Láthattad! Benne van 6000 km és még simán jó! Mivel elöl hátul ugyan az a guma van (sport attack) így esélyes, hogy míg az elsőt megeszi a kis suzzy addig a hátsóból 2 is elmegy! Úgy számolok, ha nem kapok defektet akkor a hátsóban még egy 3-4 ezer benne van ha közút, ha pálya akkor 2-3 ezer! Nekem a sport attack bevált, de most valamiért csibész drága! Esküszöm olcsóbb a Metzeller Sportec M3!
Hali! Nekem road attack van, a gyari michelin-nel ezerszer jobb, mashoz egyelore nem tudom viszonyitani SV-n. Palyara nem megyek, azon kivul nekem eddig bevalt .
Helló. Merre vagy Skóciába és mit csinálsz? Én következő hónapba landolok Glasgowba és megyek Perth mellé pár hétre. Milyen idő van kint most? Bár csak 1 hónap múlva megyek...
Nemrég vettem egy 650s-t és még csak most kezdem már kiismerni, egyre jobban megszeretni a motort.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e valami típushibája, valami amire oda kell figyelni? A motor 2002-es, az utolsó csővázas, 19.000 km-el, vezetett szervízkönyvvel van. Most volt műszaki, de én még szervizbe nem vittem. Hivatalos márkaszervizbe volt hordva csak és tudtommal csak a kötelező szervizre.
Van-e valami ami előjöhet rajta, vagy hamarosan rá kellene-e nézni?
Ez most nagyon fennköltre sikerül.
Ma rokonlátogatás volt a program.
Pályázáshoz meg még szedek magamra kis rutint és ha melegebb lesz megyek.
Ja és pénzt mert kiköltekezek ebben a hónapban.
Kezdő emberek, zéró tudás, erős motor, Rossi fantáziák! (tisztelet a kivételnek)
Sokszor ott a baj, hogy nem tartják be a fokozatosságot! Én pl a 650-es elött lehúztam 3 szezont a kezdőgéppel (Gs500) amit még így is erősnek tartottam elsőre pedig 24000 km-t (ami szerintem kevés) Együtt töltöttünk. A lényeg, hogy tisztelni kell a lovakat, 1 is ki tud nyírni, nemhogy 48-72 vagy akár több mint 100. Járjunk pályázni, szerezzünk rutint, és szokjunk össze a gépünkkel. Válasszuk meg kivel megyünk és legyünk mindig tisztában azzal, hogy mik a saját határaink!
Persze kell fejlődni és kell a jobbakkal menni, de ne akarjunk rekordokat sem egyénit, sem csapatrekordot dönteni. Itt arra gondolok, hogy a túrákon tartsunk meg egy rendszert, követési távolságot és dinamikát! Remélem így tarthatom azt a szintet, amit eddig, hogyha szervezek egy túrát akkor mint idáig mindenki hazaért!
Vigyázzunk magunkra!
Ja és még én se tartom magam rutinosnak, SŐT! Mindig van mit tanulni, hiszen jó pap is holtig él!
Speciell én már lenyomtam ebben az évben 1500km-t ebből 500 azon az 50 km-es szakaszon történt ahol estem... Én a fáradtságnak tudom be a saját hibámat.
A sok szezon elejei esés egyelőre még annak tudható be hogy
- az autósok nem készültek még fel ránk,
- sok motoros valóban úgy ül fel, mintha csak tegnap motorozott volna
- hiába a 15-20 fok az aszfalt rohadt hideg és poros
- a gumik nem melegednek fel olyan hamar és rosszabb a tapadás
- kátyúk, úthibák a tél után ahol van ahol meg javítják de szarabb mint volt pl. a nálunk a Mecsekben is sikerült olyan aszfaltot lerakniuk az egyik kanyarban ami nem épp a tapadós fajtából való
majdnem hivatalosan talpra állt a kicsike.