A helyesirasra valoban jobban odafigyelek majd.
Viszont az ekezetekkel kapcsolatban mar nagyobb gondom van, mert 15 eve nelkule gepelek es amikor megprobalom hasznalni, akkor a masodik mondatot mar reflexbol rosszul irom es osszevissza lesz az egesz.
A bolti egyszerű fékfolyadékot nem tenném szívesen motorba....tudod vettem most egy mérő eszközt kint és méregetem az itt megforduló gépeket, eddig csak egynél mértem jót, amit tavaly nyáron már cseréltünk.........a drágább se sokkal drágább, pl a ferodo 5.1 félliterest 2100-ért adom és az tényleg jó....
Ne haragudj meg ,de megpróbálhatnál helyesebben és ékezetekkel írni! Egy kicsit fárasztó olvasni így a hozzászólásaid!
Egyébként motorvásárlás után érdemes az összes üzemanyagot (motorolaj ,fékfolyadék ,teleszkópolaj ,hűtőfolyadék ,stb.) lecserélni. Először is nem tudni az előző "gondos " gazda miket rakott bele és mikor. Másodszor így tiszta lappal indulsz ,és nyomon tudod követni ,mit mikor cseréltél ,és mit kell még cserélned .Jó ha vezetsz valami kis füzetet ,ide nem csak az időpontokat ,kilómétert irhatod be ,hanem a saját tapasztalataidat is mondjuk egy fékbetétről ,olajról stb.
650-es ugye? Akkor 14-es az olajleeresztő és ha lehet nyomatékra húzd vissza meg ne nyúljon a menet. A fémszalagos olajszűrőfogót használom amihez odaférni vele mert a legbiztosabb fogást nekem az adta amihez nem ott kalipert, de az SV-hez könnyen hozzáférni. Fékfolyadékot ne töltögess hanem ha lehet egyben cseréld mert nem tudhatod mi van benne főleg, hogy ha utántöltötték csak egyszer is biztos nem 4.-essel hanem 5.1-el......általában én is azt teszek bele és mivel nem drága dolog inkább keress vele szerelőt vagy ha biztos vagy magadban jól légteleníts utána. Ne azért cseréld ki mert 1dl hiányzik hanem mert valószínüleg "öreg" már és 2 évente amúgy is cserélni kéne.
Talán 500-100 pénz körül már van dot4 es folyadék fél óra bőven elég a cseréhez.
Olaj nekem már rég nem sötétbarna.Kérdezz rá milyet rakott az előző tulaj és öntsd fel anyira hogy max-min közt legyen.Ha lesz csere a közeljövőben vegyél 3 litykót és abból töldsd után a mardék elég lesz a cseréhez.Szűrőfogóból jó az univ, tipus is.
Atugrottam a garazsba tuzetesebben megnezni a gepet es eszrevettem, hogy egyreszt az elso fekkornel az folyadek szintje a kormanyon levu tartalyban csak az aljan lotyog, messze van a minimumtol. A kezikonyv annyit emlit, hogy egyreszt Dot4es folyadekot tegyek bele, masreszt ne keverjem a kulonbozo fajtakat. Ezek szerint a hianyzo egy deci miatt total ki kell cserelni? Mar amennyiben nem tudom, hogy milyen van benne eredetileg.
Masreszt a motorolaj szine erosen sotetbarna volt, jol sejtem, hogy az nem jo?
Harmadreszt neztem olajszuro lehuzot es nem nagyon volt valasztek, az egyetlen ertelmesebbnek kinezo darab egy lancos megoldasu univerzalis cucc volt. Nem egy nagy osszeg, csak kivancsi vagyok, hogy van-e valakinek ilyen jellegu eszkoze. Valami ilyesmi.
Valaki emlekszik fejbol, hagy hanyas kulccsal lehet kitekerni az olaj leeresztot? Az osszes szerszam apamnal van...
Viszont az ekezetekkel kapcsolatban mar nagyobb gondom van, mert 15 eve nelkule gepelek es amikor megprobalom hasznalni, akkor a masodik mondatot mar reflexbol rosszul irom es osszevissza lesz az egesz.
Sanyi! Béka elejét eddig nem találtam ,de ajánlották a Racsi bontót ,ha gondolod jövő héten megkérdezem .
E van ha valaki Km óra nélkül vesz motort.
Egyébként motorvásárlás után érdemes az összes üzemanyagot (motorolaj ,fékfolyadék ,teleszkópolaj ,hűtőfolyadék ,stb.) lecserélni. Először is nem tudni az előző "gondos " gazda miket rakott bele és mikor. Másodszor így tiszta lappal indulsz ,és nyomon tudod követni ,mit mikor cseréltél ,és mit kell még cserélned .Jó ha vezetsz valami kis füzetet ,ide nem csak az időpontokat ,kilómétert irhatod be ,hanem a saját tapasztalataidat is mondjuk egy fékbetétről ,olajról stb.
Olaj nekem már rég nem sötétbarna.Kérdezz rá milyet rakott az előző tulaj és öntsd fel anyira hogy max-min közt legyen.Ha lesz csere a közeljövőben vegyél 3 litykót és abból töldsd után a mardék elég lesz a cseréhez.Szűrőfogóból jó az univ, tipus is.
Masreszt a motorolaj szine erosen sotetbarna volt, jol sejtem, hogy az nem jo?
Harmadreszt neztem olajszuro lehuzot es nem nagyon volt valasztek, az egyetlen ertelmesebbnek kinezo darab egy lancos megoldasu univerzalis cucc volt. Nem egy nagy osszeg, csak kivancsi vagyok, hogy van-e valakinek ilyen jellegu eszkoze. Valami ilyesmi.
Valaki emlekszik fejbol, hagy hanyas kulccsal lehet kitekerni az olaj leeresztot? Az osszes szerszam apamnal van...
Jó neked itten ez van: