Köszönöm a kommenteket!
Inkább beviszem 18000-es szervízre, habár még csak 17400 van benne!
Az nem gond!? Úgy tudom +, - , 1000km!?
Vagy nem jól tudom? De így nem akarok vele járni nehogy valami gond legyen a végén!
Azért be ne vágd a durcát... én is hülyék vok azért járok ide...
scottpeter: sportobot én úgy raktam fel ,h le lett vágva az eredeti cső (hacsak nem raksz fel egész rendszert). Itt egy kép h hol lett vágva
Cső! Az nem gond ha csak úgy tudod megnézni ha döntöd. Sőt ez természetes. A Legjobb ha szólsz vkinek hogy tartsa full egyenesbe amíg megnézed. Ha jelzés alatt vagy és nem gyulladt ki a lámpa se akkor ne önts utána, ha viszont jelez a lámpa akkor jó ha nyomsz bele mondjuk 10V 40-set.
Basszus! Szóltál volna korábban! Most rendeltem nagyvasról, de nekem haver elhozza, igaz kicsit tovább tart, de nincs posta... Ha szóltál volna, azt is hozzácsapom....
Mikor lecserélted az első lánckereked kettővel kisebbre, az ezresnél mennyit számított pluszban, és mennyire kezdett csalni az óra felfelé? nagyon durván? fogyasztás nőtt észrevehetően?
Remélem tudsz valami használható infóval szolgálni
Nekem 650es van igaz, de most akarom cserélni az elsőt ami elvileg 15ös, 14esre. és kiváncsi lennék mivel jár... 2500 a fogaskerék + 1890 a rohadt pk
Hy Edem!
Épp ez az, hogy a minimum alatt van és csak akkor látszik az olajszint ha egy kicsit megborítom jobbra a motort! Azt hiszem inkább elviszem holnap a szervízeb az a biztos!
De azért köszönöm a kommentet!
A víz még nekem se ment 97 C-fok felé! ( csak 1 hónapja van meg )
Nekem csak akkor áll le ha nincs kellően bemelegedve! Ha bemelegszik semmi gond vele!
Nekem nem hörög le a gép, nálam ilyesmi szokott lenni:
K&N szűrő + sportdob nem lett ráhangolva a moccra, ezért 60 fokig 2000 az alapjáratom.
Fullgasnak írtam, ezt írták:
Lehet termosztát baj, de lehet egy vízhőfok érzékelő probléma, vagy akár ECM hiba is.
Tapasztalt már valaki ilyesmit?
A hőfok 95 fok fölé még sose ment, a ventim még sose kapcsolt be.... minden más ismerősnek ugyanekkor már 104-110 fok, és megy a venti... rossz lehet a mérőm? minimálisan sérült a szélső lamellám, melegen kicsit csepegteti a vizet, mivel javítsam meg?
Egyik nap írtátok, hogy melegszik a váz stb... nekem a hátsó henger úgy melegít, hogy szinte olykor kibírhatatlan.... a tank alatt ott a hővédő. ez valami problémára utalhat? a tank alja felé, és az ülés eleje melegszik.
Múltkor volt olajcserém az általatok nem javasolt Act Evora... nincs vele semmi bajom, 2500 km van az olajban azóta, sebességet szépen veszi, szépen jár a motor. Azonban csinál olyat a gépezet, hogy melegen nem emel ki rendesen a kuplung, és ha nem adok gázt sebességbe rakva lefullad (alapjárat megfelelő 1200). Nem rendszeres, alkalmi mindössze. ez milyen hibára utalhat?
14000 km lesz a vasban óra szerint gyári gumikkal.
Használt ill olcsó gumija valakinek nem lenne hátra? 160/60
Na összeszedtem most minden kínom, bánatom, ha tudtok segítsetek légyszi
Járatás után várj 4-5 percet, és úgy nézd meg a szintet!
Figyelj rá, hogy full egyenesen álljon a motor, mert 1-2 centi oldalra is sokat számít a szinten.... csere érett az olaj, lehetséges, hogy evett belőle. de ha nincs minimum alatt, akkor a cseréig már elfut
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy nemrég vettem egy Sv 650S-t! Végig vezetett szervízkönyve van! Most 17300 km-er van benne és 18000 lenne ismét a kötelező csakhogy mikor vettem az olajszintett nem néztem meg a motorba csak már itthon! Az olaj csak akkor jelenik a kis mérőn ha egy kicsit oldalra boritom! Ilyenkor mi a teendő Mit javasoltok? Lehet eszi az olajat!? Vigyem szervízbe, vagy tegyek bele én? Ha valaki tudna nekem segíteni valami hasznos infoval azt nagyon megköszönném!
Hali, érdeklődnék hogy 2000es évjáratú sv650 s re műszerfal burkolata van e valakinek? Kellene még egy jobbos első lábtartó. Másik kérdésem pedig, hogy hogy lehet rárakni sv650 re sportdobot, vagy valakinek lenne-e eladó?
Köszönöm a gyors választ.Mikor voltam kötelező szervízen 6e-nél a figura rádugta a laptopra és azt mondta minden rendben van..Azóta fulladozik néha...Gondoltam rá,hogy lehet a nyitott dobot és a sportlégszűrőt össze kellene hangolni de nem hiszem,hogy az lenne a gond vele..
Szeva! Ezek szerint nem egyedi eset, az enyém is csinál ilyet. (Beindítom hagyom járni picit aztán indulásnál sebesség pici gázfröccs erre lefullad.). Én most cseréltem benne gyertyát (NGK CR9EK kétpólusú), azóta nem annyira, de azért még így is csinálja néha. (Ritka kínos lámoánál miután előrepofátlankodtál lefulladni ).
Ha valakinek van vmi. haszn. tippje én is meghallgatnám. Főleg frpeti hsz.-ére volnék kíváncsi miután beletett már pár km.-t SV-be.
Még annyi Motorradban annyit mondtak vigyem be, 2-3 ezeréér rádudgják kompjúúúterre hátha kijön vmi. lehet megjátszom.
Sry ha hosszú lettem. szép álmokat mindenkinek.
Hallo
Kemény az előélet - nem mondom!
Szerencsére én is sok motort kipróbálhattam már, és remélem még többet fogok
A 650-essel nekem nem volt ilyen tapasztaltom, hogy gyenge lenne -kívéve autópályán mert ott 246-nál megállt (óra szerint), da az 1,2es bandit után megértem. én is banditról ültam SVre de az enyém csak 400as volt viszont az is naon durván ment, (full tuning ) 180+ 6ban 2500/min
Széles utat
Üdv
hello Lacko!
Király a gép a youtubeon és tényeleg azt állítja, hogy 1037ccm valszínű megfúrták a blokkot és kapott nagyobb dugót vagy csak kamuzik a csávó :)
Találós kérdés!: Mi hiányzik még igazán erről a mociról?
Ha teljesítményt akarsz növelni és van pénzed, először vegyél egy kipuf rendszert kb: akrapovic (ne csak dobot!), ha nincs túl sok pénzed irasd át az elektronikát, és ha már felfele húzod a gépet gondolj a fékekre is!
Üdv
Inkább beviszem 18000-es szervízre, habár még csak 17400 van benne!
Az nem gond!? Úgy tudom +, - , 1000km!?
Vagy nem jól tudom? De így nem akarok vele járni nehogy valami gond legyen a végén!
scottpeter: sportobot én úgy raktam fel ,h le lett vágva az eredeti cső (hacsak nem raksz fel egész rendszert). Itt egy kép h hol lett vágva
Mikor lecserélted az első lánckereked kettővel kisebbre, az ezresnél mennyit számított pluszban, és mennyire kezdett csalni az óra felfelé? nagyon durván? fogyasztás nőtt észrevehetően?
Remélem tudsz valami használható infóval szolgálni
Nekem 650es van igaz, de most akarom cserélni az elsőt ami elvileg 15ös, 14esre. és kiváncsi lennék mivel jár... 2500 a fogaskerék + 1890 a rohadt pk
Előre is köszi!
Üdv: Edem
Köszi a választ,azért megnézetem a szervízben(amúgy is garanciális még).
Széles utat,olcsó benzint mindenkinek!
A 650-esem ugyanezt csinálta, mint amit írtatok. Alapjáratot felhúztam kb 150-200-zal és a probléma megszűnt, nem fulladt le egyszer se utána.
Üdv
Épp ez az, hogy a minimum alatt van és csak akkor látszik az olajszint ha egy kicsit megborítom jobbra a motort! Azt hiszem inkább elviszem holnap a szervízeb az a biztos!
De azért köszönöm a kommentet!
A víz még nekem se ment 97 C-fok felé! ( csak 1 hónapja van meg )
Nekem csak akkor áll le ha nincs kellően bemelegedve! Ha bemelegszik semmi gond vele!
K&N szűrő + sportdob nem lett ráhangolva a moccra, ezért 60 fokig 2000 az alapjáratom.
Fullgasnak írtam, ezt írták:
Lehet termosztát baj, de lehet egy vízhőfok érzékelő probléma, vagy akár ECM hiba is.
Tapasztalt már valaki ilyesmit?
A hőfok 95 fok fölé még sose ment, a ventim még sose kapcsolt be.... minden más ismerősnek ugyanekkor már 104-110 fok, és megy a venti... rossz lehet a mérőm? minimálisan sérült a szélső lamellám, melegen kicsit csepegteti a vizet, mivel javítsam meg?
Egyik nap írtátok, hogy melegszik a váz stb... nekem a hátsó henger úgy melegít, hogy szinte olykor kibírhatatlan.... a tank alatt ott a hővédő. ez valami problémára utalhat? a tank alja felé, és az ülés eleje melegszik.
Múltkor volt olajcserém az általatok nem javasolt Act Evora... nincs vele semmi bajom, 2500 km van az olajban azóta, sebességet szépen veszi, szépen jár a motor. Azonban csinál olyat a gépezet, hogy melegen nem emel ki rendesen a kuplung, és ha nem adok gázt sebességbe rakva lefullad (alapjárat megfelelő 1200). Nem rendszeres, alkalmi mindössze. ez milyen hibára utalhat?
14000 km lesz a vasban óra szerint gyári gumikkal.
Használt ill olcsó gumija valakinek nem lenne hátra? 160/60
Na összeszedtem most minden kínom, bánatom, ha tudtok segítsetek légyszi
Figyelj rá, hogy full egyenesen álljon a motor, mert 1-2 centi oldalra is sokat számít a szinten.... csere érett az olaj, lehetséges, hogy evett belőle. de ha nincs minimum alatt, akkor a cseréig már elfut
Lenne egy olyan problémám, hogy nemrég vettem egy Sv 650S-t! Végig vezetett szervízkönyve van! Most 17300 km-er van benne és 18000 lenne ismét a kötelező csakhogy mikor vettem az olajszintett nem néztem meg a motorba csak már itthon! Az olaj csak akkor jelenik a kis mérőn ha egy kicsit oldalra boritom! Ilyenkor mi a teendő Mit javasoltok? Lehet eszi az olajat!? Vigyem szervízbe, vagy tegyek bele én? Ha valaki tudna nekem segíteni valami hasznos infoval azt nagyon megköszönném!
Köszönöm a gyors választ.Mikor voltam kötelező szervízen 6e-nél a figura rádugta a laptopra és azt mondta minden rendben van..Azóta fulladozik néha...Gondoltam rá,hogy lehet a nyitott dobot és a sportlégszűrőt össze kellene hangolni de nem hiszem,hogy az lenne a gond vele..
Ha valakinek van vmi. haszn. tippje én is meghallgatnám. Főleg frpeti hsz.-ére volnék kíváncsi miután beletett már pár km.-t SV-be.
Még annyi Motorradban annyit mondtak vigyem be, 2-3 ezeréér rádudgják kompjúúúterre hátha kijön vmi. lehet megjátszom.
Sry ha hosszú lettem. szép álmokat mindenkinek.
Tud vki SV 650-re olcsón bukógombát?
Ha kis gázt adok lefullad az sv-m...Szerintetek ez szabályos így vagy írány a szerviz?
Nincs valakinek egy fölösleges hátsó ülése? K7-es 650-eshez kéne.
Kemény az előélet - nem mondom!
Szerencsére én is sok motort kipróbálhattam már, és remélem még többet fogok
A 650-essel nekem nem volt ilyen tapasztaltom, hogy gyenge lenne -kívéve autópályán mert ott 246-nál megállt (óra szerint), da az 1,2es bandit után megértem. én is banditról ültam SVre de az enyém csak 400as volt viszont az is naon durván ment, (full tuning ) 180+ 6ban 2500/min
Széles utat
Üdv
Király a gép a youtubeon és tényeleg azt állítja, hogy 1037ccm valszínű megfúrták a blokkot és kapott nagyobb dugót vagy csak kamuzik a csávó :)
Találós kérdés!: Mi hiányzik még igazán erről a mociról?
Ha teljesítményt akarsz növelni és van pénzed, először vegyél egy kipuf rendszert kb: akrapovic (ne csak dobot!), ha nincs túl sok pénzed irasd át az elektronikát, és ha már felfele húzod a gépet gondolj a fékekre is!
Üdv