Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Futómű sérült?
Hát a bontás már megvolt tegnap előtt, még egy-két dolgot meg kell nézetni rajta aztán meglátjuk
Holnap megmondom pontosan!
Ha tudod akkor kéne vinni valamelyik lukat.....biqm, jelentkezz!.....tudsz jönni?
Ha elvileg úgy alakul akkor Dórit vigyem? Ezügyben amúgy ma eldől a dolog, de holnap legkésöbb, mármint, hogy jön-e más utas!

A palacsinta rendelést pedig felvettem!
anélkül ne is gyere!
Ha gondolod akkor a szerelős túrós palacsintából befér egy-kettő a számodra! Otthon már említettem, csak neked legyártják!
Ez ügyben ma hívlak....
Fr felrakott egy idomhianyos turagepet siman lehetett vele menni a muanyagok nelkul ugyhogy csak bontani kell.
Ja es ha holnap szandekszol jonni ki kene talalni egy talalkozasi pontot.Ket hely meg mindig szabad.
Nekem is kényszer szünet van nekem sajna a sulit kellett kifizetnem így a motort csak májusba lehet elkezdeni összerakni
Nekem jo ha tuzet gyujtunk es enekelgetunk.
Zoli jól írta, az útvonal oda és vissza attól függ, hogy mennyi időt akarunk szánni a túrára mert ki lehet menni kevésbé eseménydúsan, de gyorsan és lehet erdőkön át is menni kanyargós úton ami kb 1 órával hosszabbítja meg a menetidőt. Majd a tetthelyen eldöntjük mi legyen. Na meg attól is függ, hogy éttermezni akarunk-e vagy viszünk kaját és a hegy tetején a parkolóban eszünk?
"....a gépet magyarok tervezték és kilencven százalékban idehaza készült; a végső simításokat az olasz Moro Racing végezte. Magyar alkatrészeket sajnos alig találunk: Marzocchi fejre állított villa, Brembo féknyergek, Breaking tárcsák, Rizoma markolatok és irányjelzők, LighTech kormánycsutkák és kezelőszervek társulnak a Suzuki DR-Z 400 blokkhoz....."-

http://totalbike.hu/magazin/2010/04/06/halva_sz
uletett_pannonia/

90%-ban idehaza készült?!?!?Jó vicc.......
csütörtökön nem jön valaki a prop-tech-hez?
Nem, nem hiszem, hogy olcsobb lenne. Ezt nem is mondtam. A "megfizetheto" szot hasznaltam... Ha az olcsobb japan gepekkel egy szinten lesz arban, akkor versenykepes lehet.
Indulás 8:30 shell kút M3.Majd balasagyarmatig vágom utána jön a homár..........öööööööö.......homály.
Na 577-es banda! Mi az itiner?
Csodák még vannak.:)
Amúgy már az is gáz hogy asszem egy Horvát manus tartja szívügyének a magyar motorkerékpár feltámasztását.
Vagy az a Danuvia?
Te komolyan hihetőnek tartod hogy egy itthon gyártott vas (EU) olcsóbb, mint egy tömeggyártott Japán vagy Olasz? :)
Én az ejtöernyőzéssel vagyok így.Fel nem tom hogy tud valaki egy működő gépből kiugorni.
En azt olvastam teljesen magyar a gep, asszem csak az elso futomu olasz...szoval lehet nem DRZ, bar elegge hajaz ra a kinezet, meg a ccm. Mindenesetre nem lenne rossz egy megfizetheto magyar vas
sokmindennel nem tudtam megbarátkozni életem során..ezek közűl a repülés az egyik..
Felszálltálmár?
Ne feledd ami felmegy az biztos hogy le is jön.Csak nem mindegy hogy hány darabban.
Zsé király lessz a mocid fehírbe jó utat meg minden