp elég, nem megy két hétre túrázni az Alpokba csomagokkal, de időnként mehet gyorsabban is vagy kanyargászhat.
Én azért maradtam ennél, mert ez a gép is bőven többet tud a pályán, mint amire én képes vagyok (még mindíg 98 LE-re folytott). Ha esetleg elérek egyszer a határaihoz, akkor ráérek gondolkodni, kell-e más.
Nyilván amit írtam az 1000-re vonatkozik.
Megmosolyogtató, mikor olvasom az olyan hozzászólásokat, hogy pl GS 500-at ne vegyél mert hamar kimotorozod. Persze hamar megszokja az ember a gyorsulását, de nem ez jelenti a motor kihasználását.
Bocsi a hosszú monológért.
engem si érdekelne..
Megírhatnád, hogy miért nem jött be az SV!
Akár privátban is! Címem az adatlapomon.
Komolyan érdekelne!
lapon

eseteleg egy VTR 1000 SP2 őt lehet hasonlitani GSXR hez... SV hez semmi köze... annak a Fazer és a Hornet ami ellenfele lehetne mert ezekkel van egy kategóriába...
Ezzel egyetértek!
Hogy mi a szar motor, az egyéni vélemény.
Mindenki az igényeinek és a pénztárcájának megfelelő gépet válassza!
Lehetőleg egy túragépet ne sportolásra használjanak!
Ugyan lehet vele valamilyen szinten sportosan közlekedni, de nem úgy, mint egy ilyen célra tervezett gépen.
Lehet, hogy neked sz@r a GSX, de másnak pedig pont erre van szüksége. Amúgy meg inkább győződj meg róla magad arról, hogy mi sz@r, meg mi nem az, mert mások véleménye nem biztos, hogy fedi a valóságot.
Nekem sv 650-esem volt,most pedig gsxr 750-esem és összehasonlithatatlan a külömbség!Egy napon sem lehet emliteni a két motort,gondolok itt a fékre,futóműre és persze az erőbeli külömbségere!Egyszóval feleslegesen vitatkoztok mert teljesen más világ a kettő!
Persze,nem is szabad őket összehasonlítani, nekem is 1000-em van, futóműben pedig simán a R6 a nyerő.Pont ezt próbálom én is megerősíteni ,hogy nem egy kategória a kettő.
Hát nem tudom te milyen R6-sal mentél nekem volt sv mentem 1000Sv el is , 650esnél jovval jobban megy,a futóműve meg klasszisokkal jobb mint a 650-es nél mint az 1000nél.Sv egy túragép ne hasonlitsuk egy sor 4 sportgéphez
Egyébként egy sor4-es sportmotornál pl:gixer1000 már 4000-től használható a motorerő(http://totalbike.hu/tesztek/suzugsxr100t/)..am
i azért nem is olyan rossz.Sajnos elég rossz tapasztalatom van az sv-vel kapcsolatban és van némi keserűség is bennem..emiatt nem favorizálom az sv-t.Másnak biztos bejött nekem nem sajnos.
A gsx az egy sz@r motor és ez nem az én véleményem hanem azoké akik értenek egy kicsit a motorokhoz.Azért az sv nél sem fenékig tejfel az élet.Gyakorlatilag nem érdemes nyelezni mert hiába van tovább skálázva a fordulatszámmérő 9000 után nem nagyon történik semmi izgalmas.A futómű is elég gyenge viszont egy aránylag olcsó ezres v2-es gépet kapunk a pénzünkért.Azért egy sor4ből is lehet jó hangot kicsiholni egy jó kipuval..pl:van egy cimborámnak egy z750 egy micron dobbal...besz@rás.
Ne hogy félre értsd,én nem szidom az Sv-t hisz akkor nem ilyenem lenne.Vehettem volna sor 4-es sport motort de nem szeretem a visító hangjukat és .hogy 10000 ig kell huzatni,hogy megjöjjön a nyomaték. Ezért volt az Sv elött 1,2 Banditom,az is kb 4000-nél adja le a max. nyomatékot. Hasonló az sv-hez a karakterisztikája. Mentem pár kört egy R6-ossal,nagyon nem az én világom . Olyan mint a robogó vagy alapjárat vagy nyél gáz és akkor is várnod kell mig eléri a magasabb fordulat tartományokat,és visít mint a mi mindjárt kileheli a lelkét. Aki egy ilyen 600-as villanymotor után ül pl. Sv-1000-re ,hát igen megfog lepődni mert ha megszokásból tekeri meg a gázt 3-4000 fordulatnál, már forog is el az Sv kereke vagy emeli is az elejét.Ellentétban a 6-osnál szinte még semmi nem történik. Szóval én szeretem az Sv-t és tényleg tudja szedni a lábát. Nem kell össze hasonlítani szuper sport motorokkal,mert az Sv nem az. Igazad van abban ,hogy a motor vezetőjén nagyon sok múlik.Üdv: Szabi
a karburátoros szopatás miatt nem lehet már ezeket kapni... nem azért mert vmelyik is rossz motor lenne...
jaja nekem is volt egy VTR 1000 esem meg előtte sor 4 600 és hát lehet nem megy úgy viszont nem hallod azt hogy mindjárt széthullik a motor úgy pörög hanem szépen mész.. ja és a VTR alázta a sor4 600 at

más élmény az egész .. kinek mi jön be