sziasztok Sv sek valaki tud nekem segíteni hibátlan állapotú sv1000 s gyári kípufógót keresek jobb oldalit ? valaki esetleg tudna segíteni megköszönném széle útat
Szia Zizo! Bocsi,hogy ismeretlenül zavarlak de hozzád irányítottak ( Blue-Diablo).Amiről szó lenne az egy sebesség fokozat kijelző.Már régóta gondplkodtam rajt de most láttam Blue motorján és döntöttem.Eddig az ár is elég visszataró volt de ha minden igaz Te olcsobban is tudnál eladni. Nekem Sv 1000 N-es a motorom 2004-es évj. Erre kellene a kijelző,ha lehetséges. Üdv: Szabi. Ui:Ha esetleg az nem publikus a válaszod az e-mail címem : szabi7104@freemail.hu
Sziasztok!
Én is SV tulaj lettem, már kb 2 hónapja és a multhéten sikerült lerendszámoztatnom (olaszországból van a motor, 99-es évjárat, még a karbis). Eddig még csak olyan 800Km -t mentem vele, de nagyon megvagyok vele elégedve. Mikor a fogyasztását kiszámoltam nagyon meglepődtem, ugyanis 3,5/100KmLitert fogyasztott . Hozzáteszem, hogy nem is gyorsulgattam vele, a sebesség korlátozásokat is betartottam. Tehát úgyérzem, hogy sokáig lessz még az utitársam.
Az hogy mennyit forog hányadikban 650-nél függ az első gumi állapotától és méretétől valamint a lánc áttételétől is. Gyári állapotban 130km/h-nál forog 6000rpm körül +-200rpm.
Nekem volt a gépben iridiumos, pont azért tettem bele, hogy majd tovább bírja. Kb. 10e (gyertya életútjában 10e km) után egyre erősödő kopogás volt hallható a motorból, amire nem tudtunk rájönni hogy mitől van. Mint utóbb kiderül, a gyertya okozta, ugyanis 18-nál lecseréltem és megszűnt a hang. szóval többéért nem vennék iridiumosat, de ugyanannyiért végülis miértne.
Értem, köszi a tanácsot! Rossz csak nem lesz, ha mégis így jártam. Vmit muszály tennem, ez a mostani már haldokló félben van
Hogy ne legyen ez a check hiba kiírás néha, nemtudjátok mit kell megnézni. Csatlakozók rossz érintkezését írja a szervízkönyv ennél a hibajelzésnél... de nálam már minden össze vissza van kötözve a nem gyári lámpák, és a riasztó miatt. Összevisszaság van
Nézd ha ugyanolyan árban van mint a normál akkor 1 próbát talán megér, legf ha nem lesz jobb legk nem teszel bele olyat. Azt neked kell tudnod h anyagilag mi fér bele (norm esetben én nem tennék SV-be iridiumosat) ahogy írtam nekem most ez a CR9-es NGK van benne, ezzel megy, sztem legk is ezt teszem bele.
És irridiumossal valakinek volt vmi gondja? Mert így ugyan azon az áron akkor azért csak jobban megéri az. Nekem a gyárival csinálja néha azt hogy leáll, lefullad ahogy írtátok, bár óra szerinti 17500 km van már benn, az tény
Én is SV tulaj lettem, már kb 2 hónapja és a multhéten sikerült lerendszámoztatnom (olaszországból van a motor, 99-es évjárat, még a karbis). Eddig még csak olyan 800Km -t mentem vele, de nagyon megvagyok vele elégedve. Mikor a fogyasztását kiszámoltam nagyon meglepődtem, ugyanis 3,5/100KmLitert fogyasztott . Hozzáteszem, hogy nem is gyorsulgattam vele, a sebesség korlátozásokat is betartottam. Tehát úgyérzem, hogy sokáig lessz még az utitársam.
Nekem volt a gépben iridiumos, pont azért tettem bele, hogy majd tovább bírja. Kb. 10e (gyertya életútjában 10e km) után egyre erősödő kopogás volt hallható a motorból, amire nem tudtunk rájönni hogy mitől van. Mint utóbb kiderül, a gyertya okozta, ugyanis 18-nál lecseréltem és megszűnt a hang. szóval többéért nem vennék iridiumosat, de ugyanannyiért végülis miértne.
Hogy ne legyen ez a check hiba kiírás néha, nemtudjátok mit kell megnézni. Csatlakozók rossz érintkezését írja a szervízkönyv ennél a hibajelzésnél... de nálam már minden össze vissza van kötözve a nem gyári lámpák, és a riasztó miatt. Összevisszaság van
Nem éri el az 5 000 fordulatot ha jól emlékszem, de este megmondom neked pontosan!