Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok Sv-sek valakinek megfordult már a fejébe hogy 1000 es sv teljesitményét növelni kéne? Nekem Sv1000 em van még full gyári kettövel kisebb lánckerék van elől egész jo de nem elég jo valami javaslat? álitólag ez az sv1037cc és nem 996 http://www.youtube.com/watch?v... ezt ithon kivitelezhető lenne? valaki aki jártas ilyen témában kérem válaszoljon előre is köszi széles utat.
Sziasztok!Ha valakinek esetleg szügsége lenne rá
Olaj: Motul 5100 10W-40.
Váz: kicsit melegszik ez tény, de annyira nem zavaró. Télen még jó is, mert melegíti a kezed ha megállsz :)
Hali!
Nem tud vki segiteni motor kivitelben Svájcba vagy a környékére?Olaszország vagy ilyesmi?Ha valaki motorért megy ki olaszba kifele esetleg üres kocsival?Persze nem ingyen gondoltam!Vagy ha vkinek az ismeröse akkor is szoljatok légyszi!Kösz
Ahogy mondod nincs harag!
Széles utat!
Olajat kellene cserélnem a 2000-es évjáratú sv650-ben... Tudnátok tanácsot adni hogy milyen olajat , illetve olajszűrőt vegyek? Előre is köszönöm!
Hali, ha lenne nekem eladó 650S es fejidom, lámpa, műszerfal meg ilyesmik, tudna e nekem valaki szerezni N es cuccokat? (felső villahíd, lámpa, műszerfal, meg kormány)
Hali ! Lehet,hogy igazad van ,nem tudom.végül is használtan vettem a motort. Lehet, hogy nyomták vele a kerekezést, bár elég megkíméltnek látszott és más nyomot nem láttam rajt ami kínzásra utalt volna.(2004 évj.) Bár a Nép itéleteket végig olvasva sok sv-nél írták a szimering szivárgását. Már mentem a motorral majdnem 800 km-ert és úgynézki ,hogy egyre jobban tetszik,persze már régen is tetsztett,külömben nem ezt vettem volna. A 650-est én gyengének tartom azért mondtam,hogy nem tetszik.Ez elött 1,2 Banditom volt,és most akartam egy v2-est. Motoroztam már v2-vel, sőt volt sor 2-esem is,sor 4-em is és egy hengeres is.A sor kettesből volt a 850-es Tdm és volt 900-asom is,ezek szerintem nagyon jó motorok csak kevesen ismerik. Egyszer pedig egy Tuonoval voltam egy Spanyol túrán, az még a régebbi modell volt de az annyira nem jött be.Ezért gondoltam az sv-re. Majd nyár végére ha már bele nyomok pár ezer km-ert okosabb leszek. Üdv: Szabi
Hello Szabi!
Az első telószimering eresztése kerekézs utáni odacseszésből eredhet, (vagy már naon öreg, nem tudom mikori amotorod) Nekem még soha nem kellett cserélni ezért sok infoval ezzel kapcsban nem tudok szolgálni. És sajna szerintem ha nem tettszett a 650, ez se nagyon fog tetszeni (lehet inkább sor4 kéne? (Volt már ezelőtt V2-esed?
Az olajra figyelj mindig ! és a kerekezés miatt ugye a lánc se bírja addig mint normál használatnál, ill a nagyobb rázkodás miatt néha nem árt ellenőrizni a csavarokat. egyébként meg csak a kötelezők
Üdv
Szia ! Először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot és reagáltál a kérdésemre de sértődés ne essék. Nem arra vagyok kíváncsi , hogy a barátod ismerősének a haverjának a rokona ezt és azt mondta és ,hogy az apukádnak is az a véleménye,hogy ....... Tudod engem azok a vélemények érdekelnek amiket saját tapasztalat alapján gyüjt valaki. A mende mondák és pletykák nem.Kb.20 éve motorozom és szereztem némi tapasztalatot a motorok terén de egy számomra új modell nekem is új.Spec. nekem a 650-es nem jön be. Próbáltam többször is de nem. Persze attol az lehet jó motor.Még egyszer köszi. Gyüjtsd a tapasztalatokat és légy óvatos. : Üdv: Szabi
nah jah azért sv1000 el lehet szépen kerekezni
A blokk melegszik, de a váz nem melegszik át,úgy hogy ne lehessen megmaradni rajt! Húzni kell neki és nagy király!
Ne is haragudj de ez faszság! Egyáltalán nem melegszik úgy fel a blokk, hogy átmelegítené a vázat (persze városban gyök2-vel van rá némi kis esély ) és ezt nem hallottam az ismerősöm ismeősénak az ismerősétől hanem TUDOM. 5éve SV-zek! Ja és én egyáltalán nem csalódtam a 650-es után az 1000-ben kibebabsz... ott jóóóó! megy mint állat , kerékre jön mint állat egy igazi vadállat
Valaki innen ma Citadella? (Persze ha nem szakad le az ég )
Mo.-n ilyen oldal idomot lehet kapni mint a 2ik képen van hogy a vázig tart az idom, nem úgy mint az elsőn ?
Egyik ismerősömnek is vol 1000es SV-je és az volt vele a tapasztalata hogy annyira melegedett a blokkja hogy a vázat is kegyetlenül átbelegítette és alíg lehetett megmaradni rajta.
Nekem a suzukki márkakereskedésnél mondták azt hogyha már egyszer van 650es SV-m akkor ne rontsam el a képet egy 1000essel mert csalódni fogok benne(mondom a suzuki mondta!)
Fr peter nek igaza van!
Sajnálom ha megbántottalak, remélem összejön az üzlet.
Engem nem az zavar, hogy irogatsz olyan dolgokat ami vagy igaz vagy nem, hanem az hogy az ÉN nevemben irogatsz! Ha tőled kérdez valaki valamit én nem fogok rá válaszolni a nevedben! és ezt kérlek tartsd tiszteletben!
egyébként megkaptam az önéletrajozd mert állítólag szeretnél nálam dolgozni, de ha már most nem jövünk ki jól , felejtsd el!
Üdv Mindenkinek. Sikerült vennem egy SV 1000-est, amire már nagyon régóta vártam. Viszont az első teló. szimering ereszti az olajat,tehát cserélnem kell. A kérdésem az lenne, ha már valaki cserélte ezt,hogy van e valami extra az sv-n vagy simán cserélhető, esetleg mire érdemes figyelni. Vagy valami másrol is írhattok ami esetleg az SV jellegzetes hibája vagy betegsége vagy amire érdemes odafigyelni. Már régóta motorozom de ez az első v2-em. Nagyon tetszik. Üdv: Szabi
Sokat nem tévedtél... A kütyü annyit csinál, hogy 1-2-esben (többek szerint 3-asban is) olyan jelet generál, mintha 4-esben lenne. Mert ugye midenn fokozatban más az ellenállás. Hogy a környezetvédelmi normáknak megfeleljen 1-2-ben máshogy dolgozik a befecskendezés mint pl 4-esben. ezért a kütyü annyit csinál, hogy a bejövő jelet módosítja, így az elektronika azt hiszi a motor mindig 4-esben (vagy 5,6) van. Így tehát a befecskendezéstől nem csökken a motor eleje, tehát nincs ilyesfajta környezetvédelmi leszabályzás.
Nekem a fokozatkijelző miatt van benne, aki nem pályázik, nem húzza mint egy fasz és nem motorozik több éve, az nem fogja megérezni a változásat. Ha meg ez a fontos, akkor inkább vegyen gixxert ne SV-t.
Igen, nekem van. Akinek ez megér ennyit az vegye meg. Azt meg írd meg, hogy szerinted mi nem igaz amit leírtam.
Nagyon szépen köszönöm, kaptam nála majdnem mindent. :D
Cső! Ellenállásokkal tudja az gépezet h mennyi anyagot adagoljon az injektor! Minden sebességhez más ellenállások vannak! Ha bekötöd azt a kütyüt, annak is van némi ellenálása (szóval mást fog érzékelni) a motor úgy érzékeli mintha pl: 1 helyett 2-be lenne és máshogy adagol az injektor! Valami ilesmit csinál! ha meg nem akkor tévedek de én így hallottam! Csáó