Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Őőő én nem akarok vészmadárkodni de ahogy néztem az időjóslást botrányosan szar idő lesz Vasárnap viszont 1 héttel később, 15 enyhén felhős!

http://koponyeg.hu/

http://www.idokep.hu/

Szóval csak 1 javaslat mindenki egészsége és kényelme érdekében...
1 szóval kurvahideg lesz esővel

üdv: szobbal
Zsémester!

Végeztünk a telj.méréssel,lökök fel róla videót.Sajnos a tunning nem valósult meg de így is szép adatokat kaptunk kerékre..
1 éve akcióban 48 körül volt a pár!
20e alatt meg lehet mondani egy motorról hogy kb mennyi van benne. 30 felett már érdekesebb a kérdés ránézésre.
Az enyém már a szalonban is "réz színűre hasonlított"
Akkor egy használt gépet sóztak rám
Hat erre semmikepp ne alapozz . Nekem is mar regesreg elszinezodott, pedig csak most van benne 12800 es nem hajtom...Nezd meg a kepeim kozt.
ha nem indiszkrét mennyiért vetted a sport attackot?
Na erre azért ne vegyél mérget ,meg lehet égetni azt 100 km alatt is!
Ma kaptam egy ilyet:
"SV-knél pl árulkodó jel a kipufogó leömlő színe: kb 18-20 ezer Km felett kezd bebarnulni (réz színűre hasonlít). Ha egy olyan hirdetést találsz, amit mondjuk 10 ezer km-el hirdetnek, de már elszíneződött a leömlő, akkor ott már valami nincs rendben."
Na a ma estére lebeszélt motorom elvitték, úgyhogy továbbra se lesz gépem.
Rendben!
Sanyi, ha találok magamnak egy "jó" SV-t, ejössz segíteni megvenni?
Nem szolgál semmi értékes infoval, hacsak nem hibát jelez a gép normál üzemben is. Amúgy eszköz kell hozzá.
mi meg majd durrogunk neked
Egyszerű a képlet! Hívd Sanyit oszt csá!
Akkor megkergetlek titeket!
Letöltöttem az SV 650 szervíz leírását és abban láttam, hogy van egy öndiagnosztikai üzemmódja (Dealer mode?) az ECU-nak, amiben kiírja az esetleg hibás szenzorok kódjait a műszerfalra, ha jól értettem. Bár pontosan nem értem, hogyan aktiválódik (mintha egy kapcsoló lenne az ülés alatt)...
Ha megyek vásárolni (használt) SV-t, szerintetek van értelme ilyesmivel játszani? Szolgál ez releváns információval a gépről?
Bocsi, nem akartunk akkor feltartani!
Persze, sima fold utra tokeletes, ahhoz meg van a hasmagassag es a rugout. Mikor az SV-t vettem en is vacilaltam a DL-n, aztan vegul SV lett
itt vagyok,itt vagyok.
brékó brékó jelentkezem
Sanyi még szép hogy megyek!
bocsi hogy ritkán vagyok itt ,de keresem a zsíros kenyérre valót
A DL sem való már endurozni ez tény. Se a futóműve se a súlya nem alkalmas rá. De egy sima földúton jobban elmegy mint az SV. Ezért szerettem volna DL-t.
Ja azt neztem en is az AfricaTwin cikkben... Olyanokat irnak, hogy ez mar nem is lesz jo endurozni, meg, hogy mar a 650es DL is mar nehez az endurozashoz ....Szerintem ez mind turamotor, nem pedig enduro...csak rahuzzak az enduro dizajnt...max sik folduton mennek ilyennel...nem endurozni
Néha szokok beleolvasni a totalbike cikkeiben lévő kommentekbe.Hátttt most vagy én tévedek vagy ők nem motoroznak de megy ottan az hogy túragépnek feltétlen a gyenge motor a jobb egy erősebb helyett.Eszem néha megáll.
Hat volt nagy kapkodas azon a vasarnap delutan, az biztos . De vegul minden megoldodott...le a kalappal
Na ezt lehet, hogy én tettem rosszul vagy egyáltalán nem vissza a nagy kapkodásban.... ...... ......asszem a kartergázcső........gond nem lehetett, hogy mellette volt legfeljebb olajpárát nyomott a légszűrő házra........monnyuk mégegyszer olyan szimultán melót egyszerre 4 gépen nem szeretnék.......
Megtalaltam mi okozza a "szelephangot". Le volt csuszva egy cso, ami asszem a legszurohazba csatlakozik alulrol . Mar oruletbe kergetett az a hang...vegul visszatettem a csovet es megszunt
Remelem amig lent volt nem keletkezett kar...