Hali ! A vaterán láttam villahidat 650-esre,az évjáratra nem emlékszem de 6-7 ezer volt.Üsd be a vaterán,hogy suzuki sv. és megtudod nézni. Remélem segítettem. Üdv: Szabi
Jó benne a hűtővíz szintje. 19000 km van benn neki eddig castrolt használt, múltkor rakott bele motul olajat. érezhető különbség nincs. már amióta megvette 10000 km-nél azóta ennyi a hőfoka. elviszi jövő héten szervízbe.
Nem kevés benne a hűtővíz? Miylen olaj van benne? Mert ezek okozhatnak iylesmit. amúgy ha leállítja, az a legrosszabb, mert akkor leáll a hűtő keringetése és szétrepedhet a blokk. Pláne 120 foknál. alaphelyzetben 110-ig sem szabad eljutnia, ott vissza kell hűtenie.
Egyszer produkált neki 120at, de akkor le is állította már. Amúgy 100-110 között van neki, és sokat megy a ventije... én az enyémet még nem is hallottam. de szóltam neki hogy nézzen rá vmi szervízben.
Papír szerint a gyári gyertyát 12000 km után kellene cserélni, én kicseréltem de amint látod, nem szerette a moci ezért vettem bele másikat (Én amúgy a Motorrad-hoz mentem be a hibával ott is gyertyacserét javasoltak, meg hogy vigyem be a vasat, rádugják gépre. Be nem vittem de olvastam itt valakitől, h ő bevitte ui. hibával, de nem találtak semmit.)
Amúgy ezt a hibát leszámítva semmi bajom (bár pirosnál előreosonni, majd lefulladni megfizethetetlen élmény ) a géppel fasza a hangja, megy is amennyit kell szal faja
A barátomnak 650-ese van és az övé sem megy fel 90 ven fölé. Viszont az én 1000-es em ha megálok vagy araszolok ebben a kánikulában pillanatok alatt 100-105 fokot mutat és már indul is a ventillátor..Amikor együtt motoroztunk a haverommal az én 1000-esem kb 10 fokkal mindíg melegebb volt
120-at elég irreálisnak tartom, ott már igencsak fel kellene forrnia a cuccnak. Lehet inkább a hőgombája rendetlenkedik. Nekem se nagyon ment még 100 fölé, szal javasolnék egy ellenőrzést.
Nekem is csinál ilyet a 650-esem, hogy leáll csak úgy, és utána nehezen is indul... Ahogy írtátok általában melegben produkálja, mindegy milyen hőfoknál... megjegyzem gyári gyertyám van 15000 km-mel, lehet az az oka.
Bár a K&N szűrő meg a dobom nincs hozzálőve az injektorhoz...
Hogy miért csinálhatja? Nem tudom.
Másik dolog, hogy sokan mondták hogy elmegy a hőfokuk 100-120 fokig is.... Nekem most felvonuláson egy pillanatra felért 100ig, (először láttam a három számjegyet a kijelzőn) amúgy mindig max 93 körül van... kicsit lyukas a hűtőm, hetente rá kell tölteni, mert lemegy minimumra a szint. Talán emiatt lehet hőmérséklet különbség?
Szerintem a vizgombája romlott el. Nálam 95foknál be is kapcsol a ventilátor.
Most megyek, megveszem a gumit! Mikor érsz rá? Telefon?
Üdv, Peti
ez a 120 sztem is meredek picit
Amúgy ezt a hibát leszámítva semmi bajom (bár pirosnál előreosonni, majd lefulladni megfizethetetlen élmény ) a géppel fasza a hangja, megy is amennyit kell szal faja
SORRY!
Bár a K&N szűrő meg a dobom nincs hozzálőve az injektorhoz...
Hogy miért csinálhatja? Nem tudom.
Másik dolog, hogy sokan mondták hogy elmegy a hőfokuk 100-120 fokig is.... Nekem most felvonuláson egy pillanatra felért 100ig, (először láttam a három számjegyet a kijelzőn) amúgy mindig max 93 körül van... kicsit lyukas a hűtőm, hetente rá kell tölteni, mert lemegy minimumra a szint. Talán emiatt lehet hőmérséklet különbség?
Na mindegy, jó a gép és ez a lényeg