nna meg volt a teljesítmény mérés és a beállítás is..Köszönet érte Kalivoda mesternek..Elég jól szól a dolog,majd teszek fel róla vidit is ha összejön..
Képet nem tudok küldeni és a márkáját sem tudom!A hosubában vettem kb. 2 hetet volt a motoromban és kb 500 km-t mentem vele!Ha gondolod este megnézem a márkáját meg le is fényképezem.
Sziasztok!
Egy sajnálatos esemény miatt úgy döntöttem egy jó időre szögre akasztom a bukósisakot,és eladom szeretett SV 650 S mocikámat!
Esetleg,ha valakit érdekelne keressen meg!
Jámbor Béla
0670 378 59 63.
6000ft-ért odaadom a kettőt,azt viszont nem tudom,hogy kell-e valamit csinálnod a láncal ha csak az első fogaskereket cseréled de mivel kissebb lesz az első fogaskereked hátrébb kerül a hátsó kereked.Max ki kell venni egy szemet a láncból!
Tényleg nem gyári, de nem is szép,ha közelről látnád, egy nagy tékolmány. Ezt még az előző tulaj barkácsolta. Egy sima ajtó zsanért hegesztet össze és arra még pár lemezt. Nem részletezem, kontár munka. Még nem cseréltemki de megfog történni. Üdv: Szabi
Helo! Múltkor már írtad asszem valakinek,én azt az árat sokallottam. mivel igazából csak elsőt vennék, az meg csak 2500 forint+pkba lenne. de ha elsőt egyre kisebbre rakom, attól még sztem nem lesz lánc cserés. Mondj azért egy árat, hátha, de igazából csak első kellene nekem. Köszi
Nekem van 14-es első +van hátsom ami a gyárinál 2-vel több fogas és igy nem kell cserélni a láncot sem kivenni belőle szemet és az óra sem fog csalni....Ja és sokkal jobban fog gyorsulni a mocid mivel rövidebb az áttételezés!
hali, nem tom milyen sv-t vettél, az enyémen (régebbi fajta) a műszerfalon van két lyuk, oda tudsz benyúlni csavarnyúzóval és tekerni rajta. aztán majd érzed hogy hogy jó neked a lámpa fénye.
Sziasztok. Vettem egy sv-650 S-t. Életem nagy álma vált valóra. Segítséget kérek: Lehet-e állítani a fényszórók magasságán valahogy ? Ha ketten felülünk rá minden szembejövő villog rám . A hátsó rugó már maxra van feszítve én nem látok semmi más állítási lehetőséget. Köszi.
Hali, lenne egy eladó sv650S 2000 es évjárat, de a különlegessége, hogy 11800 km van benne. Első gazdás aki egy idősebb úr volt, még nem volt 12ezres szervízen. Minden gyári rajta. A hátsó gumi mondjuk már cserés, de az jár hozzá másik. 850ezer irányáron.
Igen,egy sportosabb gépben gondolkodtam de újat nem kapnék érte.Egy használt sportmotort megvenni elég rizikós..Inkább marad az új gép és megpróbálok belőle kihozni amit lehet persze a józan keretek között..Aztán ha kinőttem vagy kicsi lett jöhet majd x év múlva egy másik gép.
Igen,a 400-ast ha jól tudom Japán piacra gyártották ezért érdemes vele vigyázni mert a japán belpiacos gépekhez nem egyszerű az alkatrészt beszerezni..Már csak pár nap és felállok egy dyno padra a gépemmel..Kiváncsi vagyok mit tud majd kihozni belőle a szaki..
Persze vannak 400-asok,csak azokat nem Európába gyártották. Ha jól emlékszem a Redbaronnál is volt párdarab és már az utakon is láttam. Persze nem túl gyakori,és mindnek dupla kipufogója volt mint az 100-esnek.Üdv: Szabi
Eladó vagy elcsrélhető egy 54-es méretű térdkoptatós Spidi bőrnadrág méretprobléma miatt.A hálós bélés kicsit kiszakadt de amúgy teljesen jó.Az ára 40 eft lenne vagy jó állapotú bőrdzsekire cserélném 52-es méretben.
Nincs semmi baj,utángyártottat biztos lehet kapni olcsóbban csak szét kell nézni.Elég drágák ha a suzukitól rendeli az ember.Pl:az a komplett idom ami az én vasamon van 108-ba fájt..Janó:Nem tudom,hogy jó e a 650-esre,valami hozzáértő embert kellene megkérdezni.
Egy sajnálatos esemény miatt úgy döntöttem egy jó időre szögre akasztom a bukósisakot,és eladom szeretett SV 650 S mocikámat!
Esetleg,ha valakit érdekelne keressen meg!
Jámbor Béla
0670 378 59 63.
Elsőt cserélem 14esre, mekkora különbségre ,,erőben", illetve km-csalásra, plusz fogyasztásra számíthatok?
Valakinek tapasztalat?
Azt szeretném kérdezni hogy ti SV 400-ast láttattok már?