Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb. 1 centi , de ezeken a fos minőségű utakon nem szeretném megpróbálni az eltűntetését...Lehet fekve csúsznék át a szembesávba, azt meg azért talán mégse .

Amúgy, gondolom észrevettétek (nekem minden vicc új:), hogy 95-ös és 95ös benya közt ég és föld a különbség?
Többször tankoltam OMV carrera 95-öt és egészen megugrott a gép tőle

Az már nem is robogó!Hanem valami Űrszekér .Továbbra is tartom, keskeny, könnyebb vékonyabb guruló tárgyat hamarabb és jobban lehet döntögetni, ami evidens...
Bud-dal voltunk Kakucson mikor idén először motoroztam. Óvatosan mentem és kész. Most nekem is 0 km-es a betét, odafele bekopik.
Annyira ne legyél biztos benne, hogy nem okozna meglepetést
Aki nem meri nagyobb sebességgel beengedni a kanyarba kis pályán a gépet, az nagyon sem teszi meg. Jani Bácsi robogója, áttételtől függően 160-at is tud menni, a Hringen egy átlagos motoros kb 3 alkalommal tud ennél jobban kigyorsítani, ergo nem biztos hogy veszítene bárki ellen.
balazsgaspar@freemail.hu
Ha megyek,akkor valószínű Kakucsra megyek.
Mivel fél év kihagyás után ma tudnék előszőr motorozni,még erősen gondolkozom,hogy pályázzak-e az idei első napomon vagy csak guruljak egy könnyebbet valamerre,amerre gyér a forgalom és vissza tudok szokni a gépre.Ráadásul elől új betét,amiben 0km van.Be kéne még koptatni.
Én láttam már Mz 250-est ahogy megette kanyarban a CBR XX-et! Pedig 850 ccm különbség volt a kettő között és + 2 ütem!
Ez övön aluli volt!
Sosem éreztem lomhának a GS-t utassal sem, de azért mert akkor az volt a netovább! Lépcső és fokozatok! Nem kell egyből mindenkinek R1 meg Busa!
Sanyi megmondta! "MAD és Bud gépe valami csoda!"
Látom jó kis motoros napotok volt! Én már húsvételek így erről lemaradtam ,de majd pótolom! Elöbb majd ki kell józanodnom!
Hacsak nem negyedmerfoldes gyorsulas a lenyeg.
Eccerubb leszek.Mig van majrecsikod nem erdemes erosebben gondolkodni.
de tudod , h miért?Mert a kicsi MZ-nek jobban fekszik az a pálya, adottságilag...Megnézném egy normális ringen, h mi lenne az MZből...

Nem vitázni akarok, de a dolgok túl vannak misztifikálva...
Kimesz kakucsra es minden MZ-s 2 koron 4-et ver rad a 25-30 pacis gepevel nem a bekahoz fogod merni maga az tutko.
az a lényeg hogy ki ül rajta. Engem Sanyibá simán lemotorozott ma az Intruderrel, utassal... Lehet, hogy mégis lomha a 650-es? :)
Najó, ha egy cbr125höz mérem, akkor nem lomha, de én Békákhoz méregettem magam...
Hogy lenne már lomha... Nagyon durván számolva ha utassal mész a kg:LE arány 3:1 Nem lomha az csak lomhább, mint ha egyedül mennél. Ugyanazt a dinamikát nagyobb gázzal éred el, de szerintem még ez sem lényeges...
Én sokat mentem GS500- zal utassal, na az lomha, de az lomha utas nélkül is, ugye Bud? :)
Szóval lehet, hogy te úgy érzed, de rosszul érzed
Van msn-ed vagy emailed?Lenne pár kérdésem (párezer;)

Csak, ha van türelmed.Bár, gyorsan tanulok és elég mindent 1x hallanom

Legyen úgy, ha tudok, segítek
pl: ma is volt ilyen rádöbbenős pillanatom
dehogy veszem

Mennék én, dehát ez a kurva meló...

Talán a nyáron lesz rá mód...Mindenképp számítok a segítségedre...
(halkan jegyzem meg, a pálya 10x jobban vonz, mint a túrázás)

Pályán lehet tépni, közúton nem.Főleg a kurva csekkek miatt.Én pedig tépni akarom, meg karistolni a lábartót, térdkoptatót, stb...Lapraszerelve kanyarodni

Ez a terv idénre.
bizony az ember mindíg rádöbben,hogy van még mit tanulni.Jó pap holtig...
En sem vagyok kilometermilliomos ezert is mondom amit mondok.Minnel jobban belejovok annal jobban tudom mi hianyzik meg.Ezert is mondom hogy majd ha ezt teljesen kihasznaltam akkor van ertelme tovabbmenni.
Közúton az ezrest?
Szerintem még a kistesót sem. Ha pedig nagyon próbálkozik az ember könnyen vezető hírré válhat
Zsé, gyere le egyszer Kakucsra, megmutatom milyen dinamikai különbség van közút és pálya között úgy, hogy a gépben még van rengeteg tartalék (ne értsd félre, nem bántásnak szántam)
:)