Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorbontó,Vecsés!Zoli barátomnál biztos találsz valamit ami jó rá! Tel.:06209745559
Hali! Kellene nekem egy főfékhenger tartályal meg fékkarral együtt vagy sv650é vagy gsxr-600é 2000 évjáratról. (a kettő ugyanaz) vagy ha tudtok még oylasmit ami esetleg megegyezik a 2000es sv650 tipusúval szóljatok már. Iszonyat sürgős lenne.
Nekem nem tiszta, amit ír.
EU-s zajvédelmi normára hivatkozik, és h ezért van fojtva. (Mármint elektronikusan).
Szó szerint csak annyit említ, h "retard", ami sokmindent jelent, többek közt az előgyújtás csökkentését.

mindenesetre 2. és 3. fokozatban jobb gázreakciót és kb 1LE pluszt ad a cikk írója szerint.
Ez eddig értető csak azt nem vágom hogy mit is módosít ez a motoromon?Több kaját ad neki vagy a gyújtással mahinál?vagy nem tilt le bizonyos sebességi fokozatba(ami egy nagy marhaság lenne)
Ezt nem értem!
Köszi!
Respect! Neked van igazad!
A többit kitöröltem, meg ne sértsek vkit.

Más:
Valaki panaszkodott, hogy az általam linkelt oldal angolul van.
Tömören lefordítom: a fokozatkijelző nélküli, csak a "tiltást kiszedő" (hahaha!) dobozban nincs semmi, csak egy szakadás. (Gy.k. szakadás = elcsíptek egy vezetéket). Ennyi! Ezért is van az egyik fotón egy csipesz meg egy tekercs szigszalag. Ugyanis ezen kívül semmi se kell a saját "dobozod" elkészítéséhez. A megadott érintkezőt kihúzod a csoportcsatlakozóból (csipesz!), majd szigeteled (szigszalag!). Ennyi! Már lehet is menni a forgalomba, próbálgatni, hogy mit hozott a "tuning". Bár ennek megvan az a hátránya, hogy nem lesz felmatricázott kisdoboz az ülésed (tankod) alatt.

Komolyan mondom......

üdv,
Zoli.
Hihetetlen mennyit tudtok vitatkozni ezen a Speed-Box-on!Mint már említettem nekem is van ilyen (15-éves korom óta motorozok) de nem igazán vettem észre különbséget a teljesítményben!A másik meg az hogy ha ennyit szarakodik valaki azon hogy "megvegyem-nevegyem" nevetséges 6-7000 ezer forintért akkor szerintem adja el az SV-t,vegyen biciglit és csapjon a fejébe "sábesz deklit"!

Egyébként nekem kétségeim vannak azzal kapcsolatban hogy ez a vacak bármiféle tiltást kivesz:
1.:Ahova csatlakoztatni kell onnan a váltóból jönnek fel különböző ellenállásokon keresztül a jelek hogy az ECU tudja hogy hanyadikban vagyunk!
2.:A gyártó cég honlapján a katalógusban azt írják hogy SV 650-nél csak a környezetvédelmi tiltást veszi ki,de amikor megkaptam a csomagot már az volt a leíráson hogy a biztonságtechnikai tiltást is feloldja!
3.:A K3 előtti SV-hez is van ilyen cuccuk csak azon meg nincs ECU!Akkor meg mire kell csatlakoztatni?A gyújtásra?Nem hinném!
Szerintem humbug az egész de mindegy én nem is ezért vettem meg hanem a seb. visszajelző miatt!
Ja és érdekel a hely? mikor szerdÁN, most? átadod?
Basszus 5000-nél emeli az elejét, TE minek vettél SV-t, neked SImson se való
Azért írtam, hogy felesleges közútra, mert egy V2-vel senki sem közlekedik úgy közúton, hogy folyamatosan 8-9e-t pörögjön, vagy tiltás közelben legyen. Pályán néha jól jöhet, hogy nem tilt le! Egyébként pedig közúton is szét lehet lehet hajtani egy motort, nem kell neki pálya. Én azt javaslom mindenki váltson el 5e-nél, és használjon gyári dobot.

Ha valakit érdekel, akkor a szerdai Honda-napon egy hely kiadó a Kezdő I. csoportba!
Ezt olyan valaki mondta, aki 2:13-at ment karbis SV-vel a Hringen... ő használta, tőle tudom. SVClubon az alkatrészek topicban fenn van a hirdetése azt hiszem - de anno ide is betette - nézz rá mennyiért adná, és fel is hívhatod az infoért. :)
Csati, köszönöm a megerősítést! Én is úgy gondoltam (de nem voltam biztos benne), hogy a tied be is lehet beszerelni, max csak a csatlakozó lehet más, de nekem van hozzá két féle csati is úgyhogy tuti jó a tiedbe is! Ha érdekel sajna már 7000FT , Az első "KELL" üzenet viheti!
Értem. Mondtam h írjál msnen ill mailon, csak itt írtál. én 6000ret tudok adni érte ahogy arról volt szó már. ha kell a csávónak, vigye el akkor ő. ha 6ba adod keress meg és küldheted.

Széles utat!
Pusi: Mi a különbség a két dolog között, nem igazán értem mi a rosszabb? ha a pályán vagy ha a közúton pörgeted szét a mocit? tudod kuplung - váltó - fék ja meg a gáz !
KEDVES MINDENKI!
Örülök, hogy ilyen jó témát tudtam szolgáltatni, és kedves frpeter köszönöm a helyettem tett mindenttudós válszaidat, neked van már a mocidba ilyen? mert ha MÉG NINCS te is megveheted de te csak 20000ért most már!
Edem: két évig használtam mint már említettem, a csatlakozó a tank alatt található nem igazán tudom most ennél pontosabban leírni itt, de megmutatom személyesen, eljössz bp 3. ker és szakszervízbe beszerelem neked! és tehát frpeter állításával ellentétben 1-es 2-es 3-as-ban teljes teljesítményt ad le a moci de a tiltás 11500-nál megmarad. Mivel használtam tudom mit kell érezni: egynesbe, sima gyorsulásra csak ha régóta motorozol fogod megérezni, de gázra nem 5500-nál jön kerékre hanem már 4500-5000-nél ágaskodik.
Viszuont a helyzet hogy mostanra lett egy vevő az SV medián 7000-ért. KELL VAGY NEM?
A régiben nincs környezetvédelmi fojtás, mivel nincs iylen jellegű szabályzóelektronika sem, mivel injektor sincs.
És ezt honna tudod ki mondta neked mert szeretnék én is beszélni azzal az emberrel!
Köszi!
Értem köszi!

Most lehet hülyét kérdezek, de itt volt a komment h elveszi a tiltást... szal mondjuk (mondok egy számot) 2 lóerővel többet ad le a gép, és ugyanúgy 11500nál szabályoz 2-3ban ha berakja az ember?

Vagy miez h elveszi a tiltást, 2-3ban nem szabályoz a mocc csak pörög amíg bírja szusszal?

Gondolom előbbi
Tényleg létezik, de a szerepe csupán annyi, hogy 2-3-ban elveszi a tiltást. Viszont valószínűsítem, hogy nem akarod szétpörgetni... szvsz teljesen felesleges közútra.
Itt van ez az:
Most kérdeztem meg a prop-tech-től és azt mondta a góré hogy van ugyanúgy!15 az ára és 2.-ba meg3.-ba lehet változást érezni.A tank alatt van valami amit me kell bugerálni.
A lényeg hogy van
K3 előttiben szeritnem nincs, mivel az még karburátoros, így nincs meg ez a fajta számítógépes vezérlés.
Nem kell semmit szétvágni. Az ülés alatt van egy kábelköteg, ami ott csatlakozik egymásba. Namármost a két csatlakozó közé beépíted a modult (gyári csatik rajta vannak).
Valai akkormondjamár meg nekem hogy a 99-02-es SV-ke is van ilyen környezetvédelmi tiltás!És ha van akkor hogy lehet kiiktatni mert itt már bemásolt valaki egy linket de az tiszta angol és egy mukk se jön le belőle.Vagy ebbe is kell valami kis elektronika hogy az végezze a dolgát?
Köszi hali!
Ja és fontos lenne köszi még1x!
Aham, értem, szal csak speed box... honnan lehet tudni, hogy működik? ha van mailed, küldj róla azért képet légyszi, vagy itt mutass... a motoromon már megvan a két csatlakozó helye, vagy vágni kell vhol a cuccost? ilyesmit jólenne ha eltudnál magyarázni... pageres riasztóm van, már ígyis eléggé megvan variálva a vezetékezésem

edem89@freemail.hu
vagy msn: edem89@msn.com

Üdv
Üdv Mindenkinek. Kérdeznélek benneteket,mint rutinos SV-s ek, hogy az 1000-be milyen olajat ír elő a gyár?