Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg annyira nem lesz eső de hideg viszont igen vasárnap.Bár még változhat.
Balesetekre,áttekert Km órára általános állapotra eladóra karok és kezelőszervek ha eredetiek az nem hátrány.KB ugyanarra amit minden motornál meg kell nézni.Különösebb tipushiba nincs amire kell figyelni.
Sziasztok!

Egy kollégám Sv650-et szeretne venni, van valami amire vételnél figyelni kell? Típushiba esetleg? 2002-es lenne a motor.

Köszi:
Atesz
Szerintem meg elég 1x megázni és máris elszíneződik a leömlő...
Köszi,majd egyszer valamikor összefutunk.
Marketing a cucc jó része.Amiket fémeket sorol hogy benne vannak és beleépül a hengerfalba mind puhafém.Ergo ahogy felmegy le is jön.Ezt amennyi a reklámfilmben van minden motor kibirja.A mithbusters pont ilyen mitoszokat vizsgált és huvvvára nem sikerült kinnyírniuk egy rozsdás bontóból származó millio km-es motort.Bár a fehérítő asszem ölt rendesen pár perc alatt.
Én már olvasztottam el dugót kipuffogó nélkül pedig víz vót benne. Persze nem okoskodásnak szántam ezt. Az egyedüli csodaszer a Prolong csak, az olaj, víz nélkül és betonnal is megy, meg asszem öntöttek homokot is a szelepfedélbe a reklámba azt kell venni
jó lett a vidi Balu! egyszer meghallgatnám élőben is
Erőgépet azt má csak tudod.Én jó pár kokit kaptam.
Ja végül is.Én úgy tanultam hogy a hűtőfolyadéknak kell állandó hőmérsékleten tartania a motort.És az tökmindegy hogy mi hol megy alapon vagy 11e ren pörög.
A kipufogógázok hőmérsékletéből lehet teljesítményt mérni ( igaz csak erőgépeknél alkalmazzák) de hűtés nélkül elöbb áll meg egy motor mint kipufogórendszer nélkül.Nézd meg a Zsigulis kissebbségi meddig elmegy kipufogó nélkül!
Sejtettem, h lesz valaki aki ezt nem így látja. ezért emeltem ki erősen a szerintem szót. Én így tudtam. De ezekszerint rosszul tanították nekem, most bennem dőlt össze minden
Ezt a hőelvezetést hol hallottad ,érdekes teória. Minden megdől amit eddig tanultam!
Én Ferodo 5.1-et teszek bele ha nincs másra igény, az van jó áron és még a minősége is elfogadható. Persze van ennél racsingosabb is, de az drága és hát komoly pályázóknak célszerű......akik nem nevetnek!
Tavaly egyszer.És tényleg csak a teszt volt a cél.Bár ha 103-at eléri a dugeszban pesten akkor cseszhetem ha bekrepál tőle.
lenne igény egy oldalra ahol lehet chat-elni(azonnali üzenetküldés), a fórumozóknak?
alapjáraton teszed a legrosszabbat a motorral a nuku hűtéssel. A motor legfőbb hőelvezetője a kipuffogó. Értem, h csak test céljából csináltad, de sűrün ne tedd sztem. SZERINTEM
rendben főni viszem a tojásaimat
remélem jó idő lesz,és tévednek a jósok
4300 nál már réz színű.Mivel asszem rozsdamentes valamilyen szinten a leömlő így nem csoda ha pár száz után megbarnul.Jelesül nekem alapjáraton ment sokáig hogy lássam megy a ventillátor a sérülés után akkor sötétben izzott a leömlő.
Az nem csak olajtól van. Pályán kell a fém fékcső is + normális betét. Ebknt Dot 5.1-est rakj bele, az biztos jó.
Szia, érdeklődnék, hogy fékolajból milyet ajánlasz és mennyiért, pályázgatásra? csak mert utoljára a hringen ki kellett állnom, úgy felpuhult a fék (gyári minden).
meglátom mire jutok holnap a superzone-ban, köszi a felajánlást
Majus valahanyadikan mar be vannak irva ha adfig raer felolem johetsz is.
Bar ziher hogy berelek biciklit.
há milyen dob van ezen a SV-n? link
jövő héten még hétköznap is otthon leszek egész nap, de persze hétvégén is.....először csak megnézem és megbeszéljük, hogy mit szeretnél.