Zoli jól írta, az útvonal oda és vissza attól függ, hogy mennyi időt akarunk szánni a túrára mert ki lehet menni kevésbé eseménydúsan, de gyorsan és lehet erdőkön át is menni kanyargós úton ami kb 1 órával hosszabbítja meg a menetidőt. Majd a tetthelyen eldöntjük mi legyen. Na meg attól is függ, hogy éttermezni akarunk-e vagy viszünk kaját és a hegy tetején a parkolóban eszünk?
"....a gépet magyarok tervezték és kilencven százalékban idehaza készült; a végső simításokat az olasz Moro Racing végezte. Magyar alkatrészeket sajnos alig találunk: Marzocchi fejre állított villa, Brembo féknyergek, Breaking tárcsák, Rizoma markolatok és irányjelzők, LighTech kormánycsutkák és kezelőszervek társulnak a Suzuki DR-Z 400 blokkhoz....."-
Nem, nem hiszem, hogy olcsobb lenne. Ezt nem is mondtam. A "megfizetheto" szot hasznaltam... Ha az olcsobb japan gepekkel egy szinten lesz arban, akkor versenykepes lehet.
En azt olvastam teljesen magyar a gep, asszem csak az elso futomu olasz...szoval lehet nem DRZ, bar elegge hajaz ra a kinezet, meg a ccm. Mindenesetre nem lenne rossz egy megfizetheto magyar vas
A palacsinta rendelést pedig felvettem!
http://totalbike.hu/magazin/2010/04/06/halva_sz
uletett_pannonia/
90%-ban idehaza készült?!?!?Jó vicc.......
Amúgy már az is gáz hogy asszem egy Horvát manus tartja szívügyének a magyar motorkerékpár feltámasztását.
Vagy az a Danuvia?
Ne feledd ami felmegy az biztos hogy le is jön.Csak nem mindegy hogy hány darabban.