Hát... Máig én sem értem. De a józan ész ezt diktálta. Persze lehet hogyha előre tudom a dolgokat nem adom el, legalábbis jövő évig, de hát ez van sajnos, már nem lehet visszacsinálni.
Túramotort keresek, én nem vagyok száguldozós, megmondom őszintén nekem a kisSV ereje valahogy elég volt (még utassal is). Persze ki tudnék használni egy erősebb motort is, de nem ér meg annyi plusz költséget. Nekem megbízható, takarékos gép kell, lévén kocsim valszleg ebben az évtizedben nem lesz.
Motorozni meg meg kell tanulni azzal, ami van. Ha 125-ösöm lenne akkor is kimennék májusban Aszterdamba...
Lehet hülye vagyok, de 150e motoros kilométerrel a hátam mögött nem vágyok sem nagyobb, sem sportosabb gépre. Igazából egy kevesebb kilométeres SV sem kizárt, csak az a gond, hogy mire egy megbízható dobozt rávarázsolok még 100-at bőven ráköltök. Míg egy túramotor jobban kielégít mindenféle extra cuccok nélkül.
köcsög pikáppos pont ott tolta neki, ahol meghúzhattam volna...Látod, ezé kell több ló, mert annyira meg nem volt erős az Ezredes, hogy legyorsuljam 10méteren:D.Lehet dragra kéne gyűjtenem?
Tényleg nemtom mi lehetett velük.Vártam, h utánunk jön a TL-es mert imádom annak a hangját, de nem...Jó látni, h vannak még nálam is lassabbak .
Lefelé a Visegrádról megint majdnem elnéztem egy kanyart...Nem volt semmi, csak elcsesztem az ideális ívet, mert túl gyorsan jöttem, túl nagyot fékeztem, döntöttem, majd látva, h simán nagyobb kanyarsebesség is elfér, szélesítettem, de hirtelen előkerült egy balos kanyar meg szemből három autó .Nem vártam meg, h a felezőhöz érjek, inkább lassítottam...
Kocsog autósok rendszerint átlógnak a sávba...Olyan bosszantó.
Tény, hogy javultál, de még azért tudnál mit tanulni! A pickup után vártalak, hogy előzz, de ott fos volt a kanyarok miatt! A két sportmoci meg tényleg nem tom mit tolt!? TL1000R meg egy CBR 1000 RR, bár szerintem Ők ilyen újmocis kateg voltak, mert a kanyarvételi technikájuk hátőőő!
S tudod mi volt a legjobb érzés?Mikor időnként lepillantottam a kijelzőre, s láttam hogy +20/40/60km-mel javultam egyes szakaszokon...S mindezt 4500km alatt...
Ja, meg levertünk minden autóst.Meg két sportmocist.Bár azt a két arcot nem értettem, h miért mentek olyan "lassan"....Lehet, h a mögöttük lévő autóst vezették?
Szóval, ez nem azt jelenti, h most gyors vagyok, hanem, hogy régen még lassabb voltam .
mint a viccben, ha jön egy zebra, száznegyvennél leszállok és áttolom
a kicsike egy olyan huncut kis ketyere lesz, mely kiváló barátságot ápol a rendőrbácsik ketyeréjével...Cserébe viszont szól, h hol markoljak a fékbe a gáz helyett
Tipp: amikor a féknyerget szétszeded, akkor a két rész között van egy gumigyűrű, ott ahol a folyadék megy. Vagy ez nincs ott, vagy úgy rakták össze, hogy összegyűrődött és ezért szivárog. Ezt nézd meg.
Igazatok van a seb.határral, amíg meg nem érkezik az új kicsikém, a mivel már nem lesz gond a sebességhatár.Bár, mint mondtam nem erre gyúrok, a közút nem mozgat annyira...Főleg, h szinte nincs normális út itthon.
Bezzeg a németeknél, csorogna a nyálatok, h a hajóról milyen szerpentineket szoktam látni...A minősége meg 5*+.
Najó, de az se mind1, h mennyi idő alatt éri el azt a sebességet.Ezért jó cucc a literes, a gyorsulása miatt .Gondoltam arra is, h a lánccserekor kevesebb fogszámú kerülne (hogyishíjják, leáttételezés?Vagy fel?) a még fincsibb gyorsulás miatt...
Kedves SV guruk!
Tegnap mentem volna az 1000-es SV-mel egy szezon nyitót és nem volt első fékem. Elég nagy mennyiségű olaj folyt ki a fékből. Méghozzá egy elég fura helyen. A jobb oldali első fék öntvények két fele közül szivárgott. Meghúztuk az összefogató csavarokat, csökkent a szivárgás, de nem szünt meg. Találkozott már ilyennel valaki? Mi lehet a megoldás?
Én már mentem gsxr 1000-rel is mert a haveromnak az van.Nem csak az utcában ,hanem hosszabb távon.Nem mondom,hogy nem tudnám megszokni ,de az az az uralhatatlan erő ami benne van azért közútra kicsit sok.De ismétlem azért meg bírnám szokni
Amsterdam ilyen jó hely?Lehet valamit elnéztem?!Pedig álltunk ott párszor...
Lehet, h jó cucc a dobozrendszer, meg elegánsan is néz ki, de a lajos szövettatyó+zsák kombója árban verhetetlen...