Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A GSX600F-et gyártják tovább.
GSX650F néven. Gyakorlatilag a Bandit teljes idomos változata.
SV 1000-et sem lehet már kapni újonnan. És nem azért, mert rossz lenne.
Igazad van ,nálad a pont.Bocsi
Azert az sv 650 sem egy izomgep... nem kell elvarni tole hogy a korabeli sor4 600akkal felvegye a versenyt... mert nem tudja... Az osszes tobb 20-25 loval. volt 650em es probaltam is tobb sor4 ellen de nem nagyon volt meg az a buszkeseg bennem hogy ezzel lenyomok mindent... Ettol fugetlenul a 650 egy jol eltalalt "igenytelen" olcson fenttarthato vas... ami a magyar utakra boven tokeletes. En amugy szerettem az enyemet! Most 1 sv 1000-m van ezzel sem kell felvenni a tobbi sor 4el a versenyt mert az 1000 sor4nel is ott a plusz 20-25 lo... Amire kitalaltak arra jo, sportosan turazni... Hogy miert nem vettem sor 4et? Mert abban nincs meg az a bizonyos v2es feeling. Ezert :)
Odáig vagytok meg vissza a sor4el! Akkor miért nem vesztek olyat ha az olyan jó! Én mentem pl egy sor4es gsxf600as géppppel és szerintem kurvára nem tud többett mint az sv! Biztos komoly motor ha mér nem is gyártják!
de msot fogtam fel hogy nem is az ő motorjáról vannak a cuccok
jaj azt hittem jano irt
2002 es... a tiéden másfajta volt?
És az SV milyen évjárat?
a fékkar a fenti vagy a lenti ?
3307-es hozzászólás!
sziasztok

7végén leszek boldog tulajdonosa egy SV nek ami kicsit hiányos így érdekelne hozzá egy pár alkatrész
- plexi
- váltókar (lábnál lévő)
- fékkar (lábnál lévő)
- kapaszkodó

ha valaki esetleg tud nekem iyleneket és még olcsó is lenne az nagyon jó lenne
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és lenne néhány kérdésem hozzátok:
Most szeretnék venni egy SV650-et, elmondanátok a véleményeteket a motorról?
Érdemes megvenni, milyen tapasztalataitok vannak a gépről?
Előre is köszi.
kelemen73@freemail.hu
Abban persze teljesen igazad van, hogy a sor négy hasonló köbcentiben paramétereit tekintve verhetetlen.
Szabi!

A motorozás rendkívül meghatározó eleme a motoros. Kisebb pályán engem szinte minden motorral előztek már meg (robogó, MZ, stb.) . De előztem már busát, meg tuning, 200 LE közeli szupersport gépeket külső íven. Aki volt már pályán, az tudja miről beszélek. Az SV-nek nyilván nem olyan a futóműve, mint egy szupersport gépnek és kissé vérszegényebb is, de azért jó kezekben tud meglepetéssel szolgálni, főleg azoknak, akik csak a szupersportot favorizálják (újságok alapján, nem pedig tapasztalatból).
A motorgyártás egyhengeressel kezdődött..........
Nem kell ahhoz egy ezres moci.A gixxer 750 is elég jól odavert..hiába toltam neki.Jaa és még nem is kellett pályára mennem,sima utcai menet volt..
Ha pályán próbálsz menősködni,biztos sehol sem vagy az ezres négyhengereskhez ,ez nem is értem miért írtad?
Elég régen lehetett,amikor a soros blokkok még nem voltak a helyzet magaslatan,vagy még sehol. Anno a v2-es négy ütemü blokokkal kezdődött a mot. gyártás,aztán jöttek az a sor 2-esek és a négyesek,ha jól tudom. A vaterán nézem a dobokat. Köszönöm,hogy szóltál.Üdv: Szabi
Vecsési szám még tuti hogy él mert most hoztam a Zolitól pár cuccot!
Nem SV-re van specializálódva de van nála pár cucc hozzá és nagyon korrekt srác,évek óta járok hozzá!
Kis ízelítő az áraiból:-kuplungkar 2000 Ft. (új)
-index 4000 Ft. (bontott)
-G.P.R. titán dob 20000 Ft. (bontott)
-fejidom 35000 Ft. (Bontott)
-fékkar 5000 Ft. (új)
-fékpedál 5000 Ft. (bontott)


Most van nála egy 2003 előtti blokk 140000-ért de szét is bontja!
Hello!

Ezeket a bontós elérhetőségeket fórumokról szedegedtem össze.Nem tudom,hogy élnek-e még a számok.Mindenesetre érdemes hívni őket.Ha valakit elértél lécci írd meg,mert én is kiváncsi vagyok,hogy melyik működik még:

Vecsés 20/9745559,
Bp 70/5850436,
Baja 30/5798360,
Jánoshalma 30/9643532,
Csepel 20/9352002.
Akkor olvasd el újból a "kijelentésem" mert totál nem azt írtam amit írkálsz.
Egy lightos bmw legyújtás azért össze jött de akkor is nyélgáz kellett hozzá,plusz a hátsókerék az azért járt jobbra-balra mint a vesztés.Nem rossz,nem rossz de ha sikerűl elbótolni az sv-t visszatérek a sor4-hez az biztos.Back to basic..
Jaja, én is mindíg erre fogom
Viszont ha te alázol vele akkor nagyobb a dicsőség.
Bontó kérdés: asszem Vecsésen van vmi ilyesmi. Sztem olvass vissza picit volt már szó róla itt.
A helyzet az, hogy jó döntés ilyen motort választani, mert a pályán ha lealáznak (ami könnyen megy), elég csak megemlíteni, hogy nem is ide szánták.